چرا وب سایت من در صفحه اول گوگل نیست؟

رسیدن به نقاط قوت صفحات نتایج جستجو موتور جستجوگر می تواند مواجهه به شما با شرکت بهبود دهد، به شما به عنوان یک صنعت قدرت وارد شود و نوع ROI را که می خواهید مشاهده کنید.

پس چرا رتبه بندی وب سایت شما در رتبه بالا قرار ندارد؟

این سوال میلیون دلاری است که هر شرکت از خود در یک نقطه از خود خواسته است. متاسفانه پاسخ به میلیون دلاری وجود ندارد.

یا حداقل، هیچ یک میلیون دلاری وجود ندارد.

اشتباه در مورد رتبه بندی

وب سایت شما ممکن است به تلاش برای رسیدن به بالا برای هر تعداد دلایل. بنابراین، اگر احساس خواهید که طول می کشد بدون داشتن بهترین نتایج، این فرصت ها را در نظر بگیرید:

شما آن زمان به اندازه کافی داده ایید

با توجه به این ویدئو وبمستر گوگل، شما باید صبور باشید زمانی که به سئو می آید.

هیچ راهی وجود ندارد سئو یک فرایند یک شبه نیست.

باید انجام شود، و باید انجام شود. (اگر شما همه آنها را به یک وب سایت تبدیل کنید که قادر به تبدیل تراوین نیستید، هیچ لینک خوبی برای لینک بیلدینگ (لینک سازی) bazillion نخواهید داشته باشد.)

زمان لازم برای تحقیق، ایجاد و اجرای راهبرد و شروع به تولید محتوای لازم است.

پس از آن زمان بیشتری برای گوگل برای تحقق تغییرات اتخاذ می شود و پس از آن شما باید منتظر موتور جستجو باشید تا تعیین کنید آیا واقعا ارزش جدید ارائه می دهد یا خیر.

ما ویدیو را قبل از این لینک داده ایم، اما ما دوست داریم تا هر زمان که بخواهیم، ​​ادعاییمان را حفظ کنیم.

در آن، او بیان می کند که به صورت کلی، برای اولین بار بهبود و سپس برای شما شروع به دیدن نتایج، طول می کشد چهار ماه تا یک سال است.

به عبارت دیگر، زمان چیزی است که شما نمی توانید از آن اجتناب کنید. سخت است، اما سئو نیازمند صبر است.

| گزارش وب سایت رایگان برای دیدن اینکه سایت شما در حال انجام است. | |

کلمات کلیدی شما ممکن است معنای نداشته باشد

این تجربه مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده ما با اصطلاح “سئو” است.

این کلمه کلمات کلیدی برای ما مهم است (که در وبلاگ ما در مورد افزایش ترافیک بیش از 200٪ بحث شده است). در یک نقطه، هر چند، صفحه اصلی ما برای این اصطلاح در هر جا پیدا نشد. ما هیچ کاری برای صفحه انجام ندادیم تا آن را از رتبه بندی خارج کنیم، فقط روزی گذشتیم.

بنابراین، ما واقعا شروع نگاه به کردن به محیط صفحه نتایج جستجو برای این کلمه کردیم.

ما در زمان طولانی رتبه دوم را داشتیم، فقط می توانستیم 10 بار به شکل صحیح شکست بخوریم. و پس از آن ناپدید شد.

صفحه وبلاگ ما، با این حال، نه.

به نظر می رسد زمانی که شما واقعا به صفحه اول نگاه کنید، آسان است که متوجه شوید گوگل معتقد است افرادی که دنبال کلمه “سئو” هستند، پیروی از یک شرکت برای انجام سئو برای آنها.

در عوض، آنها سعی می کنند به اندازه کافی اطلاعات در مورد آنچه که انجام می دهد و یا انجام شود، ارائه می شود.

به همین دلیل (از جمله نتایج پرداخت نشده) تقریبا هر نتیجه در صفحه اول، راهنمای سئو است، گفتگو درباره اینکه چه سئو است و آیا شما به آن نیاز دارید.

گوگل خود را اکنون hogging حداقل 2 نقطه در صفحه اول.

بنابراین، برایمدتی، ما به این فکر کردیم که ما به سادگی نمیتوانیم ما را صفحه اصلی ما در صفحه اول رتبه بندی کنیم. به سادگی این چیزی نیست که گوگل پاسخ مناسب به پرس و جو از “سئو” را در نظر بگیرد.

رتبه 5
(البته، برای اثبات اشتباه ما، گوگل شروع به رتبه بندی صفحه اصلی ما شده است. ما اکنون تنها سایت موسسه است که در صفحه اول رتبه بندی می شود.)

نقطه همه این است که شما ممکن است بخواهید یک صفحه خاص برای یک کلمه کلمات کلیدی خاص رتبه بندی و با وجود تمام سئو خوب شما، آن را هرگز ظاهر می شود برای شکست خوردن، زیرا این کلمه به معنای چیزی متفاوت از شما نسبت به گوگل است.

مطلب مشابه :  12 راه برای افزایش ترافیک از گوگل بدون لینک بیلدینگ

نگاهی دقیق تر به صفحه اول و ببینید آیا شاید نتایجی که گوگل میخواهد نشان دهد متفاوت از نوعی که میخواهید ارائه دهید.

وب سایت شما ممکن است به نظر برسد، اما این زیبایی فقط پوست عمیق است

شما برای پرداخت یک وب سایت به خوبی طراحی شده و بسیار مدرن پرداخت می کنید. چیزهایی کوچک در مورد آن عالی به نظر می رسد. شما آن را به صورت روزانه بررسی می کنید، فقط برای درک طراحی کمی بیشتر.

چرا گوگل این کار را انجام نمی دهد؟

این ممکن است که طراحی شما ممکن است عالی باشد، اما برای هر زاویه ایابنال نیست.

ممکن است وجود داشته باشد از جمله تعداد زیادی از چیزهایی که به شما باز می شود، از جمله:

محتوای تکراری
محتوای کافی
محتوای ماندگار، دست دست، غریب
ناوبری مبهم
تقسیم کلمه کلمات تمرکز، بنابراین چند صفحه موجود است که می تواند برای یک کلمه داده شود رتبه بندی پایین

مبانی ناقص، مانند metas، alt tags، و طرح نشانه گذاری
هیچ وبلاگ یا راه دیگری برای محتوای خود به صورت مداوم بازنویسی نکنید
شما در وب بزرگ شده اید

لینک ها هنوز هم یک چیز هستند، و احتمالا همیشه خواهد بود. و در حالی که راه های بجیلونی برای گرفتن آنها موجود است، نه همه آنها ارزش داشتن دارند، و بعضی می توانند زیان آور باشند.

شما نیاز به یک مثال خوب از لینک های مختلف از منابع. بعضی ها نباید دنبالشون باشند، بعضی ها باید از سایت های واقعا خوب باشند، بعضی ها باید فقط سایت های عادی باشند.

لینک خرید از این سوال است. طرح های لینک، همچنین بد مهم است که روش های طبیعی برای افزایش لینک های خوب و جلوگیری از کسانی که ممکن است پرچم ها را برای گوگل ایجاد کند مهم است.

البته، لینک ها می توانند مشکل دیگری نیز باشند.

مثلا:

شما توسط قسمت غلط وب متوجه شده اید

برخی از دیگران امکان دارد از بعضی تاکتیک های غیر اخلاقی در وب سایت شما استفاده کنند.

آنها واقعا دلیلی برای انجام این کار ندارند. آنها ممکن است به سادگی وب سایت خود را به عنوان یک هدف برای تزریق کد مخرب انتخاب کنید. یا آنها ممکن است شروع به علم، دانش کردن وبلاگ شما و انتشار همه مطالب شما انجام دهند. یا آنها می توانند لینک های بی شماری را به سایت شما از سایت های مشکوک ایجاد کنند.

گوگل در تشخیص حمله منفی به جستجوگر بسیار خوب است، اما شما نمی خواهید خطر مجازات هایی که ممکن است از آن وجود داشته باشد، رعایت کنید.

و این ما را به ورودی بعدی می آورد:

گوگل ممکن است به شما در چارچوب مجازات قرار گیرد

مجازات اقدام مجاز به صورت کامل می تواند وب سایت به شما از نتایج جستجوی گوگل حذف کند.

اگر قبلا به خوبی رتبه بندی شده اید و سپس به صورت قابل توجهی کاهش یافته اید (اگر به صورت کامل از رتبه بندی نباشد) ممکن است در سمت اشتباه مجاز قرار داشته باشید.

تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که گزارش اقدامات گوگل دستی را بررسی کنید و اصلاح کنید.

اگر یکی از این گزارش ها را دریافت کرد، این بدان معنی است که یک انسان بازرس تعیین کرده است که وب سایت شما با دستورالعمل Goggle سازگار نیست.

چه چیزی باعث اقدام دستی می شود؟ به گفته گوگل، اگر بررسی کننده تصمیم بگیرد که شما داشته باشید می توانید جریمه باشید:

هرزنامه تولید شده توسط کاربر – نظرات اسپم در انجمن ها و یا وبلاگ ها.
Freehosts Spammy – قسمت قابل توجهی از صفحه صفحات هاست شده در سرویس، هرزنامه است.
نشانه گذاری ساختاری اسپم – نشانه گذاری بر روی صفحه خارج از دستورالعملها، مانند ایجاد بعضی از محتویات نامرئی برای کاربران است.
پیوندهای غیرعادی به سایت شما – اگر تعداد زیادی لینک مرتبط با مصنوعی، فریبنده یا دستکاری (از جمله خرید لینک ها یا شرکت در طرح های لینک) ممکن است مجازات شوند.
غیر طبیعی سایت های سایت – مانند بالا، ام حالا آنها از سایت شما هستند.
محتوای نازک با کم یا بدون ارزش افزوده – صفحات شما نیاز به ارائه برخی از واقعیات واقعی برای کاربران دارند.
تغییر مسیرهای مخفی یا زیر دریایی – Ie، نشان
هرزنامه خالص – این شامل بسیاری از چیزهایی که قبلا ذکر شد، فقط مهاجم و آشکارتر است.
تصاویر پنهان شده – استفاده از تصاویر به منظور دریافت بیشتر کلیک.
متن پنهان و کلمات کلیدی کلمات کلیدی: اینها oldies هستند، اما چیزهای جالب، و ظاهرا هنوز هم از یک مشکل برای گوگل برای فهرست آن اینجا.
شما در حال پردازش وب سایت خود مانند آن موجود در خلاء است

مطلب مشابه :  راهنمای سئو - ترجمه شده

سئو در خلاء وجود ندارد. این در اینجا با همسایگان خود زندگی می کند: جذب مخاطب به روش تولید محتوا، رسانه های اجتماعی، PPC(پرداخت به ازای هر کلیک Pay Per Click) (پرداخت به ازای هر کلیک به Pay Per Click) و بسیاری دیگر از تلاش آنلاین.

فهرستی از لیست رسانه های اجتماعی خود را پیدا کنید و کشف فرصت های جدید اجتماعی

ما فقط سعی داریم به شما در خدمات دیگر ما، اینجا قرار دهیم. جذب مخاطب آنلاین به سادگی یک راهبرد جامع تر از آن است که روزی روزی روزگاری بود.

عناصر مانند زمان در سایت، تعداد کلیک ها، تعداد اشاره در اینترنت و ارتباط در رسانه های اجتماعی همه را به رتبه بندی خود.

بعلاوه بعضی از آنها رتبه بندی سایت به شما به صورت غیر مستقیم بیشتر از دیگران تاثیر می گذارد اما همه آنها نقش مهمی دارند.

گوگل پیروی از فاکتورهای بیشتری نسبت به کسانی که در وب سایت خود قرار می دهند.

ما نمی توانیم بگوییم که پست به صورت منظم در فیس بوک به صورت مستقیم ارتباط دارد با رتبه بندی بهتر. ما می گوئیم که ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی باعث می شود افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند، لینک به خواندن و محتوای شما به خواندن.

و همه این چیزها می توانند به بیش از رتبه بندی بهتری برسند.

این روزها، هر چند، رایج ترین دلیل وب ساین شما رتبه بندی نیست، احتمالا:

مسابقه شما بیشتر از شما اداره می شود

شما سئو را در خلاء انجام ندهید.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دیگر تکنیک مخفی است که رقابت شما هرگز از آن خبر نداشته است.

بنابراین، اگر فکر می کنید که به آن نیازی ندارید، یا اگر فکر می کنید که به اندازه کافی انجام داده اید، پس کسی که واقعا کار سختی انجام می دهد، به شما نشان می دهد که چطور باید انجام شود. < / p>

اگر شما انگشت شست خود را در سئو قرار دهید، شاید شروع به حرکت کمی در رتبه بندی باشد. با این حال، واقعیت ساده این است که افرادی که به پایان عمیق تر از سئو رفته اند، نتایج بیشتری از شما می بینند.

به یاد داشته باشید، هنگامی که شما شروع به انجام سئو می کنید، شما علیه گوگل نیستید. این خود را در مقابل رقابت های منظم خود قرار می دهید. و همه شما برای ایجاد فروشگاه در فضای بسیار محدود هستند.

حتی تغییرات کوچک می تواند تفاوت ایجاد کند

شما ممکن است فکر کنید که برای انجام کوهنوردی در بالای جستجو موتور جستجو موجود است.

و شما حقیقی باشید

با این حال، این فقط یک دلیل برای شروع است. شما می توانید با ایجاد برخی از تغییرات کوچک و ساده در وب سایت خود، حتی قبل از اینکه شما شروع به فکر کردن در مورد اینکه آیا شما باید اخراج موسسه و یا برای جستجوگر خود در خانه.

اگر هنوز رتبه بندی نشده اید، ممکن است فقط کمی بیشتر وقت بگذارید.

یا …

شما ممکن است نیاز به جراحی به یک تعمیرات اساسی از وب سایت شما داشته باشید.

در هر صورت، وضعیت فعلی خود را بررسی کنید، شروع به کوچک شدن و شروع تغییراتی که می توانید انجام دهید.

شما ممکن است تعجب کنید که چقدر آنها کمک می کنند.

سئو در خلاء وجود ندارد. این کتاب را دانلود کنید و ببینید که چگونه این همه اجزای سازگاری برای کمک به رتبه بندی سایت شما ایجاد می کند.