چرا مردم از متخصصان سئو محروم هستند؟

اگر مالک یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالا متوجه شدید که حداقل یک نفر پیشنهاد می کند که به شما بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) و یک راهبرد آنلاین برای کسب و کار خود بکار ببرید. مراحل، اکثر مردم برای اولین بار به اینترنت و یا تلفن های هوشمند یا رایانه خود نگاه می کنند تا هر گونه کسب و کار یا خدمات را پیدا کنند.

چرا مردم از SEO_.png می ترسند

شما می دانید که شما نیاز به یک وب سایت دارید و نیاز به کمی کار برای نمایش در موتورهای جستجو است. بنابراین شما زمان صرف می کنید – شاید فرایند را فراموش کنید – و یک پایگاه اینترنتی برای کسب و کار خود بسازید. شاید بتوانید از قالب پیش ساخته برای استفاده از وب سایت استفاده کنید.

سپس، خیلی اتفاق افتاد.

به نظر می رسد که، به رغم تمام تلاش های شما، وب سایت به اندازه کافی بهینه سازی نشده است.

شما این را درک می کنید، اما شما نمی خواهید با همه چیزهایی که مسائل سئو را مقابله کنید. از همه چیزهایی که شنیده اید، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو صرف زمان زیادی می کند، بسیار فنی است و نتایج قابل توجهی را تضمین نمی کند. پس چرا مضطرب؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک این احساس دارند.

بیایید نگاهی به چند جنبه از سئو که تازه واردان در مورد پذیرش و استفاده از آن متضرر می شود:

1. این یک فرمول سحرآمیز نیست
اگر شما فکر می کنید که معجزه سحر و معجزه برای موفقیت آنلاین و سود آنلاین است، شما با عجله ناامید و نا امید. سئو به سودآوری کسب و کار شما ارزشمند است، اما قبل از اینکه ببینید سرمایه گذاری درآمد سرانه (برای اطلاعات بیشتر در مورد آن به ادامه مطلب مراجعه کنید)

در کسب و کار، هر راهبرد و مبارزات انتخابات باید بازده قابل اندازه گیری، قابل توجه باشد. اگر چیزی است که به کسب و کار شما کمک نمی کند، شما آن را انجام نمی خواهید. از آنجا که ROI از سئو در حال رسیدن است، بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک احساس می کنند که سئو اهمیتی ندارد و به همین دلیل آنها را به یک اولویت پایین تر رد می کند.

کسانی که به سئو تازه وارد می شوند، زمان زیادی صرف پول می شوند و بیشتر ناشی از کمبود نتایج هستند. این باعث می شود بسیاری از صاحبان کسب و کار تمایل به شروع یک کمپین سئو و آن را برای خارج از محدوده طولانی است.

اگر راهبرد درست انجام شود، نتایج به پایان خواهد رسید. آنها فقط فوری نخواهند.

سئو یک راهبرد ارزشمند برای کسب و کار است و نباید نادیده گرفته شود. صبور باشید و پیروی از فرآیند منطقی، نه سحر و معجزه.

2. طول می کشد بیش از حد

کسانی که به سئو تازه فکر می کنند این نوع از روش جذب مخاطب آنلاین یک فرایند طولانی و پیچیده است که شامل بسیاری از قطعات. در حالی که در هنگام بهینه سازی وب سایت شما عوامل زیادی را در نظر بگیرید، نیازی به انجام همه کارها در یک زمان نیست.

همانطور که در بالا اشاره شد، افرادی که به سئو نیز پیشرفته هستند، شروع به یک جستجوگر گران قیمت و وقت گیر می کنند، زمانی که به نظر می رسد تمام کار و تلاش بی فایده انجام شده است. دوباره؟بر روی

گزینه های چندگانه برای صاحبان کسب و کار کسب و کار برای حل سئو موجود است. اولین گزینه این است که همه وظایف و مسئولیت های سئو را به یک موسسه جذب مخاطب دیجیتالی منتقل کنید. البته شما به سادگی وقت خود را برای انجام این کار خود ندارید، البته می توانید کل پروسه را به یک شرکت جستجو اختصاص دهید. به همین ترتیب، زمانی که موسسه کمپین آنلاین اجرا می شود، می توانید زمان خود را در حال انجام کسب و کار خود صرف کنید.

مطلب مشابه :  منابع کارشناسی ارشد و منابع آزمون دکترای

| مشورت با طرفدار در مورد توسعه راهبرد سئو شرکت شما. |

سایر گزینه این است که خودتان را با سئو آشنا کنید. شروع به تلاش برای انجام آن همه، اما کمی آن را کمی در یک زمان. شما پول و صرف هزینه ی جایی در مورد سئو را خواهید صرف صرفه جویی خواهید کرد، اما در این فرایند زمان زیادی صرف خواهید کرد. هراس از سئو 2.jpg

3. سئو بسیار متخصص فنی است
بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک جدید برای سئو این ایده را دارند که سئو یک پیچیده و فنی است که توسط یک وب سایت توسعه دهنده یا “هوشمند کامپیوتر” اداره می شود. آنها احساس پیروی از اجرای سئو یا حتی تلاش برای یادگیری آن را دارند.

با این حال، بسیاری از عناصر سئو می توانند توسط تقریبا هر کسی انجام شوند. شما نیاز به یک پس زمینه در شبکه های کامپیوتری فنی و یا توسعه نیست. سئو اساسی آسان برای یادگیری است و فقط چند ساعت یادگیری طول می کشد.

هنگامی که شرکت شما جوان است و شما تازه به سئو هستید، بهتر است فقط روی اجرای عناصر و چند راهکار ساده و اساسی سئو تمرکز کنید.

چندین عنصر فنی نیز موجود است (همچنین ما به آنها در یک لحظه دسترسی پیدا می کنیم) و بسیاری از شرکت های کوچک هستند که سازمان ها تلاش می کنند آنها را با یک تن از شرایط خاص صنعت و عجیب و غریب ادعا غرق شوید.

اجازه ندهید که نگران باشید.

4. مجازات و مجازات
اگر دنبال پیروی از جستجوگر هستید، مجاز به شنیدن استفاده مجاز از گوگل سئو هستید. البته که مجرج امکان پذیر است که برای عادی بودن موجود است.

<

ما درک می کنیم که ممکن است نگران باشید در مورد این نوع از چیزها، به همین دلیل (به این جهت) که ساختن راهبرد در مورد بهترین شیوه های شناخته شده مهم است. این دلیل دیگری است که چرا بسیاری از شرکت های کوچک تر از شرکت ها برای این کار ترجیح می دهند – تا زمانی که سابقه طولانی در ارائه راهکارهای موثر برای جلوگیری از آلودگی گوگل موجود است.

5. مارک آنها ممکن است Gimmicky ظاهر شود
برخی از صاحبان کسب و کار مایل به راه اندازی و پیاده سازی یک راه سئو هستند، زیرا آنها معتقدند انجام این کار باعث می شود که آنها به نظر برسند. این به این دلیل است که آنها در مورد مثال دیده اند و یا دیده اند که در آن سئو به عنوان یک مشکوک برای خرید و خرید تراکنش استفاده می شود.

در حالی که سئو در گذشته، شهرت خوبی به دست آورده بود که فقط این را داشت: یک راه ارزا؟؟ و جنجالی برای تقلب سیستم جستجو و خرید ترافیک، از آن زمان تغییر کرده است. سئو اکنون هدف برای ارائه اطلاعات کاربران ارزشمند اطلاعات است، نه صرفا فریب موتور جستجو.

در بسیاری از این تکتیک های کهنه، آسان است، و اگر شما می دانید آنچه شما دنبال آن هستید، می توانید مشخص کنید تاکتیک سئو را در یک وب سایت. اما، به صورت کلی، بهترین شیوه های سئو از فرآیند های فرمولی دور گرفته شده اند. جنبه های فنی سئو باید در پس زمینه باقی بماند. نوشتن و طراحی، هر چند، باید بیشتر به صورت مستقیم با تجربه مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مشاهده مرتبط مرتبط با مرتبط باشد.

مطلب مشابه :  تغییرات SEO در یک سایت

6. گرفتن ترافیک اما نه مشتری
یکی از مواردی که به صورت گسترده در مورد جنبه های سئو صحبت می شود، کلمات کلیدی هستند. تحقیق و هدف کلمات کلیدی یک تومکت معمولی است که بلافاصله شروع می شود تا هنگام شروع یک کمپین جدید. اگر این کار را به تنهایی انجام دهید، ممکن است بلافاصله به تعداد زیاد کلمات کلیدی مربوطه پرداخت کنید و با امکانات بیشتری از آن لذت ببرید.

چگونه تصمیم می گیرید کدامیک از شما برای تمرین کردن در سئو خود تمرکز داشته باشد؟

یادگیری در مورد تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و در حال آمدن با خریدار خریداری می تواند به شما کمک کند که بدانید که ایده هایی که وب سایت شما در حال رتبه بندی است و کدام بازدیدکنندگان برای پاسخ دادن به وب سایت شما استفاده می کنند . شما همچنین می توانید کلمات را بر اساس حجم، ارتباط و سطح رقابت شناسایی کنید.

هر چه بیشتر سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و الگوها را در کلمات کلیدی پیدا کنید، سریع تر و ساده تر خواهد بود که کلمات کلیدی را که اهداف مخاطب هدف قرار می دهند، انتخاب کنید تا پرداخت های معمولی را به مشتریان

7. پیچیدگی سئو
شما احتمالا کمی تعجب می کنید زمانی که شما برای اولین بار در مورد همه عوامل که در نظر گرفته شده رتبه بندی وب سایت را پیدا کرد. در واقع، برآورد شده است که بیش از 200 عامل موجود است که گوگل در هنگام رتبه بندی وب سایت ها (و برخی می گوید که “200” فقط یک عدد مناسب است و تعداد واقعی عوامل رتبه بندی بسیار بالاتر است).

چطور میتوانید همه آنها را کنار بگذارید؟ پیچیدگی ظاهری سئو بیشتر به اندازه کافی برای ترساندن صاحبان کسب و کار است که نمی خواهند وقت و تلاش خود را برای مقابله با این همه انجام دهد. یا، آنها ممکن است به راه دیگری بروید و شروع به تثبیت در یک عامل رتبه بندی واحد کنید، مطمئن شوید کلید موفقیت آنها است و اجازه می‌دهیم دیگران

برخی از صاحبان کسب و کار با یادگیری و اجرای برخی از راهکارهای اصلی سئو برای وب سایت های خود راضی هستند. این یک شروع خوب است، اما قدرت و پتانسیل کامل سئو هرگز کاملا متوجه نمی شوند.

در حالی که شرکت های بزرگی با بودجه عظیم می توانند با تمام این پیچیدگی ها در یک زمان مقابله کنند، شرکت های کوچکتر می توانند آرامانه اعمال بیشتر عناصر در طول زمان انجام دهند. رویکرد آهسته و پایدار به نظر نمیرسد، اما شما می توانید رتبه بندی و پایه مشتری خود را در طول زمان ایجاد کنید.

قابل فهم است که شما ممکن است از زمان و تلاش و سرمایه گذاری در سئو دوری باشید. اگر شما تازه به سئو، این ترس ها رایج هستند. دانستن آنچه که از یک راهبرد سئو پیش ازآن انتظار می رود، می تواند برخی از این ترس ها را آرام کند.

سئو به زمان، پول و تلاش نیاز دارد. ترس اینکه سئو بسیار پیچیده، فنی، گمراه کننده و مجازاتهای احتمالی هستند، تصورات غلط رایج افراد در سئو است. وقتی که شما بیشتر درباره خود سئو اطلاعات بیشتری کسب می کنید، به راحتی و اعتماد به نفس خود برای پیاده سازی راهبرد خود و یا نزدیک شدن به یک سازمان کار کنید.

سئو هنوز تنها یک جزء راهبرد جذب مخاطب آنلاین است. با بررسی این کتاب متوجه شوید که چگونه از آن استفاده کنید.