دسته بندی: آموزشی
تاثیر کوپن تخفیف در موفقیت بازاریابی پیامکی

تاثیر کوپن تخفیف در بازاریابی پیامکی

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ کوپن پدیده ایه که در سال های گذشته محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کرده. طوری که وب سایت های مختلفی شروع به فعالیت در زمینۀ کوپن های تخفیف کرده ان (واسه نمونه می تونین نگاهی به سایتای نت برگ و تخفیفان بندازید) و در این زمینۀ به موفقیت بسیاری هم دست یافته ان. پس می تونید مطمئن باشین که کاربران شما هم به دنبال کوپن هستن. کافیه به مشتری خود تخفیفات خاص ارائه بدید و اون هم بیشتر و بیشتر از اجناس شما استفاده می کنن. کافیه به مشتری خود سود برسونین و عوضش اون هم به شما وفادار می مونه. و البته، بهترین راه ارائه این کوپن ها از راه اس ام اس می باشه.

کوپن خود رو پیامکی بفرستین!

تحقیقات نشون داده که فروشندگان ارسال کوپن از راه اس ام اس رو بهتر می دونن، چون این نوع ارسال کاربردی تر بوده و زحماتی مثل پرینت و پخش کردن کوپن رو نداره. فقط کافیه مشتری گوشی موبایل خود رو نشون بده و شما این کوپن رو واسه اون وصول کنین. علاوه بر راحتی استفاده، اس ام اس به شما اجازه می دهد ظرف چند ثانیه پیام خود رو واسه جمعیت بزرگی بفرستین که ظرف چند ثانیه هم خونده می شه. هیچ راه سریع تر یا آسون تری از بازاریابی پیامکی واسه رابطه با مشتریان وجود نداره. پس می تونید مطمئن باشین که بهترین انتخاب رو کرده اید و بیشترین بازده رو میگیرین.

اعتبار خود رو پیش مشتری زیاد کنین!

حالا که تقریبا متوجه شده اید که تاثیر کوپن تا چه حده و بهترین راه فرستادن اون چیه، زمان اون رسیده که به خواستۀ مشتریان خود جواب داده و نشون بدید به اونا اهمیت می بدید. ارائه این دست خدمات نشون می دهد که شما حاضر هستین واسه خدمت رسانی به مشتریان بالاتر از بقیه رقبا پیش برید. و این به منزلۀ اعتبار بیشتر شما و نام تجاری شما در پیش مشتریان هستش. حالا واسه شروع کار لازمه یه لیست از مشتریان خود جفت و جور کنین.

لیستی از شمارۀ مشتریان جمع بیاری کنین!

واسه اینکه بتونین به مشتریان ثابت خود خدمت رسانی کنین و اونا رو از اخبار و تخفیفات خاص باخبر کنین، لازمه که لیستی از این افراد جمع بیاری کنین. حال می تونید واسه ثبت نام کردن واسه دریافت اس ام اس به مشتریان خود یه هدیۀ کوچیک بدین و اینطوری اونا رو تشویق به اینکار کنین. مثلا، یه رستوران می تونه در ازای ثبت نام افراد یه غذا یا حتی دسر مجانی به اونا هدیه بده. فقط کافیه به مشتریان یه پیشنهاد خوب بدین و به زودی یه لیست طولانی از شماره تلفن دارید. علاوه بر این، شما می تونید اس ام اس انبوه به منطقۀ خود فرستاده و از کسائی که می خواهند به برنامۀ پیامکی شما ملحق شن، دعوت کنین که یه کلمۀ کلیدی رو واسه شما ارسال کنن. اینطوری سیستم به طور خودکار شمارۀ اونا رو ذخیره می کنه.

به ارائۀ کوپن به مشتریان خود ادامه بدید!

هر چند که می توان از بازاریابی پیامکی به روش های مختلفی استفاده کرد، در همین بین لازمه که به شکل منظم به مشتریان خود کوپن بفرستین. هدف کوپن اینه که مشتریان به سمت تجارت شما کشیده شن. پس نباید باعث ضرر شما شه و البته باید اونقدر مهم باشه که مشتری نتونه اون رو رد کنه. هم اینکه خوبه که یه تنوع در کوپن های خود داشته باشین و پیشنهادهای مختلفی رو به مشتریان خود ارائه بدید.

اصول بازاریابی و فروش موفق

هزینه جذب یه مشتری جدید چقدره؟

بازاریابی پیامکی

برچسب ها :

ناموجود