راهنمای سئو – ترجمه شده

آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در ابتدا می تواند غرق شود. به خاطر داشتن ذهن شما بسیار زیاد است. اما کسب مهارت در سئو قطعا یک تعهد قابل دستیابی است.
آموزش شما همه چیزهایی که شما باید بدانید که از ابتدای سئو به صلاحیت سئو در یکی از مقاله ها بروید غیر ممکن است.
مبتدی سئو: نام برچسب عنوان
جستجوگر میانجیگری: با Canonical ها خوب است
جستجوی پیشرفته: 35 درصد از الگوریتم گوگل را درک می کند. بالا

– کوروش (CyrusShepard) 19 جون 2017

اما بهترین چیز بعدی راهنمایی است که به شما با منابع خود برای دستیابی به تسلط بر سئو به شما ارائه می دهد.

این راهنمای آن است.

اگر شما تازه به دنیای سئو هستید، احتمالا دچار نگرانی هایی شده اید:

زمان. آیا سالها طول خواهد کشید تا سئو را یاد بگیرد؟
بیش از حد اطلاعات محتوای زیادی در رابطه با سئو موجود است که در آن حتی می توانم شروع کنم؟
اطلاعات متضاد. وقتی اعتقادات مختلفی پیدا کنم، اعتماد به نفس کیست؟
ترس از هر چیزی فنی. آیا من باید برای دستیابی به فن آوری مفید باشم؟
رنگ کلاه آیا باید تاکتیک های کلاه سیاه، خاکستری یا سفید را استفاده کنم؟ یا شاید همه آنها؟
تحصیلات. آیا برای آموزش در سئو نیاز به آموزش رسمی دارم؟
گوگل گوگل. آیا نیاز به خرید دوره های آنلاین از سئو gurus برای هزاران دلار برای یادگیری دارم؟
تمام این نگرانی ها در این راهنما مورد توجه قرار می گیرد، همراه با منابع لازم است که پایه های خود را از بین ببرید.

سئو به سرعت دچار نوسان است. جان مئلر تحلیلگر وبمستر Trends می گوید که تقریبا هر روز الگوریتم های گوگل را به روز می کند و الگوریتم ها را تکمیل می کند که باعث می شود صنعت جستجوگر نیز تکامل یابد. اگر چه اصول پایدار باقی می مانند، همیشه چیزهای جدیدی برای تست و یادگیری موجود است.

برای این هدف بیشتر هدف قرار داده شده است، ما به برخی از حرفه ای از موسسه های جستجوگر سئو که تجربه مشاهده مشاهده مشاهده آموزش سئو در یک محیط موسسه. ما می خواستیم از مشارکت کنندگان زیر برای مشاوره و بینش های خود که به ما در ایجاد این راهنما کمک کرد، قدردانی کنیم.

کیت موریس – مدیر سایت سئو @ Craftsy
Everett Sizemore – مدیر جذب مخاطب @ Inflow
گرگ لوکاس – ارشد شرک @ بیش از بالا سئو
جیک بوهال – VP Marketing @ Hive Digital
جیم بدر – مدیر ارشد اقدامات سئو @ عمودی
جاستین مکینتیر – مدیر سئو و محتوا @ جستجوی کامل رسانه ها
کایل الرودو – مدیر سایت سئو Bigwing
پاریس Childress – موسس و مدیر عامل شرکت @ Hop Online
رابر کری – یکی از موسسین و مدیر ارشد راهبرد @ Ayima
راس هودنز – موسس و مدیر عامل شرکت @ Siege Media
آیا Critchlow – موسس و مدیر عامل شرکت @ Distilled

حالا شروع کنیم

آموزش رایگان در مقابل پرداخت
به عنوان یک صنعت هنوز در دوران کودکی خود، اکثر کالج ها به صورت رسمی آموزش سئو نیست. خوشبختانه شما می توانید همه چیزهایی را که نیاز دارید به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار یاد بگیرند، و بدون نیاز به تحصیلات مدرک یا تحصیل در کالج. در حقیقت، اکثریت سئو خود آموز هستند، استفاده از منابع آنلاین رایگان برای یادگیری (بسیاری از این ها در این راهنمای بحث خواهند شد).

یک جامعه آنلاین فوق العاده مفید و فعال از سئو موجود است. همانطور که خودتان را با این جامعه عادت می دهید، ناگزیر به شما به وب سایت هایی از «سئو Gurus» سوق می دهید که دوره های آموزشی را برای شما به ارمغان می آورد که برای هزاران دلار به شما جستجو می‌کنیم.

حقیقت در مورد این دوره ها این است که اکثر اطلاعاتی که آنها ارائه می دهند می توانند به صورت رایگان به صورت آنلاین پیدا شوند. پس چرا کسی برای این هزینه می کند؟

پاسخ این است که یک دوره می تواند زمان به شما نجات دهد. اطلاعات همراه با هم در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید چیزهای کوچک را در یک مکان با برنامه درسی که بهینه سازی شده است و به شما تمرکز می کند، انجام دهید. این باعث می شود که شما از منابع به منابع خسته نشوید و از مسیر خارج شوید.

آیا یک دوره کاملا ضروری برای یادگیری سئو است؟ نه قطعا نه آیا دوره شما زمان را صرفه جویی خواهد کرد؟ به صورت بالقوه، تا زمانی که شما یک دوره را از یک سئو معتبر. یک قاعده خوب برای پیگیری این است که فقط یک دوره از یک متخصص جستجوگر را خریداری کنید که پول واقعی سئو را انجام می دهد، نه فقط فروش دوره ها در مورد نحوه انجام سئو.

این راهنما در حال تمرکز بر گرفتن رویکرد یادگیری رایگان هستید، اما اگر شما به یک دوره علاقه مند هستید، تحقیق خود را قبل از خرید انجام دهید!

فلسفه یادگیری
بهترین راه برای به دست آوردن تقریبا هر مهارت جدید، یادگیری با انجام است. سئو بدون استثنا است.

هیچ جایگزینی برای گرفتن دست های شما کثیف نیست.
خواهد Critchlow
آیا Critchlow، موسس و مدیر عامل شرکت @ Distilled
این راهنمای شما منابع مورد نیاز برای یادگیری اصول سئو را فراهم می کند. پس از درک اصول، شما باید از دانش خود استفاده کنید. دو راه برای انجام این کار موجود است:

یک کار ورودی در سئو را دریافت کنید
دانش سئو خود را با تمرین بر روی وب سایت های خود، تقویت کنید
سطح مقدماتی در سئو
دو نوع شغل ورودی در سئو موجود است:

کار در یک سازمان که سئو را به عنوان یک سرویس ارائه می دهد
کار در خانه انجام سئو برای شرکت شما برای شما کار می کنند
یکی از مزایای عمده کار کردن یک کار ورودی این است که شما احتمالا یک مربی دارید که به شما کمک می کند. مورد فوق می‌تواند فرآیند یادگیری و توسعه به شما به عنوان یک جستجوگر ساده تر کند.

در اینجا برخی از مهارت های نرم افزاری مورد استفاده قرار می گیرند که به شما برای موقعیت در سئو واجد شرایط می کند:

ما دنبال پیگیری هستیمویژگی های G که معمولا موفقیت آتی فرد را در سئو و جذب مخاطب دیجیتال نشان می دهد:
شور و شوق برای جذب مخاطب دیجیتال – این مهم ترین ویژگی است
متناسب فرهنگی در موسسه ما
کنجکاوی ذهنی – دانستن آنچه که آنها نمی دانند و مایل به پر کردن شکاف دانش هستند
مهارت های تحلیلی / رویکرد – توجیه تمام استدلال ها را با داده ها و تأثیرات تاثیرگذار مشتری بر روی پیش بینی می کند
توانایی نشان دادن خود را با راهنمایی های محدود نشان می دهد
رهبری فکر – نگهداری فعالانه از مهارت ها و فرایند صنعت و تمایل به اشتراک گذاری با هم تیمی ها
توانایی کار در یک تیم
مهارت های ارتباطی و مشتری (مخصوصا در مورد کنفرانس های ایمیل و ویدیویی)
حرفه ای و صداقت “
پاریس بچه گانه
پاریس Childress، موسس و مدیر عامل شرکت @ Hop Online
مهمترین ویژگیی که ما پیروی از آن هستیم، شور و شوق در مورد سئو است. شما مجبور نیستید یک گوگل سئو باشید، اما باید انگیزه ذاتی خود را برای یادگیری چیزهای جدیدی که این مسیر حرفه ای نیاز دارد، داشته باشید. سئو به صورت مداوم در حال تغییر است، سریع تر از همیشه، و ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که استخدام جدید می تواند سریع ترین اصول را بیاموزد و سالها به یادگیری و آزمایش ادامه دهد. این بدان معنی است که ما می خواهیم بپرسیم که کدام وبلاگ، پادکست ها و خبرنامه هایی که شما در آن اشتراک دارید و کدام کارشناسان را دنبال کنید تا در مورد سئو یاد بگیرید.
Everett Sizemore
Everett Sizemore، مدیر جذب مخاطب @ Inflow
چیزهایی که من در یک کاندید پیروی از آن هستم، توانایی فن آوری، درک پایه ای از توسعه وب و تمایل به یادگیری چیزها به تنهایی است.
کایل الروود
کایل الرود، مدیر سئو، Bigwing Interactive
با کار کردن نزدیک با کسانی که در دوره کارآموزی شرکت می کنند، ما قادر به پیدا کردن افرادی هستیم که دارای کیفیت هایی هستند که ما دنبال آن هستیم: تقلب های تحلیلی، ارتباطات، کنجکاوی و ابتکار. از آنجایی که جذب مخاطب دیجیتال یک زمینه هنوز در دوران کودکی خود است، ویژگی های قبلا ذکر شده مهم تر از هر مهارت خاص برای موقعیت های ابتدایی ما است.
جاستین مکینتیره
جاستین مکینتایر، مدیر سئو و محتوا @ جستجوی کامل رسانه ها
اگرچه سئو می توانند به صورت آنلاین آموخته شوند، داشتن یک کار ورودی در یک سازمان یا در خانه می تواند به نوعی درجه ای نیاز داشته باشد.

اگر بخواهید حرفه ای را در سئو دنبال کنید، در اینجا برخی از بهترین درجه را بدست آورید:

علوم رایانه یا سیستم اطلاعات رایانه. شما اصول اولیه توسعه وب و فن آوری اینترنت را یاد خواهید گرفت که انتقال آن به سمت فنی سئو آسان تر می شود. تعدادی از متخصصان موسسه خاطر نشان ساختند که توسعه دهندگان وب SEOs بسیار خوب هستند.
انگلیسی (و یا درجه دیگری که نیاز به نوشتن زیادی دارد). توانایی نوشتن به خوبی یک مهارت ارزشمند در جستجوگرهاست؛ زیرا محتوا بسیار مهم در سئو است.
بازار یابی. مدرک جذب مخاطب شما می توانید مقدمه ای برای تمام عناصر جذب مخاطب سنتی و دیجیتال ارائه دهید و به شما درک روانشناختی مشتریان در مورد روانشناسی کمک می کند.
یاد بگیرید با انجام دادن
انجام سئو در وب سایت های خود، یک راه عالی برای تمرین و بهبود توانایی های وضعیت بهینه بودن سایت شما برای موتورهای جستجو است.

مطلب مشابه :  چگونه یک وب سایت گام به گام ایجاد کنیم

داشتن وبسایت خود لازم است بدون توجه به آنچه که در مورد آن است و یا آن را چگونه رتبه بندی، به این معنی است که شما احساس درد از صاحبان وب سایت و احتمالا بیش از تعداد بازدید کنندگان خود و یا رتبه بندی جستجو اکنون.
رابر کری
رابر کری، یکی از موسسین و مدیر ارشد استراتژیAyima
من همچنین می خواهم ایجاد یک سایت وردپرس یا وبلاگ و شروع به آشنا شدن با اصول اولیه سئو و توسعه محتوا.
جیم بدر
جیم بدر، مدیر ارشد اقدامات سئو @ عمودی
اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید، سئو را در وب سایت کسب و کار خود انجام دهید. اگر شما یک کسب و کار ندارید، یک وبلاگ شخصی یا یک سایت واسطه ایجاد کنید.

قسمت مهم این است که شما از چیزی که یاد می گیرید استفاده می کنید.

اطلاعات متناقض در سئو
سئو یک صنعت است که اطلاعات متناقض زیادی دارد. در اینجا دو دلیل برای این موجود است:

سئو به سرعت دچار نوسان است. اطلاعاتی که شش ماه پیش درست بود ممکن است امروز نباشد.
گوگل و سایر موتورهای جستجو، کارهای درونی الگوریتم های آنها را مخفی نگه می دارند. همه ما می توانیم انجام دهیم، این است که حدس بزنیم و آزمایش کنیم. مشکل با گمانه زنی این است که اگر یک ایده به نظر قابل اعتماد باشد، به عنوان حقیقت بدون اطلاعات به وجود می آید که برای پیشگیری از گمانه زنی، باعجله پذیرفته می شود.
اگر یک تاکتیک سئو برای یک وب سایت کار می کند که به این معنی نیست که می تواند به صورت موفقیت آمیز به دیگری اعمال شود.
چگونه اطلاعات متناقض را مدیریت کنیم
باور کنید فقط منابع قابل اعتماد. منابع زیر که در ادامه پیدا می کنید، منابع معتبر برای اطلاعات سئو هستند.
باور تجزیه و تحلیل آماری و شواهد حادثه ای تردید نکنید. هنگامی که شواهد بی نظیر است، همیشه آن را آزمایش کنید.
بر منابع متعدد تکیه کنید سعی نکنید فقط یک منبع جستجوگر اینترنتی که واقعا دوستش دارید دنبال کنید. مخلوط کردن آن و دریافت اطلاعات از منابع مختلف.
تست، تست و آزمایش بیشتر. تمام نکات توصیه شده سئو را کورکورانه دنبال نکنید.
چه رنگ Hat باید انتخاب کنید؟
کلاه سفید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه دارای اصطلاحاتی هستند که برای توصیف نوع تاکتیک های سئو استفاده می شوند. کلاه سفید کلاهبرداران دنبال دستورالعمل های گوگل و سایر موتورهای جستجو هستند. خاکستری hدر سئو نگران نباشید که قوانین کمی را بپوشانید، در حالی که متقلبان کلاه سیاه به صورت واضح قوانین را شکست می دهند.

اکثر سئو کلاه سفید را به عنوان یک راهبرد که آزمون زمان را برآورده می کند، مشاهده می کند. تا زمانی که دستورالعمل ها را دنبال می کنید، لازم نیست نگرانی در مورد گوگل یا موتور جستجوی دیگر وب سایت خود را جریمه کنید. اگر شما برای جستجوگرهای جدید هستید، باید از کلاه سفید استفاده کنید.

با این حال، شما نباید تاکتیک هایی را که کلاه های خاکستری و کلاه سیاه که از سئو استفاده می کنند نادیده بگیرند. این تاکتیک ها معمولا دستکاری و کوتاه مدت هستند، اما می توانند به شما در مورد اینکه چگونه موتورهای جستجو رتبه بندی را تعیین می کنند، به شما آموزش می دهند. گاهی اوقات شما حتی می توانید این دانش را به روش کلاه سفید استفاده کنید.

کیت شروع کننده جستجوگر ضروری
بسیاری از مبتدیان آموزش سئو می توانند بیش از حد اطلاعات را تجربه مشاهده مشاهده مشاهده کنند. آیا تا کنون فکر کرده اید چرا اطلاعات زیادی در مورد سئو در اینترنت موجود است؟

این به این دلیل است که ایجاد محتوا و رتبه بندی آن در گوگل همان چیزی است که سئو انجام می دهند! مطمئنا مقدار محتوایی ​​در مورد موضوع موجود است.

سوال این است، کجا شما حتی زمانی که مصرف این محتوا را شروع می کنید؟ در ادامه تعدادی از آنچه ما معتقدیم بهترین منابع برای یادگیری اصول سئو را پیدا خواهیم کرد.

درک مبانی
اصول سئو را می توان در چند ساعت صرف شده در منابع زیر یاد گرفت. این به شما یک دانش پایه ای از نحوه جستجوی کار و وارد شدن شما به اجزای مختلف سئو می دهد.

چگونه جستجو می‌کنیم – این ویدیو 3 دقیقه کوتاه توسط مت کاتز (رئیس سابق WebSpam در گوگل) است. در این ویدئو، مت در مورد رویکرد گوگل در جستجوی و نحوه نشان دادن و ردیابی وب در Googleb صحبت می کند.
راهنمای مبتدی برای سئو – این راهنمای توسط سایت MOZ.COM یکی از بهترین نقطه شروع برای کسی که با برند تجاری جدید به سئو است.
کتاب موتور جستجو – این راهنما را درست پس از راهنمایی موس برای تثبیت درک خود از اجزای اساسی سئو بخوانید.
گوگل موتور جستجوگر بهینه سازی راهنمای شروع به کار – این راهنمای توسط گوگل نوشته شده است و شامل بسیاری از بهترین شیوه های سئو برای مدیران وب. شما باید قطعا با این موضوع آشنا شوید.
تحقیق کلمه کلمات کلیدی
تحقیقات کلمات کلیدی، فرایند سئو برای پاسخگویی آنچه که جستارهای جستجو(پرسش های جستجو) را وارد می کند به یک موتور جستجو برای یک موضوع خاص می پردازد. شما متوجه خواهید شد که روشهای مختلفی برای انجام تحقیقات کلمه کلمات کلیدی موجود است، اما هیچ راهی “درست” وجود ندارد. این بر اساس صنعت، بودجه و اهداف شما متفاوت خواهد بود.

صرف نظر از چگونگی اجرای واقعی تحقیق کلمات کلیدی، مهم است که یک قصد جستجو را جستجو کنید. در اینجا سه ​​نوع مختلف از عبارت جستجو شده موجود است:

تراکنش هنگامی که یک خرید اتفاق می افتد، ثبت نام تکمیل می شود، و یا برخی از معامله دیگر توسط جستجوگر ساخته شده است.
اطلاعاتی هنگامی که جستجوگر در حال تلاش برای پاسخگویی اطلاعات در مورد چیزی است.
ناوبری هنگامی که جستجوگر عمدا به وب سایت خاص می رود.
شناسایی هدف به شما این امکان را می دهد که تصمیمات انتخاب کلیدواژه را بهبود بخواهید و به مخاطبان مورد نظرتان اهمیت بیشتری بدهید.

چگونه به تحقیق کلمه کلمات کلیدی – این راهنمای شما فراهم می کند چارچوب برای انجام تحقیقات کلمه کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن اهداف، بودجه و یا صنعت شما.
کلمه کلمات کلیدی تحقیق برای سئو: راهنمای تعریف – این راهنمای جامع توسط براون دین نشان می دهد شما تعدادی از راهبرد برای پاسخگویی کلمات کلیدی و تعیین هدف برای بازار هدف خود را.
تحقیق مسابقه
انجام تحقیقات رقیب برای هر کمپین تبلیغاتی بسیار مهم است. این بسیار مفید است که بدانید چه رقبا در جستجوی راهبرد خود به دلایل زیر است:

چرا چرخ را مجددا راه اندازی کنید؟ اگر شما می توانید مهندس را معکوس کنید که رقیبانتان در رتبه بندی قرار دارند، شما یک نقشه جامع برای موفقیت دارید.
این به شما نشان می دهد که رقیبانتان غافلگیر شده اند و به شما اجازه می دهند که در آن سرمایه گذاری کنید.
این به شما یک ایده خوب از منابع مورد نیاز برای رتبه بندی سایت خود را می دهد و اگر رقابت حتی برای شما امکان پذیر باشد.
در اینجا چند راهنمایی عالی در مورد نحوه انجام تحقیقات رقیب موجود است.

نحوه انجام تجزیه و تحلیل رقابتی دقیق (تنها با 2 ابزار) – این راهنمای شما نشان می دهد که چگونه برای انجام یک تجزیه و تحلیل رقیب دقیق استفاده از تنها Ahrefs و SimilarWeb.
تجزیه و تحلیل رقبای جستجوگر – این راهنمای توسط ناتان گوتچ بازدید از انواع مختلفی از عوامل برای نگاه کردن در هنگام انجام تجزیه و تحلیل رقیب … حتی راهبرد های آنلاین.
در صفحه سئو / آنالیز محتوا
در صفحه، سئو به بهینه سازی عناصر روی صفحه وب می پردازد. این شامل نحوه ساخت یک وبسایت و کدگذاری و همچنین محتوای آن است. به عنوان یک مدیر وب، شما کنترل کاملی بر عناصر روی صفحه خود دارید تا وقت خود را برای درست کردن آنها اهمیت داشته باشید.

On-Page سئو: Anatomy یک صفحه کاملا بهینه شده (به روز رسانی در سال 2017) – این راهنما باعث می شود صفحه جستجو به راحتی چک لیست را دنبال کند.
سئو راهنمای سایت – اگر لینک را پیگیری کنید، دکمه انتخابی را می بینید که در آن شما می توانید “سئو Guide Onsite” را دانلود کنید. Matt Diggity آزمایش های زیادی در سایت های خود انجام می دهد، بنابراین این راهنمای نشان می دهد که چه چیزی در تاکتیک های صفحه بهترین کار برای اوست.
در صفحه سئو: A (کلمه کلمات کلیدی 2M) تجزیه و تحلیل داده ها – این مطالعه توسط AhrEFS یکی از بزرگترین مطالعات محور در مورد صفحه سئو است. این به شما درک خوبی در مورد آنچه مهم است هنگامی که در صفحه سئو و در چه شرایطی می آید را فراهم می کند.
در عوامل رتبه بندی صفحه – عوامل رتبه بندی صفحه سایت MOZ.COM در مورد عناصر صفحه و اهمیت آنها در سئو توضیح می دهد.
بررسی محتوا یک ارزیابی از محتوای فهرست شده در یک وب سایت است. همانطور که محتوای محتوا را در یک وب سایت تفتیش می کنید معمولا به معیارهای مختلفی نظیر ترافیک، لینک ها و غیره می پردازید.

بسته به این معیارها، به صورت کلی تصمیم بگیرید محتوا را حفظ کنید، محتوا را بهبود بخشیده یا محتوا را حذف کنید.

مطلب مشابه :  ناگت مرغ خانگی

چگونه برای انجام یک آنالیز محتوا (به روز شده در سال 2017) – Everett Sizemore این راهنمای بسیار خوبی را ایجاد کرد که دستورالعمل های گام به گام برای تکمیل یک بررسی محتوا را فراهم می کند.
راهنمای گام به گام برای انجام یک آنالیز محتوا – این راهنمای توسط اریک سیو یک چارچوب جامع آنالیز محتوا است که دارای برخی از منابع مرتبط در داخل پست است.
Off Page سئو
صفحه خاموش سئو به راهبرد هایی که در خارج از وب سایت شما اداره می‌شود اشاره می کند که می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا رتبه بندی موتور جستجوی موتور به شما بهبود بخشد. هنگامی که کسی به صفحه سئو اشاره می کند، به صورت کلی به لینک سازی یا تکنیک هایی اشاره دارد که وبسایت به شما با نوعی پوشش یا قرار گرفتن در معرض قرار می دهد.

Off-Page سئو: این چه چیزی است و چگونه آن را Crack It – این پست توسط جاشوا هاردویک تعریف صفحه سئو را فراهم می کند و مقدمه ای را به چند صفحه تکنیک های سئو.
راهنمای نوب دوستانه برای لینک بیلدینگ(لینکسازی) – این پست، دیوید مک سویینی اصول اولیه لینک بیلدینگ(لینک سازی) را مشخص می کند و سپس تعدادی از منابع را فراهم می کند که خوانندگان می توانند در هر موضوعات مورد بحث بیشتر مطالعه کنند.
لینک بیلدینگ(لینکسازی) برای سئو: راهنمای تعریف شده (به روز رسانی 2017) – پس از کلیک کردن بر روی این لینک، اولین جمله به شما بخوانید: “این اصلا راز نیست که ساختمان لینک مهم ترین مهارت در سئو است.” بریان دین کار بسیار عالی تدریس می کند مهم ترین مهارت در سئو در این راهنمای.
راهنمای جامع اطلاع رسانی: 52 منبع سرپرستی – انجام حوادث موثر، بخش مهمی از لینک سازی است. این راهنمای به شما با یک تن از منابع عالی برای تدریس در حوزه های مختلف فراهم می کند.
جستجوگر فنی / آنالیز وب سایت
سئو فنی به جنبه های فنی سئو در صفحه ای مانند سرعت سایت، indexability و پاسخگوئی تلفن همراه اشاره دارد. اصطلاح “فنی” می تواند بسیاری از مردم را از این جنبه از سئو تبدیل کند. اجازه ندهید که آن را بترسانید به نظر می رسد این تقریبا نگران کننده نیست.

برای درک و پیاده سازی پیاده سازی فنی، نیازی نیست که یک توسعه دهنده باشد یا یک رزومه فنی قابل توجه داشته باشید. شما فقط باید مایل به نشستن و حل یک مشکل در یک زمان.

اگر شما سئو را انجام می دهید و متوجه می شوید که گیر کرده اید، این فرایند را دنبال کنید:

گوگل آن را! یک تن از اطلاعات آنلاین موجود است که به شما از طریق یک مشکل فنی سئو به گام به گام راه می اندازد.
اگر شما نمیتوانید از طریق گوگل یک پاسخ پیدا کنید، از یکی از جوامع مختلف سئو در فیس بوک بخواهید (این گروهها در بخش یادگیری مداوم ذکر شده است). این جوامع معمولا بسیار مفید و شناخته شده هستند. اگر آنها به صورت مستقیم به سؤال شما جواب نمی دهند، احتمالا به شما در مسیر درست قرار می دهند.
اگر مسئله سئو فنی بیش از حد روی سر شما باشد و شما نمی توانید کمک کنید، می توانید به یک سایت مانند Upwork بروید و کسی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.
در اینجا چند راهنمایی برای آشنا شدن با تکنیک های سئو و بازرسی وب سایت ها موجود است.

راهنمای نهایی: چگونگی ایجاد یک وب سایت در سال 2017 – وردپرس یک نرم افزار است که وب سایت ها را آسان ساخت. بهترین بخش این است که شما نیازی به دانستن نحوه کد گذاری برای استفاده از وردپرس ندارید. این راهنما به شما در فرایند راه اندازی وب سایت مراجعه می کند.
راهنمای نهایی وردپرس سئو برای مبتدی ها (گام به گام) – 28 درصد از وب سایت های اینترنتی از وردپرس استفاده می کنند. یادگیری وردپرس و نحوه انجام جستجو در پلتفرم، مهارت لازم برای هر جستجوگر است. این راهنمای به شما از طریق برخی از مهمترین چیزهایی که باید برای سئو در یک سایت وردپرس انجام شود، پیاده می کند.
یادگیری HTML و CSS – HTML و CSS دو زبان اصلی وب هستند. شما لازم نیست که بدانید چطور این زبانها را از ابتدا بنویسید، اما درک چگونگی ویرایش HTML و CSS یک مهارت ارزشمند برای سئو است. این دوره توسط Codecademy کار بسیار خوبی است که به شما به این دو زبان وارد شدن می کند.
گام به گام “سئو سئو” فهرست – این پست وارد شده توسط رایان استوارت شما لیست چک برای جامع فنی آنالیز سئو است. در پست، او هر بخش از بررسی را تعریف می کند و سپس توضیح می دهد که چطور باید آن را تکمیل کرد.
فهرست آنالیز فنی ساخته شده برای انسانها – این پست توسط Distillled، شما یک لینک را به یک صفحه گوگل پیدا خواهید کرد که دارای چک لیست بررسی‌های جستجوگر فنی و پیوندهایی به منابع در مورد چگونگی تکمیل هر چک باکس است.
ابزارهای سئو
ابزارهای سئو ضروری به هر کمپین تبلیغاتی هستند. آنها می توانند زمان به شما ذخیره کرده و بینش ارزشمند خود را به وب سایت های رقیب شما ارائه دهند. نیازی به گفتن نیست، یادگیری نحوه استفاده از این ابزار بسیار مهم است.

بلOW یک ابزار جستجوگرهای اینترنتی است که توصیه می کنیم یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. همچنین تعدادی دیگر از ابزارهای سئو بزرگ موجود است که در ادامه ذکر نشده اند. اگر میخواهید درباره این ابزارهای دیگر بیشتر بیاموزید، نحوه ارسال این سایت سایت Backlinko را بررسی کنید.

گوگل آنالیز – گوگل آنالیتکتیک آهنگ ها و داده های جمع آوری شده از وب سایت به شما گزارش می دهد. برای یادگیری گوگل آنالیتیکس، دوره آموزشی گوگل را در آن مطالعه کنید.
گوگل کنسول جستجو – همچنین به عنوان گوگل وبمستر Tools شناخته شده است، این سرویس وب به شما اجازه می دهد تا وضعیت وب سایت خود را نظارت کنید. در اینجا یک پست در مورد نحوه تنظیم آن و شروع به استفاده از آن است.
موتور جستجوی بینگ وبمستر Tools – این سرویس وب دقیقا مانند ابزار گوگل وبمستر است، اما برای هر دو موتور جستجوی موتور جستجوی بینگ و یاهو استفاده می شود. در اینجا یک راهنمای نحوه استفاده از آن است.
Pingdom Site Speed ​​Tool – یک وب سایت سریع برای سئو و تجربه مشاهده مشاهده مشاهده کاربری مهم است. این ابزار زمان بارگذاری وب سایت به شما نشان می دهد و در تعیین میزان افزایش سرعت وب سایت شما کمک می کند.
فریاد قورباغه – این ابزار وب سایت به شما تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل عناصر کلمات کلیدی onsite. در اینجا یک راهنمای در مورد چگونگی بهترین استفاده از فریاد قورباغه به شکلی مفید است.
Ahrefs Tool Suite – آیرف می تواند برای تحقیق کلمه کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل پشت صحنه، اکتشاف محتوا، تجزیه و تحلیل رقیب و خیلی بیشتر استفاده شود. پرداختن به اختراع آکادمی آرهفس را برای یادگیری نحوه استفاده بیشتر از آئروفز انجام دهید. همچنین نگاهی به معیارهای جستجوگر آرهفس توضیح داده و نحوه اندازه گیری دشواری کلمات کلیدی را بررسی کنید.
شما بیشتر درباره IM می دانید که روزهایتان را در سایت هایArefs جستجو می کنید تا اینکه بیشتر وبلاگ ها را بخوانید: ‘).

– گال برتون (GaelBreton) 19 ژانویه 2017

Whitespark Local Citation Finder – استناد جزء مهمی از راهبرد بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو محلی است. این راهنمای را برای یادگیری در مورد نقل قول ها و نحوه Whitespark می توانید با مدیریت ارجاع خود کمک بگیرید.
تجزیه و تحلیل و گزارش
توانایی سنجش موفقیت تلاش های وضعیت بهینه بودن سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. ردیابی و مدیریت داده های وبسایت شما از طریق گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر اداره می‌شود. تعدادی دیگر سیستم عامل تجزیه و تحلیل موجود است، اما این دو سرویس وب پایه ای از جایی است که تجزیه و تحلیل سئو شروع می شود. در اینجا دو راهنمای است که اصول را پوشش می دهند.

راهنمای مبتدی به گوگل آنالیتیکس
گوگل راهنمای کنسول جستجو
بهینه سازی تبدیل نرخ
سئو این فرایند است که ترافیک را به یک وب سایت می آورد، اما اگر شما نمی توانید این ترافیک را به فروش، ایمیل، و غیره تبدیل کنید، هیچ دلیلی برای داشتن آن در وهله اول وجود ندارد. به این ترتیب بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) وارد می شود.

امروزه چیزهای کوچک نسبی است و شخصی در جستجو است، بنابراین آموزش آنها را به عنوان یک کاربر فکر می کند، آنچه را که کاربر می بیند را ببیند و از همه مفهوم های پیش از تصور پیش برود مهم تر از هر آموزش فنی خاص است.
کیت موریس
کیت موریس، مدیر سئو @ Craftsy
CRO فرایندی است که از بازخورد کاربر، تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل ها برای بهبود نرخ تبدیل در وب سایت شما استفاده می کند. اگر هدف وب سایت شما بازدیدکنندگان برای پر کردن یک فرم تماس باشد، میزان تبدیل تعداد افرادی است که فرم را با تقسیم بر کل ترافیک وب سایت شما دریافت کرده اند.

این راهنمای CRO توسط Qualaroo کار شگفت انگیز توضیح اصول اولیه CRO را انجام می دهد و گام های عملی را برای بهینه سازی وب سایت شما برای تبدیل می کند.