تغییرات SEO در یک سایت

بسیاری از افراد کسب و کار زمان زیادی را صرف دیدن ارزش سئو می دانند و ما آن را درک می کنیم. اطلاعات در مورد بسیاری از اطلاعات موجود موجود است و اطلاعات غلطی موجود است، و این واقعا می تواند مشکل این تصمیم را افزایش دهد.

در حالی که یک راهبرد موثر جستجوگر اینترنت چند ماه طول خواهد کشید تا نتایج مثبت برای یک شرکت به ارمغان بیاورد، و تاکتیکها ممکن است برای افراد غیر سئو سازگار باشد، این مورد می تواند قابل توجهی در بهبود اثرات آنلاین و سود آنلاین شرکت ایجاد کند.

خطرات سئو

بسیاری از شرکت ها طبیعتا عصبی در مورد تلاش چیزی هستند که آنها با آن آشنا نیستند، اما اجازه می دهیم با آن روبرو شویم، تقریبا هر تصمیم کسب و کار در حال انجام برخی از خطرات با آن است. بعضی از آنها می توانند اجتناب شوند، و برخی می توانند به صورت ناگهانی و جدی رشد یابند.

پس از این پرسش که باید پرسید، این است که چه اهمیتی دارد و چه چیزی باید اجتناب شود.

پیش از اینکه به آن دسترسی داشته باشید، ابتدا این را در اینجا قرار دهید: بزرگترین خطر سئو که یک شرکت می تواند انجام دهد، جلوگیری از همه سئوالات است. همه چی گرفته اند؟ عالی بیایید کمی بیشتر در نظر بگیرید

ریسک سئو
1.

تغییرات بزرگ و کوچک
هدف از این بررسی این است که شما بتوانید از طریق تراکنش و در نهایت تراکنش در وب سایت خود دریافت کنید.

هیچ کدام از این اتفاقات رخ نخواهد داد، اگر هیچ کس روی وبسایت شما نباشد.

بنابراین، اگر شما وب سایت خود را برای رتبه بندی به خوبی برای کلمات کلیدی خاص، اما هیچ کس واقعا بر روی لینک خود کلیک کنید؟

هر دلیلی برای این امر موجود است و ممکن است دقت دقیق برای صفر شدن داشته باشد و دقیقا همانطور که انتظار می رود عملکرد خوب نداشته باشد.

و تنها راه انجام این کار از طریق آزمون A / B است. شما باید یک عنصر را در یک زمان بیاورید، چه اینکه این متا توضیحات، عنوان، محتوای و موارد دیگر، و آنها را در برابر جدیدی آزمایش کنید.

این همه خوب و خوب و حتی کمی آشکار است. پس چه چیزی آن را “خطر” می سازد؟

این احتمالا یک آزمایش و خطا به وجود خواهد آورد تا ترکیبی از اصطلاح و طرح بندی که نتیجه آن حداکثر ترافیک وب سایت و تراکنش های وب است. در طول این مدت شما ممکن است ترکیبی را پیدا کنید که به صورت کامل کار نمی کند و به کاهش ترافیک سایت شما دست پیدا خواهد کرد – حداقل برای مدتی.

خطر این است که ارزش آن داشته باشد، زیرا هنگامی که شما بهترین نتایج را پیدا می کنید، می توانید بر آن عنصر تمرکز کنید و همچنان به جلوگیری بیشتر و کسب درآمد بیشتر.

2. دریافت و ارسال لینک با کیفیت بالا
چرا یک شرکت یک لینک به وب سایت شرکت دیگری نشان می دهد و باعث می شود که کاربر وب سایت خود را ترک کند؟

پیوندهای پشت سر هم خوب هستند از سئو هستند، و اکثر شرکت ها می خواهند تعداد زیادی از آنها را به همان اندازه دریافت می کنند. آنها به افزایش رتبه بندی و ایجاد قدرت کمک می کنند.

با این حال، این تنها در مورد بودن با تعداد بیشتری تعداد لینک نیست. گاهی اوقات شما باید کمی عقب بر گردید.

بنابراین، ممکن است خطر از دست دادن چندین بازدید وب را با ارائه یک لینک داشته باشد؟؟ سایر سایت های با کیفیت بالا، اما در حالی که، گوگل نشان می دهد که از سایت معتبر استفاده می کنید و با مجوز قانونی ارتباط برقرار کنید.

فقط به یاد بیاورید (یادتان ب)، صفحات اینترنتی که به صورت آگاهانه از وب کم با کیفیت پایین، مخرب و اسپم مواجه هستند، در معرض خطر جراحت گوگل هستند. شما همچنین می توانید از طریق سایت های با کیفیت پایین لینک های زیادی از سایت خود را جریمه کنید.

3. بهبود آدرس ساخت صفحه سایت شما
در حالت ایده آل آدرس صفحه اصلی شما باید کوتاه باشد، فقط با نام شرکت، از جمله: www.yourcompany.com. کوتاه، ساده، مختصر و راحت قابل یادآوری است.

صفحات بعدی، با این حال، باید کلمات کلیدی هدفمند و دقیق تر در مورد محتوای صفحه وب داشته باشند.

با این حال، شما نمی خواهید نشانی صفحه را از دست بگیرید. اگر آنها بیش از حد طولانی و توصیفی باشند، جستجو موتور خود صفحه نمایش خود را با یک […] بعد از نقطه برش کوتاه خواهد کرد.

بنابراین ممکن است زمان تغییر برخی از آدرس صفحات شما با بار دیگر دوباره ساختار سایت شود.

مطلب مشابه :  بهینه سازی موتور جستجو (SEO) راهنمای شروع

در اینجا خطر این است که هر نوع تغییری مانند مورد فوق می تواند رتبه به شما تحت تأثیر قرار دهد. همانطور که صفحه قبلی تغییر کرده است و 301 ترافیک به مسیریابی هدایت می شود، ممکن است برخی از ترافیک و رتبه بندی را مشاهده کنید.

با این حال، اگر شما این کار را انجام دهید، می توانید با یک ساختار ساده و متناسب با هر دو موتور جستجو و کاربران اینترنت به پایان برسید.

4. تعمیر مجدد وب سایت شما
هر بار روزی روزگاری، وبسایت ها باید روزآمد و دوباره طراحی شوند. طراحی مجدد وب سایت می تواند خطرناک و گران باشد، و صرف زمان زیاد.

در نهایت وب سایت شما ممکن است نیاز به یک چهره جدید داشته باشد. شاید فقط به نظر می رسد بسیار سخته است. سپس دوباره ممکن است برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد، اما کاربران انسانی دشوار به حرکت می کنند. ممکن است دلایل متعددی برای نگاه دیگر به وب سایت شما وجود داشته باشد و شاید – شاید تنها – بازسازی آن را از سطح زمین

البته، درست مثل تغییر آدرس آدرس صفحه، این نوع تغییرات با رتبه بندی سایت شما خطرناک است، زیرا گوگل تلاش می کند سایت خود را دوباره ارزیابی کند. با توجه به این موضوع، خطر از بین بردن مشتریانی که به نوعی به وب سایت شما عادت کرده اند.

به صورت معمول، گوگل تحتاستدلال می کند هر وبسایت هر بار روزی روزگاری در طول این بازسازی ها می رود، بنابراین رتبه بندی سایت شما معمولا گزاف گویی می کند. شما باید صبور باشید اکثر مشتریان شما نیز در نهایت به تغییرات خواهند رسید. مهمتر از همه، به روز شده وب سایت شما دارای فرصتی بهتر برای آوردن بسیاری از مشتریان جدید است.

5. فروش دامنه های معلق یا موجود

برخی از صاحبان وب سایت به هر دلیلی دامنه های خود را تمدید نمی کنند و دیگران را برای خرید و استفاده موجود قرار می دهند.

خرید برخی از دامنه ها با پیگیری و هدایت آنها به سایت شما به احتمال زیاد می تواند راه سریع و آسان برای افزایش تعداد لینک های ارزشمند اضافه کردن برخی از لینک آب به سایت شما.

با این وجود برخی از خطرات جدی با این تکنیک موجود؟؟ است، بنابراین تنها زمانی باید دقیقا کاری انجام دهید که انجام دهید.

برای مثال دامنه باید مرتبط با کسب و کار شما باشد. این باید حرفه ای و قانونی باشد، زیرا اگر این دامنه هنوز رتبه بندی و ترافیک دریافت کند، بازدیدکنندگان به سایت شما هدایت می شوند و هیچ چیز ناامید کننده تر از رسیدن به سایت است که در جستجوی جستجوی اصلی شما نیست.

همچنین، دامنههایی که مکمل شدهاند با محتویات و پیوندهای هرزنامه پر شدهاند و به وبسایت شما انتقال مییابند، باعث میشود که وبسایت شما احتمالا رتبه بندی را کاهش دهد و توسط گوگل جریمه شود.

با این حال، این تکتیک ارزان است و اگر شما از بهترین شیوه ها پیروی کنید، ممکن است به سایت شما جدی گرفته شود.

| دریافت یک گزارش وب سایت رایگان و ببینید که چگونه سایت شما در حال انجام است. |

خطرات سئو خوبی و بد 2

ریسک سئو برای اجتناب از
حالا که تصور می کنید که چه چیزی ارزش سئو را در نظر می گیرد، در اینجا خطراتی است که احتمالا کسب و کار شما آسیب بیشتری نسبت به خیر خواهد داشت:

1. صفحات دروازه ضعیف (یا هر صفحه ای درهای ورودی)
صفحات دروازه ساده و آسان برای ایجاد گروهی تا کلمات کلیدی خاص و گروه های هدف قرار دادن هدف قرار می دهند. SEOer ها به عنوان یک قاعده از صفحات دروازه جلوگیری می کنند، زیرا گوگل با آنها مخالف نیست و سایت هایی را که از آنها استفاده می کنند، مجازات می کند.

نظر گوگل در مورد چنین صفحاتی باید به اندازه کافی به شما داده شود تا از این خطر خاص جلوگیری شود.

تنها زمانی که گوگل صفحات ورودی را به اسلاید بفرستد، اگر محتوای و اطلاعات یکتا و روشن و ارزشمند به سایت بازدید کننده ارائه دهد – به عبارت دیگر، فقط اگر آن را درست مثل منظر در وب سایت شما اجرا کند. < / p>

به راحتی هیچ دلیلی برای برانگیختن آنها وجود ندارد، بنابراین به آن توجه نکنید.

2. عدم تأیید لینک های خنثی
شما میخواهید خوب ها را به وب سایت شما، نه آنهایی که بد نیست. چه چیزی در مورد آنهایی که خنثی هستند، که کمک نمی کند، اما رتبه بندی وب سایت و وضعیت بهینه بودن سایت شما برای موتورهای جستجو آسیب نمی زند؟

مطلب مشابه :  چرا مردم از متخصصان سئو محروم هستند؟

پیونده های خنثی ممکن است وبسایت به دلیل افزایش سئو مورد نیاز خود را نداشته باشد، اما سایت شما نیز به احتمال مجاز شدید گوگل مربوط نمی شود.

در حقیقت، با به روز رسانی گوگل پنگوئن، برخی از جریمه ها برای لینک های بد بدان معنی است که موتور جستجو متوجه شده است که وب سایت ها خود را کنترل هر سایت که با آنها ارتباط ندارد.

به عنوان یک نتیجه، سایت گوگل برای لینک های مخرب مجازات می شود.

تنها راه پاسخگویی به این موضوع که اگر پیوندهای برگشتی در وب سایت شما بد، اسپم و کم کیفیت باشند، می توانید متوجه شوید که گوگل اقداماتی را بر روی سایت انجام داده است.

اگر هیچ کاری در مقابل وب سایت شما توسط گوگل صورت نگرفت، لینک های موجود در وب سایت شما امن هستند، هرچند ممکن است آنها به اندازه کافی بالا نباشند تا رتبه بندی سایت جستجو را به شما ارتقا دهند.

ممکن است لینک های خاصی را غیر فعال کنید، اما شما باید در مورد آن مراقب باشید. اگر شما تلاش می کنید تمام پیوندهای خنثی خود را کنار بگذارید، شما به صورت؟لقوه مسدود کردن سایت هایی که می توانند رتبه بندی سایت را به شما بهبود دهند.

3. حذف یا تجمع مطالب یا تمام صفحات
ممکن است به نظر نرسد که یک صفحه از وبسایت شما حذف شود، خصوصا اگر محصول یا سرویس شما شرکت شما قطع شده باشد.

هنگامی که یک صفحه حذف شود، کلمه کلمات کلیدی آن روزی روزگاری رتبه بندی شده است اکنون رفته است. همانطور که نشانی صفحه مرتبط با صفحه اتفاق می افتد، این نیز شامل آن کلمات خاص است.

به جای ریسک از دست دادن این رتبه بندی ها، در نظر داشتن صفحه وب را حتی اگر محصول را لغو کنید. به سادگی ترک یک پیام در صفحه برای بازدیدکنندگان که آنها را به یک صفحه مشابه با یک محصول یا خدمات مرتبط با آن هدایت می کند.

اگر دو صفحه در یک یا دو خرم موجود است، مطمئن شوید 301 تغییر مسیر در آدرس صفحات کهنه برای اطمینان از اینکه تمام لینک آب و ترافیک از بین رفته است.

4. استفاده از کلمات مناسب در انکر تکست(متن لینک)
ممکن است منطقی باشد که کلمات کلیدی هدفمندی برای شما به عنوان انکر تایپ شود (لینک متنی) برای یک لینک به وب سایت شما. مراحل، شما می خواهید سایت خود را به رتبه بندی برای کلمه کلمات کلیدی یا عبارت.

این تمرین برای SEOers در گذشته محبوب بود که منطق مشابه بود. متاسفانه این عمل توسط “کلاه سیاه” سئو مورد سوءاستفاده قرار گرفتند که از مقدار بیش از حد متن متنی متضاد استفاده می کردند تا کلمات برای لینک کردن به وب سایت های خود – و لینک ها دقیقا از سایت های معتبر نیستند.

از آن زمان، گوگل تا حد زیادی به این عمل عمل کرده و مجازات شده استوده سایت هایی که این عمل بیش از حد تحمل. این را ریسک نکن پیروی از راه های طبیعی تر برای لینک به سایت خود و ایجاد مثال کارها متنوع تر است.

گاهی اوقات، ایده خوبی برای به روز رسانی محتوا در وب سایت شما است. در حقیقت گوگل از محتوای تازه و به روز رسانی پشتیبانی می کند.

با این حال، به صورت مداوم در حال تغییر محتوای و نگاه و احساس وب سایت شما، حتی کمی در یک زمان، با هدف برای اهداف سئو، بازدید کنندگان وب سایت خود و یا گوگل را به دست نیافته است.

ایجاد تغییرات زیادی در وب سایت شما و یا ایجاد تغییرات بیشتر red flag for گوگل ایجاد می کند که احتمالا صفحه وب به شما به عنوان مشکوک مشاهده می شود و احتمالا سایت به شما مجازات خواهد کرد.

با گذشت زمان، بازدیدکنندگان سایت نیز تغییرات را متوجه خواهند شد (به خصوص از آنجا که بسیاری از تغییرات احتمالا برای موتورهای جستجو به جای آنها اداره می شود). اگر این اتفاق می افتد، ممکن است سایت خود را برای حرکت و پیدا کردن ارزش بیشتر پیدا کنید. برخی از بازدیدکنندگان ممکن است انتخاب کنند که سایت شما مشکوک است.

برای هر کسب و کار برای موفقیت ضروری است. خطر های زیادی برای سئو موجود است، بعضی از آنها ارزش استفاده را دارند زیرا می توانند برای یک کسب و کار مطلوب باشند. خطرات دیگر می تواند به جذاب شدن مخاطبان اینترنت و حضور آنلاین در آن آسیب برساند.

به همان اندازه خطرناک به عنوان سئو، تنها چیزی که بیشتر مخاطره آمیز است این است که شرکت هیچ کاری انجام نمی دهد.