بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد ؟

لطفا به این مطلب رای بدین

[رای ها: ۱۱ امتیاز: ۴٫۴]

شرکت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

ویژگیای بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی در ایران

در این مقاله با ویرلن همراه باشین تا بعضی از مهمترین ویژگیای یه شرکت ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ رو بررسی کنیم

 

کلا میتونیم شرکتای دیجیتال مارکتینگ رو به دو دسته تقسیم کنیم ؛ شرکتای ارائه دهنده کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ و شرکتا و استارت آپایی که فقط یه مدل از زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ رو ارائه میدن . در واقع میتونیم بگیم که در ایران هیچ شرکت و برند بزرگی واسه ارائه همه زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ وجود نداره . چون دیجیتال مارکتینگ و کلا بازاریابی آنلاین شامل بخشای بسیار زیادی میشه و حتی در پیشرفته ترین کشورا هم معمولا هر شرکت دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی میتونه یک یا چند مورد از خدمات رو بطور کامل ارائه کنه.

 

خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

 تولید محتوا

تولید محتوا

  • طراحی سایت شرکت ، خبری ، فروشگاه اینترنتی و …

  • تولید محتوا واسه سایت

  • طراحی بنرای گرافیکی و انیمیشن واسه تبلیغات بنر

  • تولید محتوای خبری و آموزشی

  • تولید محتوا واسه شبکه های اجتماعی

  • تولید محتوای ویدئویی

دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

  • بهینه سازی و سئو سایت واسه قرار گرفتن سایت در رتبه اول یافته های جستجوی کلمات کلیدی در رابطه در گوگل

  • انتشار رپورتاژ آگهی در سایتای پربازدید و دریافت بک لینک

  • تبلیغات کلیکی به شکل بنرای گیف در وب سایتای پربازدید

  • بازاریابی و منتشر کردن محتوای تبلیغات در اینستاگرام و بقیه شبکه های اجتماعی

  • انتشار ویدئوای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و سایتای اشتراک ویدیو

  • ایمیل مارکتینگ

  • تبلیغات در اپلیکیشنا و بازیای موبایل

  • تبلیغات در گوگل

  • اینفلوئنسر مارکتینگ که به معنی تبلیغ در پیج اینستاگرام افراد مشهوره

  • ارسال پیامکای تبلیغاتی و تبلیغات در تلگرام یا واتس اپ

  • فروش کالا از راه فروشگاه اینترنتی

  • فروش خدمات از راه سایت تخفیف و خرید گروهی

دیجیتال مارکتینگ بازایابی اینترنتی

تجزیه تحلیل آمار دیجیتال مارکتینگ و هدفگیری دوباره

  • بررسی اندازه در دسترس بودن سایت در مرورگرای جور واجور لپ تاپ و پی سی ، گوشی موبایل و تبلت

  • بررسی ورودی تبلیغات کلیکی به سایت از راه گوگل آنالایتیک و بقیه ابزارا

  • بررسی وضعیت و اندازه بهبود رتبه سایت در گوگل از راه وبمستر گوگل و سایت سئو موز یا بقیه وسیله سئو چک

  • بررسی اندازه توجه کاربران به بسته های اجناس و سرویس های داده شده

  • بررسی اندازه محبوبیت برند از راه بررسی جستجوی نام برند در گوگل و شبکه های اجتماعی

  • بررسی و تحلیل اندازه فروش

  • بررسی هزینه و تاثیرگذاری هر کدوم از روشای تبلیغاتی

  • بررسی اندازه موفقیت در شبکه های اجتماعی و اندازه دریافت دنبال کننده ، لایک و کامنت مثبت

و در این مرحله موثر ترین راه حلای دیجیتال مارکتینگ مشخص میشه و واسه رسیدن به بهترین نتیجه برنامه ریزی میشه.

 

About the author