17 اسطوره SEO که باید بی خیالشون شد

صفحه اصلی »وبلاگ» سئو »17 اسطوره سئو که هرگز نباید دنبال
حقایق
چگونه 30 روز در موتورهای جستجو موتور افزایش 13.15٪ افزایش یافت؟

من یک راهبرد اثبات شده سئو را دنبال کرده ام، به یک بازار گرسنه گوش می دهم، محتوای عمیق ایجاد شده توسط آمار و اطلاعات را پشتیبانی می کند، یک مشکل مشخص را حل می کند و پست های وبلاگ را ارتقا می دهد . این راهبرد به نظر بسیار پایه ای است، اما این که چگونه در سئو برنده شوید.

واقعیت این است که ترافیک جستجو 9٪ بهتر از ترافیک رسانه اجتماعی است. اما، برای اینکه آن را بدست آورید، باید باور داشته باشید که در بعضی از مأموریت ها متوقف شده است.

در image05
در این اسطوره ها جستجوگر تمایل دارند تا تبلیغ کنندگان و وبلاگنویسان محتوا را از بهبود جستجوی سایتی و رتبه بندی وب سایت حفظ کنند.

برخی از سئو ادعا می کنند که میانبر به گوگل هستند. این یک اسطوره بزرگ است، چرا که گوگل نمی داند چه کسی است و متعهد به جستجوگر خود است. بنابراین، اگر یک مشاور یا موسسه سئو به شما رتبه بندی بالا را برای پایین قیمت 499 دلار در هر ماه پرداخت کند، این SCAM است. هیچ کس قادر نبوده گوگل موتور جستجوی برتر را تضمین کند.

بدون نیاز به توضیح بیشتر، در اینجا 17 اسطوره سئو است که باید نادیده گرفته شود. من همچنین ارائه نکاتی درباره مشاوره ای برای دنبال کردن جستجوی هوشمند و جذب مخاطب به روش تولید محتوا ارائه دادیم.

اسطوره ها به هیچ وجه خاص نیستند:

1. هدف قرار دادن کلمات بعد از گوگل مرغ مگس خوار بی اهمیت شد
مرغ مگس خوار آینده جستجو را تغییر داد. این باعث می شود تولیدکنندگان محتوا برای اتخاذ اندیشه جدیدی که به کاربر نهایی کمک کنند. اگر کلمات کلیدی هنوز در صفحه اول گوگل نشان داده شود، این نشانه ای است که هنوز هم اهمیت دارد.

image11
طبق گفته مات کاتز، مدیر گروه WebSpam در گوگل، 90٪ از جستجوها به وسیله مرغ مگس خوار تأثیر پذیرفته شد، که به روز رسانی مانند پاندا و پنگوئن نبود، بلکه یک اصلاح کامل الگوریتم جستجو بود.

در زرین پر، زرین بال
رند فیشیکن، موسس موس، گفت که کمتر از 15٪ معادله رتبه بندی در کلمات کلیدی سازی هدف قرار دارد. در عوض، او پیشنهاد کرد با تمرکز بر ارائه یکتا ارزش، به جای وب سایت یکتا، که همان چیزی است که سئو سعی در دستیابی به آن داشتهاند.

image43

با این حال، اشتباه می شود گفت که هدفمند کردن کلمات مرتبط در محتوای شما دیگر مفید نیست. وب سایت با کیفیت بالا هنوز واضح است کلمه کلمات سئو راهبرد.

مطلب مشابه :  چگونه یک وب سایت گام به گام ایجاد کنیم

تحقیق و هدف کلمات کلیدی واقعا ساده تر شده است، چرا که با مرغ مگس خوار. شما لازم نیست که در اطمینان نسبت به یک کلمه کلمات خاصی نگران باشید. در عوض، تمرکز بر هدف جستجوگر.

به عنوان مثال، چرا کسی برای جستجوی کمی CRM ابزار کسب کنیم؟

آیا فرد میخواهد یک ابزار CRM را خریداری کند؟
آیا شخصی پیروی از خواندن بعضی از تحقیق صادقانه است؟
آیا جستجوگر یک مبتدی است که حتی نمی داند CRM چیست؟

الگوریتم مرغ مگس خوار واقعا تغییر کرد، به ما اهمیت دانستن علت یک کلمه کلمات کلیدی خاص و ایجاد محتوا برای برآوردن آن نیاز داشت.

ابه این معنا است که کلمه کلمات کلیدی ها هنوز هم مهم هستند؟ د، چرا که بدون آنها نمیتوانید قصد جستجوگر را یاد بگیر.

چندین سیستم عامل قدرتمند مانند توییتر، فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام، Pinterest و دیگران، به هدفگیری کلمات کلیدی برای پاسخگویی به نیازهای کاربر متکی هستند.

image44
به جز استفاده از کلمات کلیدی برای جستجو، تقریبا غیر ممکن است دقیقا همان چیزی را پیدا کنید که از آن پیروی کنید. به گفته بریان دین، “کلمات کلیدی مانند کمپس برای کمپین های وضعیت بهینه بودن سایت شما برای جستجوی موتور؛ آنها به شما می گویند کجا بروید و آیا شما پیشرفت یا نه”

2. داشتن یک سایت نقشه سایت XML رتبه بندی جستجو به شما افزایش می دهد
آیا شما سایت گوگل XML ایجاد کرده اید؟ آیا یک نقشه سایت می تواند رتبه بندی جستجو را به شما افزایش دهد؟ در فاکتورهای رتبه بندی زیر، شما نقشه های XML را در هر نقطه پیدا نمی کنید.

image59
اما، اگر می خواهید یک سایت قابل مشاهده است، یک نقشه سایت XML لازم است. هر بار که شما یک پست ایجاد می کنید و یا یک پست موجود می توانید ویرایش کنید، ژنراتور نقشه های سایت گوگل XML یک نقشه سایت به روز شده با صفحات جدید خود را ایجاد می کند و ارسال آن به گوگل و دیگر موتورهای جستجو.

کایشی هنری با نقشه های سایت تست شده تا قادر به رتبه بندی جستجو را افزایش دهد. او متوجه شد که او را شگفت زده کرد.

هنگامی که او ژنراتور سایت های گوگل روی سرور نصب کرد، میانگین 14 دقیقه برای گوگل برای فهرست صفحات جدید مورد توجه قرار گرفت.

image60
پیش از نصب ژنراتور نقشه های سایت طول مدت زمان 1375 دقیقه طول کشید.

مطلب مشابه :  چرا مردم از متخصصان سئو محروم هستند؟

image03
بنابراین، می دانیم که یک XML نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا سریعتر صفحات جدید را خزنده و فهرست نماید. اما آیا رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد؟

خب، در سال 2008، Trevor Foucher و Susan Moskwa از ابزار ابزار ابزار به عنوان بخشی از پلاگین نقشه سایت در موتور جستجو جستجو در شیکاگو صحبت کرد. یکی از سؤالاتی که از آنها خواسته شد این بود: «آیا یک نقشه نقشه به من کمک می کند رتبه بهتر؟»

در اینجا پاسخ Trevor است: نقشه سایت واقعا بر روی رتبه بندی واقعی صفحات وب تاثیر نمی گذارد. نقشه های سایت مانند یک کمک هستند – راهنمایی که اطلاعات بیشتری در مورد سایت شما به گوگل ارائه می دهد، از جمله اطمینان از اینکه همه صفحات سایت شما برای ساده سازی پروفایل Crawl. این واقعا پایه و مبنای جذب مخاطب به روش تولید محتوا نیست جز مطمئن بودن آن به سرعت نشان می دهد.

البته اگر آدرس صفحات در اولویت قرار بگیرند، در نهایت می توانند دید بیشتری برای وب سایت شما ایجاد کنند. اما این یک تضمین نیست.

یک نکته سریع: اگر شما قبلا از ژنراتور سایت های گوگل XML در وردپرس استفاده نکنید، باید آن را نصب کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که رتبه بندی سایت شما بهبود یابد. اما این به گوگل کمک می کند محتوای تازه به شما کشف سریع تر.

3. برچسب ها متا مهم نیست
image18
برچسب ها متا تگ های HTML هستند که بین باز و بسته شدن برچسب های ظاهر می شوند. آنها برای نشان دادن نمایش پیش نمایش برای یک صفحه خاص در جستجوی نتایج استفاده می شودوند آنها عبارات متا نشان می دهند.

image47
در دنیای سئو بحث در مورد اثرات برچسب ها متا کلمات کلیدی، به ویژه post-chicken مگس خوار، بحث های بسیاری در این زمینه انجام شده است.

جالب اینجاست که دنی سولیوان یک مقاله عمیق در مورد «مرگ متا تگها» برای ادامه بحث در مورد وضعیت برچسب ها متا کلیدواژه ها و اینکه چرا در سئو امروز مفید نیست نوشته شده است.

3 عنصر یک برچسب متا شامل:

title عنوان
توضیحات متا
متا کلمات یا عبارات
نکته: عنوان عنوان در بخش یک صفحه وب نمایش داده می شود، اما یک عنصر صفحه ضروری است. از سوی دیگر، توصیف متا و کلمات کلیدی، عنصر صفحه اختیاری هستند. با این حال، بدون شرح متا، گوگل ممکن است متن را از صفحه صفحه به عنوان یک قطعه پیش نمایش انجام دهد.