استراتژی کلمات کلیدی در سئو

‫ارائه یه روش هدف دار واسه انتخاب واسه خیلی از کسائی که این‬ دوره رو می ذارن الزامیه.‬ با وجودی که بعضی از شماها جداگونه کار میکنین‬ و آقا بالا سر خودتون هستین ولی ارائه دلایلی‬‬ ‫واسه بعضی وقتا نیازه.‬ ممکنه شما بخواین با یه‬ متخصص کار کنین و تامین کننده ای رو آزمایش کنین. ‬در این دوره شما باید روی لیست کلید واژه ها کار کنین و‬ با تمرین بیشتر با بازار خود آشنا شید.‬ من هم اینکه امیدوارم تا بتونین این تکنیکای تحقیقی رو‬ واسه کار و کاسبی خود استفاده کنین و‬ اطلاعات و مفاهیم خوبی واسه ساختن فرصتها پیدا کنین.‬ اولین راهی که من واسه ساخت‬ روش هدف دار کلید واژه ای پیشنهاد میکنم‬ اینه که نشون بدین به‬ چه شکلی زبون جستجوگران با زبون شرکت فرق داره.‬

مثالی از روش هدف دار کلمات کلیدی در سئو

من یه بار با یه تولید کننده لوازم‬ ساختمون سازی کار میکردم که قصد‬ داشت دستگاه های چوب خردکن خود رو بفروشه‬ ولی اون در سایت‬ و کاتالوگ نام اونو چوب بر نامیده بودن‬ ولی افراد دیگه در شرکت به‬ اون چوب خرد کن میگفتن و ای هم همین رو نشون میداد‬ و همه کس چوب خرد کن رو جستجو می کردن‬ .ولی وقتی که پرسیدیم به چه دلیل نام‬ اونو چوب بر گذاشته ان‬ اونا گفتن که همیشه اسمش همین بوده . به کار گیری زبون سنتی اولین مرحله‬ واسه ارائه کلید واژه ها هستش.‬ انجام این کار آسونه چون داده های کلید واژه ای‬ از طرف مشتریهای بالقوه ای ساخته‬ می شن که به دنبال اطلاعات ارائه شده شمان.‬ از این بحث به عنوان یه فرصت یادگیری استفاده کنین. این یه تحقیق بازار عالیه و فقط به ای ختم نمیشه‬ و این کار هزاران مشتری بالقوه رو به دنبال داره‬ که به دنبال شرکتهایی مثل شمان.‬ تصویری از اون مشتریا رو مجسم کنین‬ و درک کنین که به چه دلیل اون‬ واژه ها رو استفاده میکنن و چه انتظاری دارن‬ بعد از راه هدف دار کلید واژه ای از‬ نگاه چرخه خریداران استفاده کنین‬ .چقدر واژه های محبوب واسه واژه های این چرخه تحقیق، کلمات کلیدی اولیه هستن‬ و چیجوری این واژه ها تغییر‬ میکنن تا یه سرمایه براساس واژه داشته باشن‬.