تاثیرات منفی ارسال بیش از حد در بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی اونقدر جور واجور و پر کاربرده که هر شرکتی می تونه از اون واسه داشتن یه رابطه سریع و موثر با مشتریان خود بهره برد. علاوه بر این، هزینۀ کم اون هم مزیت دیگه ایه که باعث شده خیلی از شرکت ها به سمت این نوع از تبلیغات روی بیارن. اما همۀ ما می دانیم که زیادتر از اندازهِ یه چیز خوب هم می تونه بد باشه و این موضوع در مورد بازاریابی پیامکی هم به طور کامل صدق می کنه.

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ درسته که شما در مورد پیشنهادات خود ذوق زده هستین و باید هم این جوری باشه. درسته که مشتریان به شنیدن پیشنهادات شما علاقه دارن. اما اون چیزی که اونا نمی خواهند، احساس اینه که تحت فشار قرار گرفته ان. اونا نمی خواهند هر بار که اس ام اس جدید خود رو باز می کنن با یه پیغام از طرف شما مواجه شن. پس اگه الان، روزانه اس ام اس های زیادی رو واسه مشتریان خود می فرستید، شاید اونا خیلی احساس خوبی در مورد شما ندارن و بهتره از اینکار دست وردارین. خود رو به جای مشتری بذارین، از دریافت اس ام اس های تجاری زیاد خوشحال میشین؟

فاصلۀ بین اس ام اس های خود رو انتخاب کنین.

شرکت ها می تونن یه بار در روز، یه بار در هفته یا حتی به شکل ماهانه ارسال های خود رو بکنن. با اینحال، اصل اساسی واسه اینکه مشتریان رو راضی نگاه دارین اینه که بیشتر از یه ارسال در روز نداشته باشین. شما باید یادتون باشه که مردم به کارای مختلفی مشغول هستن و فرصت کافی ندارن که گوشی موبایل خود رو همیشه چک کنن. پس، اس ام اس های خود رو با برنامه واسه اونا بفرستین تا اونا هم با وفاداری خود از اینکار شما تشکر کنن.

واسه تعیین کردن بهترین فاصلۀ وقتی لازمه که به توان خرید و هم اینکه نیاز مشتریان خود توجه کنین. واسه اینکار باید اومد و شد اونا رو زیر نظر بگیرین و مشخص کنین که هر مشتری چند وقت یه بار به سراغ شما میاد. اینطوری می تونید فهمیده باشین که بهترین فاصلۀ وقتی بین اس ام اس ها چقدره و با در نظر گرفتن این موضوع ارسال های خود رو انجام بدین. مطمئنا، بهتره یه اس ام اس رو به مخاطبان زیاد بفرستید، تا اینکه اس ام اس های زیاد رو به یه مخاطب.

پیدا کردن تعادل مناسب

نیازه که شرکت ها تعادل مناسب در رابطه با مشتری رو پیدا کنن. رابطه خیلی کمی با مشتریان داشته باشین و در نتیجه اونا احساس دوری، بی اهمیتی و درگیر نبودن می کنن. رابطه بیشتر از حدی با مشتریان داشته باشین و در نتیجه واسه اونا مزاحمت ایجاد می کنین. اما وقتی که تعادل کامل رو در رابطه خود به دست می بیارید، همه چیز سر جاش هستش و مشتری از خدمات پیامکی شما رضایت پیدا می کنه. وقتی که بتونین این تعادل رو حفظ کنین، همه چیز واسه داشتن یه بازاریابی پیامکی موفق در اختیار شما هستش. در این مرحله س که متوجه میشین که به چه دلیل بازاریابی پیامکی انقدر موفقه.

اصول بازاریابی و فروش موفق

هزینه جذب یه مشتری جدید چقدره؟

بازاریابی پیامکی

About the author