تخم نطفه دار طوطی یکی از بهترین روش ها برای کسب در آمد می باشد

 مردم ایران بسیار به پرورش پرندگان زینتی مخصوصا طوطی علاقه دارند از این رو خرید و جوجه کشی از تخم های نطفه دار طوطی می تواند سود و درآمد زیادی برای شما داشته باشد.

از آن جایی که تخم نطفه دار طوطی کوچک و شکننده است، هنگام ارسال این محصول باید نهایت دقت و مراقبت را به کار برد.

شرکت جوجه کش در هنگام واردات این محصول از فوم های بسیار نرم و مخصوص در بسته بندی و جعبه تخم ها استفاده می کند.

تخم هایی که شرکت جوجه کش برای خرید می گذارد همه روز زیر نظر دامپزشکان و اعضای متخصص می باشد و دائما نطفه سنجی می شوند تا از سالم و نطفه دار بودن تخم ها اطمینان کامل کسب شود.

1- بزرگترین نژاد طوطی – طوطی خاکستری آفریقایی

طوطی های خاکستری آفریقایی برای هزاران سال به عنوان حیوانات خانگی نگهداری می شدند. توانایی شگفت انگیز آنها در تفکر و استعدادشان در تقلید از گفتار انسانی به آنها کمک کرده است تا در زمینه تحقیقات و تجارت حیوانات، سرشناس شوند. در حالی که محبوبیتشان، آنها را به یک حیوان خانگی محبوب تبدیل کرده است، در مورد صاحبان نیز بسیار مهم است که قبل از پذیرش یکی از آنها، وقت کافی و وسایل لازم برای مراقبت از طوطی خاکستری را مهیا کنند. خواندن مقاله ای درباره طوطی خاکستری آفریقایی به شما در درک نقش ها و مسئولیت های روزانه تان به عنوان صاحب یک طوطی خاکستری آفریقایی کمک خواهد کرد.

 

2-  طوطی آمازون

طوطی آمازون پر از شخصیت و جرات است. شخصیت های خنده دار و توانایی های گفتاری عالی آنها را در صف حیوانات خانگی پرنده برای دهه ها حفظ کرده است. با این حال، جسه ی بزرگ، صدای قدرتمند و رفتار اجتماعی شان، طوطی آمازون را به عنوان انتخاب خوبی برای بسیاری از صاحبان پرنده تبدیل کرده است. صاحبان این طوطی، یکی از شادترین دوستداران پرنده خواهند بود، اما به شرطی که قبل از پذیرش این پرنده دوستداشتنی، تحقیقات لازم را انجام دهند.

 

3- بزرگترین نژاد طوطی – کاکاتوئوس

کاکاتوئوس های زیبا، پرندگان مهربانی هستند که به نظر می رسد همیشه راهی برای ورود به قلب هر عاشق پرنده ای پیدا می کنند. طبیعت دوستانه ی آنها موجب شده است که بسیاری از صاحبان طوطی ها به طور اختصاصی از کاکاتوئوس نگه داری کنند. اما فقط صاحبان پرنده با تجربه هستند که می دانند چه چیزی باید از نظر رژیم غذایی، ورزش، فضا و توجه به کاکاتوئوس ارائه شود. داشتن هر گونه ای از پرنده یک کار تمام وقت است و برای صاحبان کاکاتوئوس می تواند نیم قرن یا بیشتر ادامه یابد.

 

4- طوطی های اکلکتوس

جذاب و هوشمند؛ اکلکتوس پرنده فریبنده ای است که او را به یک حیوان خانگی مهم تبدیل کرده است. رنگ های زیبا، توانایی صحبت کردن و شخصیت های دوست داشتنی، در تبدیل آنها به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی های خانگی نقش داشته است. کسانی که عاشق زیبایی و جذابیت اکلکتوس می شوند باید قبل از آوردن یکی از آن ها به خانه، اندکی تامل کنند، چون این پرندگان نیازهای اجتماعی پیچیده ای دارند و نیاز زیادی به توجه دارند. قبل از آوردن یکی از اینها به خانه، از داشتن زمان کافی برای وقت گذاشتن برای این موجود دوست داشتنی اطمینان حاصل کنید.

این مقاله را هم بخوانید :   پاک نشدن تخته های وایت برد چه علتی دارد؟

 

5- ماکائوس

ماکائوس در اندازه های مختلف و رنگ های بسیاری وجود دارد، و انتخاب آن ها به عنوان گزینه ای در تجارت حیوانات، روز به روز در حال افزایش است. این ها قابل شناسایی ترین عضو خانواده طوطی ها هستند. ماکائوس اغلب اولین انتخاب برای دوستداران پرندگان است که علاقمند به داشتن طوطی بزرگ هستند.

10 نژاد طوطی از نظر رنگارنگ ترین

برای بسیاری از مردم، اولین چیزی که آنها را به سمت مالکیت پرنده هدایت می کند، پرهای رنگارنگ طوطی است. بر حسب این که آیا شما دنبال یک طوطی قرمز، سبز یا بنفش هستید، این نژاد طوطی انواع زیادی را به شما ارائه می دهد. پرهای رنگی زیبا تنها مشخصه ای نیست که صاحب طوطی باید قبل از پذیرشش، آن را در نظر بگیرد. شما همچنین باید در مورد اینکه آیا طبیعت پرنده با شیوه زندگی و خانه شما سازگار است یا خیر، نیز، فکر کنید.

 

1- طوطی اکلکتوس

طوطی اکلکتوس یکی از معدود گونه های طوطی دارای دو جنسیت است. این بدان معنی است که ماده ها و نرها دارای ظاهری متفاوت از یکدیگر هستند. نرها دارای رنگ سبز پررنگ با لکه های قرمز هستند، در حالی که ماده ها دارای پرهای قرمز و بنفش هستند. مانند همه طوطی ها، طوطی اکلکتوس نیز نیاز به مراقبت ویژه و توجه کافی برای بقا دارد.

 

2- کونورهای خورشید

کونور خورشید، تقریبا تمام رنگ های رنگین کمان را در بدن خود دارد. این پرنده های فریبنده، بر روی سر، سینه و بال خود پرهای قرمز، زرد و نارنجی دارند. این رنگ ها با دم سبز و آبی و پرهای آبی آسمانی کامل می شوند. این پرندگان همچنین جزو پرطرفدارترین گونه های طوطی هستند. پیش از پذیرش یک کونور خورشید، اطمینان حاصل کنید که خود (و همسایگانتان) تحمل سر و صدا را دارید.

 

3- ماکائو اسکارلت

ماکائو اسکارلت بزرگ، طوطی ای زیبا با پرهای قرمز، زرد و آبی است. زیبایی آنها می تواند، برای کسانی که به دنبال طوطی خانگی هستند، بسیار وسوسه انگیز باشد. اما جدای از ظاهر شگفت انگیزشان، باید چیزهای دیگر را نیز مد نظر بگیرید. این پرندگان، بزرگ هستند و نیاز به مقدار زیادی فضا، زمان و توجه بالا دارند. قبل از پذیرش یک ماکائو اسکارلت، مطمئن شوید که می دانید که وارد چه مسیری می شوید. آنها می توانند حیوانات خانگی ای با صدای بلند، کثیف و خجالتی باشند که از صاحبانشان تقاضای زیادی دارند.

 

تخم نطفه دار طوطی