بهبود رتبه در گوگل

.

ما شما را در کلمه مورد نظرتان به صفحه اول گوگل می آوریم

.

.

ما با بهره گیری از بک لینک ، پاپ آپ ، آی فریم و شبکه های اجتماعی

سایت شما را در کلمه مد نظرتان به صفحه اول گوگل خواهیم آورد.

این روند ممکن است از ۷ الی ۱۸۰ روز زمان ببرد و پس از آن سایت شما در این محل ثابت خواهند ماند.

.

بهبود رتبه در گوگل

.

.

.

.

برخی از نمونه کار های ما :

ما ماندگاری شما را ضمانت می کنیم

.

.

آیا می دانید گوگل در هر سال ۵۰۰ الگوریتم جدید منتشر می کند ؟

اگر سایت شما در کلمه مد نظر به سطح تایید شده گوگل برسد در صفحه اول ماندگار خواهید شد

.

.

.

پروژه های در حال اجرا :

.

.

.

.

SEO چیست؟

سئو مخفف Search Engine Optimization است به معنی بهینه‌ سازی سایت

برای موتور های جستجو . بهینه‌ سازی سایت برای کلمه یا کلماتی خاص انجام می‌شود.

این کلمه همان عبارتی است که در گوگل توسط کاربران جستجو می‌ شود

که می‌ تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. مهم ترین نکته این است که

سئو بر هر صفحه سایت بصورت جداگانه اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند

رتبه‌ ای متفاوت از دید گوگل داشته باشد. البته این را هم در نظر داشته باشید

که قدرت عمومی دامنه در بهبود وضعیت صفحات تاثیر می گذارد.

.

.

چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

موفقیت یک سایت با تعداد بازدیدکننده رابطه ی مستقیم دارد و هر سایتی

بازدیدکننده بیش تری داشته باشد موفق تر است .

یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان هدفمند ، هدایت افرادی است

که خودشان به‌ دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل جستجو می‌ کنند.

حال چرا در مباحث بهینه‌ سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟

زیرا تعداد جستجو هایی که در گوگل انجام می‌شود

بیشتر از ۶ برابر مجموع تمامی جستجو هایی است که در موتور های جستجوی دیگر

مانند یاهو و … انجام می‌شود. از آنجایی که اصول بهینه‌ سازی سایت در موتور های جستجو

تقریبا مشابه هستند ، بنابرین با بهینه سازی سایت برای گوگل ،

معمولا در موتورهای جستجوی دیگر مثل یاهو ، بینگ و ask نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

.

.

تفاوت نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل

برای دیده‌ شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد.

راه اول پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است.

این روش بسیار گران است و توصیه نمی شود زیرا هزینه ها به دلار محاسبه می شود

و پس از تعداد کلیک خاصی مجدد می بایست مبلغی پرداخت کنید.

بعبارت دیگر روشی موقتیست با هزینه ی زیاد.

.

راه دوم قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست

هزینه زیادی بپردازید و این هزینه تنها یک بار پرداخت می شود

و سایت شما در کلمه مد نظرتان در صفحه اول خواهد ماند.

نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در گوگل نمایش داده می‌شوند

و هر روز با آنها سروکار داریم. موضوع مهم دیگر آن است که

اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست.

طبق بررسی‌ هایی که در سال ۲۰۱۰ توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده،

کمتر از ۵ درصد جستجو گران بر نتایج تبلیغاتی کلیک می‌ کنند

ولی حدود ۴۵ درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک می‌کنند.

پس اگر در کلیدواژه مورد نظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم

از هر ۱۰۰ جستجوگر ۴۵ نفر وارد سایت ما خواهند شد،

درحالی که حداکثر ۵ نفر از طریق لینک‌ های تبلیغاتی وارد سایت می‌شوند.

ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، ۹ برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است

و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینه‌ سازی سایت را نشان می‌دهد.

.

.

بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

بهینه‌ سازی سایت به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

۱- تغییرات داخل سایت یا بهینه‌ سازی صفحات سایت

۲- بهینه‌ سازی در خارج از سایت

از آنجایی که بیشتر وب مستر ها تمایل ندارند دسترسی به سایتشان را به کارشناسان ما بدهند

ما از روش دوم استفاده می کنیم . این روش بسیار گسترده است.

از استفاده از بک لینک و پاپ آپ و آی فریم و شبکه های اجتماعی گرفته

تا استفاده از سرویس های حرفه ای گوگل مثل goo.gl  و … که تمام این موارد

با نظم و چینش خاصی انجام می شود. باید توجه کرد اگر تعداد ورودی های پاپ آپ

با بک لینک و یا هر بخش دیگر هم خوانی نداشته باشد گوگل شما را جریمه خواهد کرد.

پس لازم است کارشناسان ما با توجه به کلمه مورد نظرتان این روال را برنامه ریزی نمایند.

.

.

چگونه کلیدواژه مناسب انتخاب کنیم ؟

اولین و مهم‌ ترین قدم در بهینه‌ سازی سایت برای موتور های جستجو انتخاب کلیدواژه‌ های مناسب است.

البته شاید بهتر باشد برای شروع بر یک کلید واژه تمرکز کنیم و

سپس تعداد کلیدواژه‌ ها را افزایش دهیم. بد ترین اتفاق ممکن در بهینه‌ سازی سایت آن است

که سایتتان برای یک کلیدواژه نامناسب بهینه شده باشد.

فرض کنید رستوران جدیدی راه‌ اندازی کرده‌ اید که نامش « رستوران آناناس » است.

اگر سایت خود را برای کلیدواژه « رستوران آناناس » بهینه کنید

این کار احتمالا هیچ تاثیری در افزایش ترافیک سایت نخواهد داشت،

زیرا در ماه شاید یک نفر هم این کلیدواژه را جستجو نکند.

البته اگر بعدها که رستوران خیلی معروف شد شاید این کلیدواژه مناسب باشد.

برای انتخاب کلیدواژه مناسب می‌ توانیم خود را جای کاربر اینترنتی قرار دهیم

و سپس فکر کنیم که اگر به‌ دنبال محصولات و خدمات سایتمان بودیم

کدام کلیدواژه‌ ها را جستجو می‌ کردیم. بهتر است کلیدواژه‌ ها را دقیق‌ تر و محدود تر کنیم.

مثلا اگر کار شرکت ما طراحی سایت است و در تهران فعالیت می‌کنیم

شاید در ابتدای کار کلیدواژه « طراحی سایت تهران » کلیدواژه‌ ای بهتر از « طراحی سایت » باشد.

.

.

عنوان صفحه وب را چگونه انتخاب کنیم؟

در عنوان صفحه بهتر است کلیدواژه‌ های اصلی سایت را قرار دهیم.

مثلا عنوان صفحه اصلی سایت دکتر سئو اینگونه است:

« دکتر سئو |مشاور و مجری تبلیغات آنلاین ».

در واقع عنوان صفحه اصلی سایت شامل دو کلید واژه هست و سایت ها حداکثر بهتر است

از سه کلیدواژه مهم استفاده کنند. همچنین توجه کنید که بهترین روش جدا کردن

کلیدواژه با کاراکتری است که روی کیبورد‌ ها بالای دکمه Enter قرار دارد و

با یک خط کوتاه عمودی کلیدواژه‌ ها از هم جدا شده‌اند و نه با ویرگول یا علامت‌های دیگر.

.

.

تاکید بر کلیدواژه‌ ها در محتوای سایت

شرکت گوگل سال‌ هاست بر این موضوع کار می‌کند که آلگوریتم رتبه‌ بندی سایت‌ ها

به تصمیم‌ گیری یک شخص واقعی بسیار نزدیک باشد. فرض کنید

فردی فقط چند ثانیه به یک مقاله نگاه می‌کند.

چگونه می‌تواند تشخیص دهد موضوع مقاله چیست و تاکید مقاله بر چه مطلبی است.

احتمالا عنوان مقاله معیار مناسبی است.

همچنین اگر در متن مقاله‌ کلمه‌ ای با حروف درشت نوشته شده ، یا رنگ آن متفاوت است

نشانگر آن است که این کلمه در آن مقاله اهمیت خاصی دارد.

سیستم تشخیص گوگل هم به این روش بسیار نزدیک است.

در یک صفحه وب می‌ توانیم کلیدواژه‌ ها را در عنوان مقاله استفاده کنیم .

بهتر است عنوان با اندازه بزرگ‌ تری نوشته شود و همچنین با فونت زخیم نوشته شود.

در مکان‌ های مختلف یک مطلب یا مقاله می‌ توان با زخیم‌ کردن،

نوشتن با حروف ایتالیک و تغییر رنگ، کلیدواژه‌ ای را تاکید کرد.

یک نکته کوچک برای دوستانی که با HTML  آشنا هستند:

برای برجسته کردن کلمات بهتر است به‌ جای استفاده از تگ bold از تگ h1 استفاده کنیم.

این کار برای بهبود رتبه در گوگل بسیار موثر است .

.

.

تکرار کلید‌واژه در متن

موضوع دیگر غلظت یک کلیدواژه در کل متن است. فرض کنید مقاله‌ای در مورد فوتبال نوشته‌اید و

می‌خواهید آن مقاله با جستجوی کلیدواژه فوتبال در اولین نتایج جستجو قرار گیرد.

آیا بهتر است در مقاله، واژه فوتبال را ده‌ها بار استفاده کنید، یا هرچه کمتر استفاده کنید بهتر است؟

اگر کلمه موردنظر را بیش از حد استفاده کنید، گوگل شما را به‌عنوان متقلب شناسایی می‌کند و

از نتایج جستجو حذف خواهید شد. این حذف شدن معمولا موقتی است،

ولی اگر این روند را ادامه دهید حتی شاید سایت شما به‌طور کامل از نتایج جستجو حذف شود و

برگرداندن آن نیاز به مذاکره تلفنی و ارائه مدارک و … باشد.

اگر تعداد کلیدواژه در متن کمتر از میزان معقول باشد، از دید گوگل، موضوع اصلی آن مقاله، فوتبال نخواهد بود.

حال سوال این است که از کجا بدانیم در یک مقاله کلیدواژه اصلی را چند بار به‌کار ببریم؟

همانطور که توضیح داده شد روش گوگل برای تشخیص اینکه غلظت کلیدواژه شما مناسب است یا خیر،

مقایسه مطلب شما با مطالب مشابه در سایت‌های دیگر است.

بنابرین نمی‌ توان دقیقا گفت که غلظت کلیدواژه چقدر باشد.

ولی یک معیار تقریبی برای مقالات معمولی و غیر تخصصی آن است

که غلظت ۲ تا ۵ بار در هر ۱۰۰ کلمه برای بهبود رتبه در گوگل مناسب است.

ابتدا باید تعداد کلمات یک مقاله را بدانید.

برای این کار کافی است متن مورد نظر را در نرم‌ افزار ورد کپی کنید.

در گوشه پایین سمت راست صفحه تعداد کلمات نمایش داده می‌شود.

سپس می‌ توانید کلیدواژه مورد نظر را در ورد جستجو کنید و

چگالی کلیدواژه مورد نظر را به‌ دست بیاورید.

.

.

بهبود رتبه در گوگل تخصص ماست

.


Scroll to Top