استراتژی های برتر سئو سایت برای سال ۹۷

لطفا به این مطلب رای بدین

[رای ها: ۸ امتیاز: ۴٫۸]

سئو

سئو سایت در عمل بسیار پیچیده س.

چون که به کار بردن درست ترفندای سئو به شرط آگاه بودن به همه تغییرات و اصلاحات است. فنون این وسیله از لحظه پیدایش اون در حال تغییر بودن و هرساله روش های هدف دار و ترفندای جدید جانشین نمونه های قبلی می شن. اما ما باید منتظر چه نوع تغییراتی در روش هدف دار سئو واسه ماه های آینده باشیم؟

در این مطلب با ویرلن همراه باشین ؛ میخوایم نگاهی به آخرین تغییرات سئو در سال ۲۰۱۷ و ترفندهای جدید برابر با این تغییرات بندازیم.

 

تولید محتوا بازم عامل پیشرو سئو واسه رتبه بندی گوگل

از اوایل سال ۲۰۱۷ موتورای جستجو گوگل، یاهو و بینگ، تلاش خود رو واسه پیدا کردن نتیجه ای هر چی دقیق تر، براساس منظور اصلی کاربرو نه فقط کلمات کلیدی گذاشته ان و بعدا، عواقب مناسب تری نسبت به مکان اونا، زیرو رو کردن و گشتن های قبلی و چند علت دیگه، ارائه میدن. پس واسه رسیدن به بیشترین ورودی گوگل لازمه پیوسته اطلاعات خود از نیازای مخاطبان و کاربران رو به روز کنین. واسه تحقق این کارشناسان و نویسندگان سئو سایت باید بیشتر از قبل با مخاطبان خود در رابطه  باشن و محتوای در رابطه تری تولید کنن.

طبق تحقیقات اندری لیپاتو، کارشناس استراتژیست کیفیت جستجو گوگل، با کیفیت و لینک بیلدینگ از راه رپورتاژ آگهی دو عامل اصلی رتبه بندی گوگل هستن. پس یادتون باشه که کلمات کلیدی تنها وقتی موثر هستن که در محتوایی با کیفیت به کار برده شن.

از سال ۲۰۱۵ گوگل توجه خود رو به کیفیت محتوا از دید دقیق و درست بودن، معطوف کرده. و از اون پس هر ساله از این عامل در الگوریتمای رتبه بندی گوگل بیشتر استفاده می شه. از این رو، از منابع معتبر بهره ببرین واز درج این منابع مورد استفاده در آخر مطلبتون، غافل نشید.

از وسایل آنالیزگر مانند گوگل آنالتیک واسه پیدا کردن جمله هایی که باعث ترافیک بیشتر می شن، استفاده کنین.

هنگام جستجو از جملات روشن و زبانی روانتر استفاده کنین و کلمات کلیدی طولانی تر رو جستجو کنین.

واسه تولید محتوای استاندارد، هنگام جستجو به موضوعات در رابطه، و نه فقط کلمات کلیدی توجه بیشتری کنین. در این حالت احتمال دیدن مطلبی جدید و یادگیری ترفندی به روزتر رو افزایش میدین.

seo

 

محتوای ۲۰۰۰ کلمه ای واسه سئو سال ۲۰۱۸

در روزای اولین سئو، بیشتر کارشناسان بازاریابی اینترنتی ، مطلبی ۲۰۰ الی ۲۵۰ کلمه ای شامل کلمات کلیدی رو، بهترین الگو متناسب با استانداردا و در نظر میگرفتند. اما در سال ۲۰۱۸ این رقم به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه زیاد شده چون که طبق آخرین آمار محتوای بالای ۲۰۰۰ کلمه به تولید بیشتر و به اشتراک گذاری در شبکه ای اجتمایی می انجامند که بعدا به معنی تولید ترافیک بیشتر واسه سایت شما هستش.

ممکنه تصور کنین که تولید محتوای بالای ۲۰۰۰ کلمه چیزی غیر قابل تحمل و زمان بره اما اگه چند ترفند ساده رو تمرین کنین خیلی راحت قادر به تولید محتوای طولانی تر هستین. مثلا آپدیت و درج دوباره مطلب با محتوا و تصاویر جدید، میتونه منتهی به افزایش ترافیک سایت تا ۲۵ درصد بشه و یا در اول مقاله خود به پستای در رابطه قبلی برگشت و خلاصه ای کوتاه از اونا ارائه بدید.

 

وورد پرس، پلتفرم پیشرو در سئو سایت

مطمئنا سال ۲۰۱۷ سال درخشش وورد پرس بود و پیشبینی میشه که در سال ۲۰۱۸ بازم از حریف خود، پلتفرم CMS پیشی بگیره. در واقع این پلتفرم از راه سرمایه گذاری متفکرانه در دیجیتال مارکتنیگ و البته رایگان بودن اون، جایگاه خود رو بین کاربران اثبات کرده. ووردپرس آرشیوی از صفحه های تجارت آنلاین رو، در اختیارتون میگزارد که زمینه آزمایش و خطا رو واسه شما جفت و جور میکنه.

 

واسه بهینه سازی سایت امنیت سایت خود رو بالا ببرین

حرف s در کلمه HTTPs به جای کلمه security یا همون امنیته. پس واسه بهینه سازی سایت بهتره دامین رو حتما به HTTPS تغییر بدید. خود موتور جستجوی گوگل هم، وبسایتای HTTPS رو ارجحیت می ده و به عنوان تشویق بیشتر کاربران پس از این تغییر، رتبه بندی سایت شما رو تقویت و یا بوست میکنه.

 

محتوای قابل جستجو واسه ابزارای جستجوگر صوتی

اسمارتفونا هر لحظه از دیگر گجتا پیشی می گیرن و تولید محتوایی متناسب با گوشی بسیار کلیدیه. از طرف دیگه بر کسی پوشیده نیس که سال گذشته بالاترین درجه شکوه موتورهای جستجوی صوتی، مانند کورتانا مایکروسافت، google now و, سیری بود. و با پیدایش گجتایی مانند گوگل هوم Google Home و آمازون اکو Amazon Echo دریچه ای جدید به دنیای جستجو آنلاین باز شد. در واقع نسبت جستجوی تایپی به صوتی ۵ به ۱ه و این آمار روزانه در حال زیاد شدنه.

پس تلاش بر تولید محتوایی که به آسونی با زیرو رو کردن و گشتن های صوتی قابل دریافت باشن، داشته باشین. واسه این همونطور که قبلا اشاره کردیم باید به نیازای مخاطبان بدونین. یه ترفند ساده: می تونین با درج کلمات کلیدی و پرسشای طولانی تر که احتمال استفاده اونا در جستجوی صوتی بالاتره، شروع کنین.

 

سئو سایت واسه جستجوی صوتی

 

وسایل جایابی در خدمت شما

زیرو رو کردن و گشتن هایی که با کمک ابزارای جایابی به دست میایند ۵۰ درصد احتمال مراجعه فیزیکی مشتری رو بیشتر میکنن.

اولین یافته های اگه به محل فیزیکی کاربر نزدیک باشن، اونا رو تا ۶۰ درصد به به کار گیری موبایل تشویق میکنه. می تونین تصور کنین که جستجوی هرچه بیشتر با اسمارتفونا به دلیل سرعت و مفید بودن این گجتا ، به سود هرچه بیشتر یه تجارت میرسه.

 

در سال جدید به سئو سایت بیشتر اهمیت بدین

اون چیزی که امروزه غیرقابل انکاره قدرت فوق العاده اینترنت و دریای وسیع اطلاعاته. این حجم بزرگ از اطلاعات زمینه رقابت بازاریابان آنلاین رو، خیلی سخت تر از قبل کرده، با این حال این رقابت همیشه به پیدایش گرایشات و خلاقیتای نوین به خصوص در مورد سئو، انجامیده و این حرفه رو پیشرفت داده.پس یادتون نره که واسه موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ باید پا به پای تغییرات اون پیش برید و اصول خود رو با استانداردای سئو هماهنگ تر کنین.

About the author