نکات بهینه سازی موتور جستجو: تکنیک های بالا و استراتژی برای بهترین نتایج جستجو

هر شخصی می تواند از نکات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو خوب استفاده کند.

سئو یک فرآیند در حال تغییر است و بنابراین شما باید به روز رسانی با تمام به روز رسانی الگوریتم و بهترین شیوه.

اگر شما پیروی برخی از نکات مفید و مفید سئو هستید، به محل درست رسیدید.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چیزی است که هر وب سایت باید انجام دهد. با بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو، شما شانس خود را برای رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی اصلی خود افزایش می دهید، بدین معنی که به سایت شما ترافیک بیشتری می دهید.

در حالی که سئو علم راکتی نیستند و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد، باید بدانید که بین کلاه کلاه سئو و سئو کلاه سیاه بسیار کوچک است.

کلاه سفید کلاهبرداری به منظور بهینه سازی وب سایت شما استفاده از شیوه های مورد توافق گوگل است. از سوی دیگر، Black Hat سئو شامل استفاده از تکنیک های سایه ای است که نقض دستورالعمل های گوگل وب مستر است. اگر شما در مورد وب سایت شما اهمیت داشته باشید، وضعیت بهینه بودن سایت شما برای موتورهای جستجو چیزی نیست که شما باید انجام دهید.

این پست، من در مورد راهنمایی بهینه سازی موتورهای جستجو و ترفندهای وب سایت هایی که می خواهند برای دستیابی به نتایجی طولانی مدت دست و پا کنند، صحبت می کنم.

34 نکات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو: تکنیک های بالا و راهبرد های بهترین نتایج جستجو
1. فرایند را درک کنید
سئو یک فرآیند مداوم است موتورهای جستجو چندین بار در هر سال الگوریتم رتبه بندی خود را به روز می کنند. از این رو، به همین دلیل(به این جهت) که تکنیک های سئو که سال گذشته کار می کردند، می تواند منسوخ شود.

برای درصد موفقیت سئو، باید بدانید که چه کاری بهتر اداره می‌شود و از استفاده از تکنیک های منسوخ جلوگیری کنید.

2. نتایج یک شبه نمی آیند
من دوست دارم در سئو به عنوان یک بازی پوکر بین شما و گوگل فکر کنم. این یک بازی صبر است بهینه سازی وب سایت برای رتبه بندی بالاتر نیاز به زمان دارد و نتایج معمولا بعد از چند ماه کار می کنند.

اشتباه رایج در میان مبتدیان این است که آنها انتظار دارند نتایج را در روزهای اول ببینند و زمانی که هیچ چیز اتفاق بیفتد، دلسرد نشوید.

اگر از بهترین شیوه های جستجوگر پیروی کنید، با گذشت زمان نتایج حاصل خواهد شد.

شما استفاده از حساب پیوندهای پیوندهای مانیتور، نتایج بسیار خوبی خواهید داشت. این به شما هر سنبله در میانگین کلمات کلیدی رتبه بندی، لینک ها و ترافیک عالی را به شما نشان می دهد روز به روز، هفته به هفته.

مرگ برای دیدن آنچه که اکنون در سایت شما اتفاق می افتد، اما هنوز یک حساب بک لینک با مانیتور ندارید؟ استفاده از محاکمه آزاد 30 روزه ابزار برای یک ماه کامل از سئو و پیگیری های پسزمینه.

3. دور از “نتایج جستجوگر تضمین شده”
اگر میخواهید سئو را به یک شرکت یا یک مترجم آزاد برسانید، هر زمان که کلمات «تضمین سئو» را هدایت کنید، به سرعت اجرا کنید. هیچ چیز گمراه کننده تر از این نیست که شما می توانید رتبه بندی تضمین شده را در موتورهای جستجو دریافت کنید.

کسانی که تضمین می کنند می توانند وب سایت به شما در موقعیت های بالا در گوگل برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کنند، بیشتر اوقات ناامید کننده هستند.

دور از شرکت ها و مترجمان آزاد که وعده های خالی می کنند.

4. چیزی را بهینه سازی نکنید
برای بهینه سازی چیزی است که باید اجتناب کنید. استفاده از یک انکر تکست(متن لینک)، کلمات کلیدی و یا لینک های ساخت را انجام ندهید. گوگل وب سایت هایی را که طبیعی به نظر نمی رسند، مجازات می کند.

5. انتشار محتوای برجسته
محتوای شما مهمترین بخش وب سایت شماست. بدون محتوای خوب، غیرممکن است که رتبه گوگل بالا باشد. مقالات شما باید به خوبی نوشته شده و برای خوانندگان شما ارزش واقعی داشته باشند.

گوگل اعتبار بیشتری نسبت به مقالات و پستهای طولانی دارد که به عنوان مثال، از جمله تعاملات، مانند نظرات، بیشتر است. بهترین کار این است که خوانندگان خود را درگیر کنید و افکار خود را به اشتراک بگذارید.
مقالات کوتاه که هیچ چیز جدیدی برای جدول ارائه نمی کنند می توانند وب سایت شما توسط گوگل پاندا مجازات شود. همچنین مطمئن شوید که چندین بار موضوع همان موضوع را پوشش نمی دهد یا سایت شما ممکن است شروع نگاه به کردن به یک مزرعه محتوایی کند.

6. تحقیق کلمه کلمات کلیدی را انجام دهید
هرگز نوشتن یک مقاله بدون تحقیق کلمه کلمات کلیدی شروع نکنید. از گوگل Keyword Tool برای پاسخگویی آنچه که مردم جستجو می کنند و برای چه مشکلی به تلاش برای پاسخ دادن هستند استفاده کنید.

شناسه ها را کشف کنید و از چه کلماتی برای جستجوی در گوگل استفاده کنید. همچنین فرایند را مطالعه کنید و درک کنید که تقاضا افزایش یا کاهش می یابد.

search-engine-optimization-tips-1

7. نوشتن برای خوانندگان، نه موتورهای جستجو
فکر می کنید که خوانندگان شما چه می خواهند از شما بشنوند و با ذهن انسان بنویسند. بیشتر، سئو تنها با هدف به دست آوردن رتبه بندی بالاتر می نویسند و در نتیجه محتوای آنها را بهینه سازی می کند.

از لحاظ دوستانه استفاده کنید و خودتان باشید.

8. محتویات تازه را دفعات زیاد منتشر کنید
اگر مقالات جدیدی را به صورت روزانه یا هفتگی منتشر کنید، گوگل وب سایت به شما به صورت مرتب خالی می کند و به شما قدرت بیشتری می دهد.

با محتوای جدید، شما همچنین شانس بیشتری برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی جدید دریافت کنید. وب سایت هایی که بالاتر رتبه دارند، محتوای بیشتری را منتشر می کنند.

9. وب سایت خود را دوستانه ساز کنید
وب سایت شما باید بصری و بسیار آسان برای حرکت است. آخرین چیزی که می خواهید این است که کاربران نمی دانند کجا محتوای به شما پیدا کنند. یک سیستم ناوبری خوب ایجاد کنید و لینک ها را به بهترین مقالات خود در ستون های فرعی بگذارید.

بهتر است وب سایت شما،زمان بیشتری را صرف استفاده از آن می کند، و این شانس بیشتر آنها است که بازگشت می کنند

مطلب مشابه :  ابزارهای تخصصی سئو

10. بهبود سرعت وب سایت
سرعت وب سایت یک عامل رتبه بندی است. حتی اگر آن را یک مهم نیست، آن چیزی است که در نظر بگیرید اگر شما مایل به ایجاد یک تجربه مشاهده مشاهده مشاهده کلی کلی خوب است. وب سایت هایی که بیش از 5 ثانیه بارگذاری می شوند می توانند توسط گوگل به عنوان آهسته نوشته شوند.

از گوگل PageSpeed ​​Insights برای پیشنهادات بهینه سازی سرعت استفاده کنید.

search-engine-optimization-tips-2

11. آدرس صفحه های خود را کاربر پسند کنید
کلمات کلیدی اصلی خود را در آدرس صفحه خود اضافه کنید، اما آنها را خیلی طولانی نکنید. آدرس صفحه های کوتاهتر برای به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی نیز بهتر است. آدرس صفحه های دارای بیش از چهار خطا ممکن است اسپم باشند.

در اینجا یک مثال از یک ساختار آدرس صفحه مناسب برای مقاله تحت عنوان: چگونه برای بهبود سئو و ترافیک

Website.com/improve-سئو-traffic

12. از عناوین یکتا و مرتبط استفاده کنید
درست مثل هر چیزی در وب سایت شما، عناوین شما باید یکتا باشند. کلمات کلیدی اولیه خود را در عناوین خود اضافه کنید. رتبه بندی بالا بدون داشتن کلمات کلیدی اصلی در عنوان شما یک سناریوی بسیار نادر است.

عناوین شما باید جذاب و بیش از 55 کاراکتر باشد.

13. توضیحات متا
استفاده از توصیف متا، شما خلاصه ای از مطالب خود را به گوگل می دهید. توضیح دهید که مقالات شما چیست و از کلمات کلیدی اصلی خود در داخل استفاده کنید. برای شرح هر صفحه ای در سایت خود از یک توضیحات متفاوتی یکتا و مرتبط استفاده کنید.

اگر از وردپرس استفاده می کنید، سئو را توسط یواسست پلاگین دانلود کنید و از آن برای سفارشی کردن متا تگ ها، شرح ها و کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

14. از یک نقشه سایت استفاده کنید
یک نقشه سایت به گوگل کمک می کند به راحتی صفحات سایت به شما پیدا کند و آنها را ردیابی کند. اگر وبسایت شما هزاران صفحه داشته باشد، نقشه سایت بسیار مهم است.

ابزارهای متعددی موجود است که می تواند به شما کمک کند یک نقشه سایت و حتی برخی از افزونه های وردپرس را ایجاد کنید.

15. یک سیستم ارتباطی خوب ایجاد کنید
هنگام انتشار یک مقاله جدید، همیشه لینک ها را به صفحات داخلی اضافه کنید تا تجربه مشاهده مشاهده مشاهده کاربری را بهبود ببخشید. این ساده ترین راه برای ایجاد لینک های یک راه به صفحات شما است. شما کنترل کامل متن متنی مورد استفاده را دارید، اما مطمئن شوید که از آن استفاده نکنید.

هر مقاله ای که شما منتشر می کنید باید دارای پیوندهایی با سایر صفحات سایت شما باشد. این کمک می کند به افزایش میانگین زمان در هر بازدید و کاهش میزان بازده.

16. لینک بیلدینگ(لینک سازی) های هوشمند
لینک ها برای سئو حیاتی هستند. بدون لینک، محتوا برجسته شما بین 10 تا 20 است. لینک ایجاد بهترین شیوه ها را دنبال کنید و پیوندهای ایجاد کنید که به شما در بهبود رتبه بندی های شما در گوگل کمک می کند.

وقت خود را برای ایجاد لینک های نامناسب از وب سایت ها یا وب سایت های پست مقاله ارسال نکنید. در عوض، سعی کنید لینک ها را از وب سایت های معتبر ایجاد کنید.

برای افزایش اختیارات دامنه، باید لینکهای اینترنتی را از وب سایت های معتبر خود در جایگاه خود دریافت کنید. به یاد بیاورید(یادتان باشد) که ربط بسیار مهم است.

فکر می کنم در مورد کیفیت و نه در مورد مقدار. یک بک لینک خوب می تواند ارزش بیشتری داشته باشد از صدها لینک کم کیفیت.

17. پیگیری پیوندها را دنبال کنید
پیگیری پیوندهای شما به همان اندازه ساختن آنها بسیار مهم است. استفاده از بک لینک ها مانیتور برای دانستن اینکه هر یک از وضعیت تأیید بازگشتی شما دچار نوسان است. با ابزار جستجوگر ما، شما می توانید تعیین کنید که آیا یک وب مستر دنبال لینک های شما یا به صورت کامل آنها را حذف می کند.

بسیاری از سئو پیوندها را ایجاد می کنند و سپس آنها را به صورت کامل در مورد بررسی وضعیت خود فراموش می کنند. این یک اشتباه رایج است که باید اجتناب کنید.

search-engine-optimization-tips-3

18. از حملات منفی منفی سئو محافظت کنید
متأسفانه، حملات منفی در جستجوگرهای سئو بیشتر اتفاق می افتد. گاهی اوقات اتفاق میافتد که رقبا میخواهند وبسایت به شما جریمه کنند و از صفحه اول از گوگل خارج شوند.

بیشتر زمان ها، حملات تبلیغاتی منفی شامل ایجاد صدها یا هزاران لینک دهنده با کیفیت پایین و هرزنامه به وب سایت شما.

برای محافظت از وب سایت خود از چنین حملاتی، شما باید تمام لینک هایی که وب سایت شما در حال دریافت است، نگاه کنید. پیوندهای پیگیری مانیتور به صورت خودکار هنگامی که یک وب سایت جدید به شما لینک می کند به شما هشدار می دهد. اگر یک حمله منفی سوئیسی به شما در برابر شما رها شود، قبل از اینکه دیر شود، یک گزارش تخلف را ایجاد کنید.

19. نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی در گوگل
یک مورد دیگر از مهمترین نکات سئو، پیشرفت در رتبه بندی کلمات کلیدی شما در گوگل است. این به شما کمک خواهد کرد که بدانید چه چیزی بهتر شده است و بهترین نتیجه را داده است.

با نظارت بر رتبه بندی های خود، می توانید همچنین بدانید که آیا رقیبانتان به شما غافلگیر می کنند.

استفاده از ابزار Tracker Tracking Link Monitor را برای دیدن اینکه چگونه موقعیت های کلمات کلیدی کلمات کلیدی شما به همراه ترافیک طبیعی شما در حال تکامل است، استفاده کنید.

search-engine-optimization-tips-4

20. استفاده از رسانه های اجتماعی برای انجام سئو
در حالی که رسانه های اجتماعی هنوز یک عامل رتبه بندی سئو نیستند، و احتمالا در آیندۀ آینده نخواهد بود، شما می توانید استفاده از رسانه های اجتماعی برای انجام سئو استفاده کنید. از توییتر و گوگل پلاس برای وبلاگ نویسان استفاده کنید و ارتباط برقرار کنید.

هنگامی که یک وبلاگ نویس به اندازه کافی می دانید، می توانید از او بخواهید که به مقالات شما لینک دهد.

رسالت رسانه های اجتماعی راه عالی برای ایجاد لینک ها و روابط است.

21. فقط به ترافیک گوگل اعتماد ندارید
گوگل موتور جستجوی اصلی و شب استN اگر اکنون شما مقدار زیادی از ترافیک را به ارمغان می آورد، کسب و کار شما هرگز نباید بر روی آن متکی باشد. فکر کنید چه اتفاقی می افتد اگر یک بروزرسانی الگوریتم به سایت شما بسیار سخت برسد؟

مطلب مشابه :  گوگل SEO راهنمای: منابع نهایی

بازیابی مجازات گوگل یک فرایند وقت گیر است و گاهی اوقات می توانید چند ماه طول بکشد تا ترافیک خود را دوباره دریافت کنید.

منابع ترافیکی خود را متنوع کنید و راه هایی برای ردیابی ترافیک از سیستم عامل های دیگر پیدا کنید.

22. از گوگل وبمستر Tools استفاده کنید
استفاده از گوگل وبمستر Tools برای هر صاحب وب سایت اجباری است. ابزار رایگان گوگل به شما می دهد بینش و پیشنهادات بهبود برای وب سایت شما. اگر هر چیزی با سایت شما خراب شود، این اولین بار است که می توانید پیدا کنید.

23. از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید
گوگل آنالیز یکی از پیشرفته ترین ابزار ردیابی بازدید است و شما باید از مزایای آن بهره مند شوید. این برنامه رایگان هستید و می تواند اطلاعات زیادی در مورد کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند، به شما بدهد.

از نقشه کلیک گوگل استفاده کنید تا تعیین کنید که کاربران بیشتر روی کجا کلیک کنند و راهی برای بهبود سایت شما پیدا کنند.

24. سئو هرگز “انجام شده”
بسیاری از سئو فکر می کنند که وب سایت آنها “انجام شده” است و تمرکز بر روی بهینه سازی را از دست می دهند. از اینرو، چرا که رقبا توانایی استفاده از آنها را دارند.

حقیقت این است که وب سایت شما هرگز انجام نمی شود و هرگز نباید از سئو استفاده کنید. همیشه فرصت های جدید و تکنیک های سئو موجود است که می توانید سعی کنید وب سایت خود را حتی بالاتر برسانید.

25. از استفاده از فلش اجتناب کنید
وب سایت های فلش ممکن است زیبا و خیره کننده باشند، اما برای سئو بسیار بد است. گوگل نمی تواند فلش و آژاکس را درک کند، بدین معنی که محتوای به شما خالی نمی کند.

26. بهینه سازی تصاویر
از تصاویر برای کمک به خوانندگان بهتر است محتوای خود را استفاده کنید. در صورت لزوم تصاویر را با مثالها وارد کنید.

هر تصویر باید یک نام مرتبط، برچسب ALT(متن جایگزین تصاویر)(متن جایگزین تصاویر) و توضیحات داشته باشد. زیرنویس ها نیز برای تصاویر شما مناسب است تا متن را با تصویری که در موردش دارید توضیح دهید. با انجام سئو برای تصاویر خود، شما همچنین شانس بیشتری را برای رتبه بالا در تصاویر گوگل دریافت کنید.

27. از وب سایت های بد استفاده نکنید
هرگز لینک هایی را به وب سایت هایی که جریمه شده یا غیر مرتبط نیستند، بگذارید. هنگامی که شما به یک وب سایت لینک می دهید، به شما اطمینان می دهم که اعتماد می کنید و به عنوان یک منبع خوب توصیه می کنید.

تجزیه و تحلیل وب سایت شما می خواهید به لینک، و تعیین اینکه آیا آن ارزشمند است یا نه. لینک بد می تواند سایت به شما مجازات کند.

اگر شما در مورد کیفیت یک وب سایت مطمئن نیستید، بهتر است از ویژگی rel = نوفالو استفاده کنید.

28. در رتبه صفحه تمرکز نکنید
رتبه صفحه بی فایده است. مشخصا، بی فایده است. گوگل متوقف شده است به روز رسانی نوار ابزار رتبه صفحه بیش از یک سال پیش و اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای به روز رسانی آن نیست.

رتبه صفحه وب سایت شما بی اهمیت است. سعی کنید خود را با ایجاد لینک های کیفیت بهبود بخشید.

29. از یک دامنه کوتاه استفاده کنید
اگر هنوز وب سایت خود را شروع نکرده اید، یک دامنه کوتاه را انتخاب کنید و یک برند تجاری را در اطراف آن ایجاد کنید. دامنه های مسابقه دقیق ارزش خود را که چند سال پیش استفاده می کنند ندارند، بنابراین هیچ دلیلی برای خرید دامنه طولانی وجود ندارد، فقط به خاطر اینکه تمام کلمات کلیدی خود را درون آن قرار دهید.

یک دامنه را انتخاب کنید که قابل یادآوری و تلفظ است.

30. از DLD سئو خوب استفاده کنید
رایج ترین دامنه ها از افزونه .com استفاده می کنند، اما با میلیون ها نفر که قبلا فروخته شده است، دامنه های خوبی پیدا کرده است.

یک پسوند دامنه صحیح برای سئو را انتخاب کنید و مطمئن شوید که می توانید با مکان مورد نظرتان رقابت کنید.

31. رفع صفحات شکسته
گاهی اوقات وبسایت شما ممکن است پیوندی با صفحاتی که دیگر وجود نداشته باشد. برای شناسایی این مشکلات و تعمیر آنها از گوگل وبمستر Tools استفاده کنید.

32. برای لینک ها پرداخت نکنید
لینک های پرداخت شده برای سئو وحشتناک هستند. اگر می خواهید لینک های تبلیغاتی یا آگهی های تبلیغاتی خریداری کنید، مطمئن شوید که از ویژگی نسبت دادن نوفالو برای آنها استفاده می کنید.

33. ساختار محتوای خود را در ابزار وب سایت گوگل
شما احتمالا کارت های دانش را دیده اید. گوگل شروع به نشان دادن کارت هایی با اطلاعاتی که از وب سایت های شخص سوم با لینک به منبع حذف شده است.

برای داشتن شانس بیشتری برای دریافت کارت های دانش با وب سایت خود، می توانید وب سایت خود را در گوگل وبمستر Tools ساختار دهید و بیشتر درباره طرح وب سایت خود به گوگل بگویید. برای شروع، به سادگی بر روی «ظاهر جستجو» کلیک کنید و سپس در «داده های ساخت یافته» کلیک کنید.

search-engine-optimization-tips-5

34- وبسایت خود را به صورت تلفن همراه تطبیق دهید
گوگل برنامه های جدی ای را برای مجبور کردن وب سایت ها به یک پلتفرم تلفن همراه دارد. در هفته های آتی گوگل یک الگوریتم رتبه بندی تلفن همراه را ارائه می دهد که شامل عوامل کاربردی می شود.

وب سایت هایی که دارای یک نسخه موبایل هستند به صورت برچسب گذاری می شوند و با رتبه بندی بالاتر برای عبارت جستجو شده های تلفن همراه پاداش می دهند.

نتیجه
این 34 راهنمایی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا راهبرد سئو خود را به سطح بعدی برسانید. بهترین شیوه ها را دنبال کنید و همیشه با آنچه که جدید است و آنچه که بهترین کار است، به روز می شود.

آیا چیزی از دست رفته؟ اجازه بدهید افکار به شما در بخش نظرات بشنوم.