12 راه برای افزایش ترافیک از گوگل بدون لینک بیلدینگ

جستجوگر پیشرفته
دیدگاه نویسنده به صورت کامل خود (به احتمال زیاد ناظمی هیپنوتیزم) است و همیشه نمی تواند دیدگاه های موسی را نشان دهد.
لینک بیلینگ (لینک سازی) سخت است، اما این تنها راه افزایش ترافیک در جستجوی گوگل نیست.

وقتی ابتدا سئو را شروع کردم، لینک های ساختگی کت و شلوار قوی من نبود. نوشتن ایمیل های تبلیغاتی وحشت زده شدم، و تجربه مشاهده مشاهده مشاهده من مشاهده مشاهده کمی مشاهده شده در ایجاد محتوای قاتل. در عوض، بر روی برندهای آسان تمرکز کردم.

در حالی که فاکتورهای خارج از صفحه(off page)(off page) مانند لینک ها به صورت معمول بیشتر از تلاش های صفحه در جستجوی گوگل اهمیت می دهند، امروزه سئو تعدادی از اهرم ها را برای رسیدن به افزایش جستجو در تراکنش بدون ایجاد یک لینک دارند.

برای جستجوگرهای با تجربه مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهدات مشاهده بسیاری از اینها ایجاد شده است، اما حتی سایت های بهینه سازی شده نیز می توانند در حداقل یک یا چند مورد از این موارد بهبود یابند.

1. مقالات بیشتر
با توجه به ویژگی ویژگی MozCast، 6٪ از نتایج جستجوی گوگل شامل مقالات تخصصی تر است. در حالی که این را به نظر می رسد مانند تعداد زیادی، مقالات که واجد شرایط می تواند قابل توجهی در حمل و نقل ببینید ببینید. به صورت حیرت انگیز، گزارش های مرتبط با ترافیک را تا 10٪ افزایش داده ایم.

با اضافه کردن چند فاکتور به HTML شما، محتوای با کیفیت بالا می تواند ظاهر شود. نشانه گذاری شده توسط گوگل شامل موارد زیر است:

Schema.org نوشتن مقاله – NewsArticle همچنین کار می کند)
نویسنده گوگل +
بهترین شیوه های صفحه بندی و کاننیزاسیون
نشانه گذاری لوگو
ابتدا رایگان کلیک کنید – برای

در حالی که گوگل به نظر می رسد که به سایت های خبرگزاری مقامات برای ضمیمه مطالب جامع، به نفع بسیاری از سایت هایی که ممکن است واجد شرایط معنی مناسب برای معانی است، اجرا شود.

2. بهبود رضایت کاربر
آیا می توانید رتبه گوگل خود را با بهبود تجربه مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده سایت خود را بهبود بخشید؟

در بسیاری از موارد پاسخ “بله” و تجربه مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده چندین سئو اشاره می کند که این اثر ممکن است بزرگتر از آنچه ما متوجه هستیم.

ما می دانیم که الگوریتم پاندا گوگل مجازات وب کم با کیفیت پایین است. ما همچنین می دانیم که گوگل احتمالا میزان رضایتمندی را به عنوان کاربران بر روی نتایج جستجوی کلیک می کند.

“… گوگل می تواند ببیند که کاربران خوشحال بودند … بهترین نشانه شادی آنها” کلیک طولانی “بود – این اتفاق افتاد زمانی که کسی به یک نتیجه جستجو دست یافت، در حالت عالی، بالا و بازگشت نیست. “

– استفان لوی از کتاب عالی خود در Plex
این ایده شناخته شده pogosticking یا بازگشت به صفحه موتور جستجو نتایج نامیده می شود و اگر شما می توانید آن را با نگه داشتن بازدید کنندگان راضی در سایت خود (یا

Tim Grice از Branded3 می گوید که آنها در سازمان خود سئو دارند:

“اگر پیونده کافی در بالای 5 وجود داشته باشد، شما باید کافی برای موقعیت 1 داشته باشید
ددر حالی که ما هیچ شواهدی از دست دادن در گوگل Search Results نداریم، ما شاهد دارایی های اختراعات، مصاحبه ها و تجزیه و تحلیل ها به اندازه کافی معتقدیم که این احتمالا یکی از تکنیک های نامطلوب در سئو امروز است.

3.

گوگل به صورت مداوم گسترش انواع قطعی غنی را که در جستجوی نتایج نشان می دهد، از جمله رویدادها، آهنگ ها، فیلم ها و پودرهای سفالی گسترش می دهد.

اولین بار که من در مورد داده های ساخت یافته شنیده بودم ارائه متیو براون در MozCon در سال 2011 شنیدم. ماتیو هم اکنون در سایت MOZ.COM کار می کند، و من خوشحال هستم که از تخصصم استفاده کنم. طرح Schema 101 خود را در ادامه به خوبی مطالعه می کند.

طرح و نمودار باز 101 – SMX مونیخ از متی براون
اگر شما فقط شروع به کار کرده اید، این راهنمای بسیار شگفت آور مفید برای تولید جملات غریب از افراد در SEOgadget است.

دو مورد از علائم مورد علاقه ما برای افزایش کلیک، ویدیو و نوشتن هستند، بنابراین ما در مورد هر یک از موارد زیر بحث خواهیم کرد.

4. بهینه سازی ویدیو
پیکسل برای پیکسل، قطعه ویدئو ضبط املاک جستجو بیشتر از هر نوع دیگری از قطعه غنی، حتی بیشتر از عکس های نویسنده. مطالعات نشان می دهد که چشم ما به راستی به آنها می رسد.

مطلب مشابه :  چرا وب سایت من در صفحه اول گوگل نیست؟

چشم انداز گوگل صفحات نتایج موتور جستجو – 5 پیتزا پریا

بر خلاف عکس های گرفته شده، ویدیو قطعه بیشتر برای نمایش آسان تر و اتصال به یک حساب گوگل + ضروری نیست.

ویدئو قطعه به صورت کلی نیاز به ایجاد یک ویدیو نقشه سایت XML و اضافه کردن markup video schema.org می باشد.

برای ساده کردن چیزها، بسیاری از خدمات شخص سوم از جزئیات فنی برای شما مراقبت خواهد کرد. در اینجا در سایت MOZ.COM ما از Wistia استفاده می کنیم که یک نقشه سایت ایجاد می کند و نقشه گذاری schema.org به صورت خودکار اضافه می کند.

نوک طرفدار: هر دو schema.org و نقشه های XML به شما اجازه می دهد تا تصویر اندر تصویر عکس را که در جستجوی نتایج ظاهر می شود تعریف کنید.

<

خواندن توصیه شده: دریافت نتایج ویدیو در گوگل

5. نویسنده گوگل
امتیاز دادن به عکس نویسنده دلخراش در گوگل Search Results، عکس های بیشتری را تضمین نمی کند، اما گرفتن عکس مناسب می تواند میزان کلیک به شما در بسیاری از نتایج کمک کند.

چه عکس نویسنده خوب می سازد؟ در حالی که هیچ قاعده ای وجود ندارد، من شخصا به آزمایش و مطالعه چندین عکس و برخی از عوامل به آنها کمک می کند:

از یک چهره واقعی استفاده کنید، نه یک آرم شرکت، کارتون یا آیکون
رنگ کنتراست بالا از آنجا که عکس اسما است ll، شما می خواهید آن را با جدایی خوب بین زمینه و پیش زمینه برجسته.
مخاطب هدف قرار گرفت، به عنوان مثال، طرفداران جوان دیزنی احتمالا کمتر به یک مرد که در یک کت و شلوار که مانند یک مالی مشاور هستند شبیه هستند کلیک کنید.
به تازگی گوگل در مورد عکس های نویسنده که نشان می دهد انتخاب می کند، انتخاب می کند، اما اگر شما به درستی راه اندازی، ممکن است خودتان را در 20٪ (با توجه به MozCast) از تمام جستجو های جستجو که شامل عکس های نویسنده پیدا کنید.

6. بهبود سرعت سایت
بهبود سرعت سایت، نه تنها رضایت ب؟؟ زدید شوید بهبود می یابد (نگاه کنید به شماره 1)، اما ممکن است تاثیر مستقیم در رتبه بندی جستجو شما داشته باشد. در حقیقت، سرعت سایت یکی از مواردی است که گوگل تایید کرده است.

یکی از چیزهایی جالب که در سال جاری به دست آوردیم، با کمک افرادی که در Zoompf یاد گرفته اند، سرعت بارگذاری صفحات واقعی بسیار کمتر از زمان تا بایت اول (TTFB) است. TTFB مقدار زمانی است که سرور برای اولین بار به یک درخواست پاسخ می دهد.

همانطور که سرعت صفحه برای جستجوی دسکتاپ مهم است، گوگل آن را برای دستگاه های تلفن همراه اهمیت می دهد. فکر می کنید در مورد آخرین بار که شما یک صفحه برای بارگیری در تلفن همراه خود را با فاکتور ضعیف منتظر بود.

“بهینه سازی زمان بارگذاری صفحات در گوشی های هوشمند، به ویژه با توجه به ویژگی های تلفن های هوشمند تلفن همراه به شبکه متصل است.”

– گوگل Developers
پیشنهاد پیشنهاد: Insights PageSpeed ​​

7. جستجوگر هوشمند

به غیر از سرعت، اگر وب سایت شما به درستی برای گوشی های هوشمند پیکربندی نشده باشد، احتمالا جستجوی گوگل نتایج را برای نمایش تلفن همراه پایین می آورد. گوگل تایید می کند که خطاها گوشی های هوشمند ممکن است باعث کاهش رتبه بندی تلفن همراه شود.

یک خطای گوشی هوشمند چیست؟ مورد فوق ممکن است شامل موارد زیر باشد:

هدایت بازدیدکنندگان به آدرس صفحه تلفن اشتباه
قرار دادن یک ویدیو که بر روی یک گوشی خاص پخش نمی شود (برای مثال، فیلم فلش روی آی فون)
پنجره هایی که به راحتی در تلفن همراه بسته می شوند

دکمه ها یا فونت هایی که در یک دستگاه تلفن همراه بسیار کوچک هستند
گوگل توصیه می کند که سایت شما پاسخگو باشد، اما بسیاری از مارک های برتر در جهان، از جمله Apple.com، سایت های پاسخگو ندارند صرف نظر از این، یک تجربه مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده خوب مشاهده تلفن همراه ضروری است.

8. گسترش مخاطبان بین المللی خود
آیا وب سایت شما دارای پتانسیل ترافیکی در خارج از کشور و / یا زبان شما موجود است؟

کارشناسان بین المللی ما، از جمله الیدا سولیس، این را خوب می دانند، اما افرادی که در داخل ایالات متحده هستند، علاقه مند به اهداف خاص زبان ها و کشورها با سئو هستند.

مطلب مشابه :  تغییرات SEO در یک سایت

بیشتر اوقات فرصت های ظاهر شدن در نتایج جستجو بین المللی بیشتر از ماندن در مرز خود است و رقابت گاهی اوقات کمتر است. برای دیدن اینکه آیا آن را به ارزش خود را در حالی که برای سرمایه گذاری، چک کردن این چک لیست بین المللی سئو توسط Aleyda (که همچنین یک متخصص سئو سئو – این غیر عادلانه است!)

9. غنی سازی اجتماعی با گوگل +
هنگامی که اشتراکشان را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید، شبکه شما اساسا آن را می بیند تنها زمانی که آنها از فیس بوک و توییتر پیروی می کنند.

از سوی دیگر، هنگام اشتراک گذاری محتوا در گوگل +، شبکه شما می توانید هر بار که آنها را جستجو کنید در گوگل.

تحقیقات خود گوگل نشان می دهد که کاربران بر روی بروزرسانی های اجتماعی تاثیر می گذارند، حتی زمانی که با فیلم ها و سایر انواع گوناگونی ارائه شده است.

ساده ترین راه استفاده از این، گسترش شبکه گوگل + شما و به اشتراک گذاری مطالب خوب و منظم است. رند Fishkin صریفتی توضیح می دهد که چگونه از گوگل + برای نمایش در هر زمان در بالای گوگل نتایجاستفاده شود.

علاوه بر این، محتویات به اشتراک گذاشته شده از طریق + گوگل بیشتر در جستجوی منظم نتایج، بدون در نظر گرفتن ارتباطات اجتماعی آنها، قابل مشاهده برای همه افراد در وب است.

10 بهینه سازی قطعه

این بهینه سازی تگ های متا تگ و عنوان عنوان می شود، اما این تمرین خوبی است که باید در ذهن داشته باشید.

در دو سال گذشته، گوگل حداکثر طول برچسب های عنوان را تغییر داد تا دیگر به تعداد آیتم های میانبر نباشد، بلکه بر تعداد پیکسل های مورد استفاده، معمولا حدود 500 پیکسل طول دارد. این تغییر در حال تغییر است زیرا گوگل تست جدید را آزمایش می کند.

از آنجا که 500 پیکسل در هنگام نوشتن بیشتر عناوین دشوار است، بهترین توصیه این است که عناوین خود را بین 60 تا 80 عدد حفظ کنید یا از یک ابزار بهینه سازی قطعه آنلاین استفاده کنید تا طول برچسبخود را پیدا کنید.

گوگل همچنین توصیه های خود را در مورد متا توضیحات به روز شده است، و بیشتر توضیح می دهد که توضیحات متداول تکراری ایده خوبی نیست. مات کاتز به ما می گوید که اگر شما نمی توانید توضیحات خود را برای هر صفحه منفرد، بهتر است هر کدام از آنها را نداشته باشید.

“شما می توانید یک توصیف متا تگ یکتا داشته باشید یا می توانید بدون توضیحات متا تگ انتخاب کنید.”

مات کاتز گوگل
با توجه به این که متا تکراری توصیف یکی از چند پرچم توصیه های HTML در وب وب است، آیا این نشان می دهد که گوگل توصیف متداول تکراری به عنوان یک عامل رتبه بندی نفی توصیف می کند هومم …

11. به روز کردن محتوای تازه
وب سایت هایی که درآمد تازه های جدید را متوقف می کنند بیشتر از نتایج جستجوی گوگل را از دست می دهند. در حالی که سایت هایی که هیچ وقت محتوای جدیدی اضافه نمی کنند و یا اینکه صفحات آنها به حالت عادی برسند، می توانند از مزایای استفاده کنند.

تازه کردن مطالب سایتها باعث نمیشود رتبه بندی را افزایش دهد، اما برای انواع خاصی از پرس و جو، قطعا کمک می کند. گوگل نمره تازه به شیوه های مختلف و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

تاریخ شروع
مقدار (٪) محتوای شما دچار نوسان است
بیشتر مطالب به شما به روز می شود
چندین صفحه جدید ایجاد شده در طول زمان
تغییر در محتوای مهم (متن صفحه اصلی) در مقابل محتوای بی اهمیت (لینک های پاورقی)

خواندن توصیه شده: 10 تصویر در مورد چگونگی محتوای تازه می تواند رتبه بندی تاثیر

12. در حال انجام جستجو در صفحه
عوامل ذکر شده در اینجا تنها سطح کسب واقعی املاک بیشتر در جستجوی نتایج خراشیده است.

کار سئو در هر سال پیچیده تر می شود، اما ما هم اکنون فرصت بیشتری از همیشه دارد.

آسان است فکر می کنم هیچ چیز جدید در سئو نیست، و یا که سئو آسان است، و یا که گوگل به سادگی سایت های ما یافت شده است. چیزی بیشتر از واقعیت نیست.

حقیقت این است که ما باید کاری انجام دهیم.