تاثیر یک متن خوب در موفقیت بازاریابی پیامکی

متن بازاریابی پیامکی

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ بازاریابی از راه اس ام اس یه روش موثر واسه ارتقای سطح تبلیغات، بالا بردن اندازه فروش، افزایش تعداد مشتریان و از همه مهم تر حفظ وفاداری اونا نسبت به برند شما هستش. مزیت اس ام اسای تبلیغاتی اینه که تقریبا تموم اونا از راه مخاطبان باز شده و خونده می شن. بسیاری تحقیقات در زمینۀ تاثیر این روشِ بازاریابی انجام شده و مشخص شده که ۲۵% از مخاطبان از پیشنهاداتِ مطرح شده در اس ام اس استفاده می کنن. اگه شمام می خواید شانس خود رو در این نوع بازاریابی امتحان کنین، اصلا دودلی نکرده و بدون هیچ تاخیری کار خود رو شروع کنین. اما قبل از فرستان مطمئن شین که بهترین محتویات رو در اس ام اسای خود ارائه می دین.

پس، قبل اینکه شروع به فرستادن اس ام اس کنین، این مطلب رو کامل بخونین. نکاتی که در ادامه میاد به شما کمک می کنه متن اس ام اس خود رو به شکلی بنویسین که رضایت مشتریان شما حاصل شده و اونا بازم از خدمات شما استفاده کنن.

دلیل خوبی واسه فرستادن اس ام اس داشته باشین

هیچکی نمی خواد با اس ام اسای تبلیغاتی بیشمار بمباران شه. پس همیشه واسه ارسال خود یه دلیل خوب داشته باشین. به این فکر کنین که اس ام اس شما چه منفعتی واسه مشتریان داره – به چه دلیل اونا باید پیامتان رو بخونن و نسبت به اون عکس العمل نشون بدن؟ پس واسه مشخص کردن محتوای اس ام اس خود زمان بذارین و یه متن کوتاه و به درد بخور واسه اون بنویسین. چون باید ظرف چند ثانیه توجه اونا رو به پیشنهاد خود جلب کنین.

واسه رابطه یه لحن دوستانه رو انتخاب کنین

اگه اس ام اس شما یه لحن دوستانه داشته باشه و مشتری رو شخصاً خطاب بذاره، باعث یه تاثیر مثبت بروی ایشون می شه. به این منظور، یه راه ساده اینه که در اول اس ام اس از اسم کوچیک مشتری استفاده کنین. هر چند اینکار نیاز به جمع آوری اطلاعات شخصی مخاطبان داره، اما در آخر با به کار گیری این اطلاعات شما می تونین اس ام اسای خود رو شخصی سازی کرده و حتی براساس جنسیت، سن یا خصوصیات افراد اونا رو بفرستین.

یه فراخوان واسه مخاطب داشته باشین

مطمئن شید که اس ام اس شما از مشتری می خواد که کاری بکنه. چه اینکار ایجاد یه تماس تلفنی، بازدید از یه سایت موبایل یا وصول کپون پیامکی در محل کار شما باشه. داشتن یه فراخوان مشخص و ساده می تونه تاثیر چشم گیری در بازخورد بازاریابی پیامکی شما داشته باشه.

واسه پیشنهاد خود یه مهلت مشخص کنین

واسه اینکه مشتری احساس ضرورت بیشتری کرده و سریع تر به شما مراجعه کنه، یه مهلت محدود واسه پیشنهاد خود بذارین. اینطوری، اونا تشویق به عکس العمل زودتری نسبت به اس ام اس شما می شن، چون نمی خوان پیشنهاد فوق العادۀ شما رو از دست بدن.

دستور زبون متن خود رو بررسی کنین

همیشه قبل از فرستان، یه بار متن اس ام اس خود رو بررسی کنین. املای غلط و اشتباهات دستوری می تونه تصویری غیرحرفه ای از شرکت شما رو درخشش کرده و در آخر تاثیر اس ام اس شما رو کم کنه.

با به کار بستن این راهکارها خیلی راحت می تونین اس ام اسای با ارزشی رو واسه مخاطبان خود بفرستین و یه بازاریابی موفق داشته باشین. هر شرکت بزرگ و کوچیکی با به کار گیری این اصول می تونه در این نوع تبلیغات موفقیت به دست بیاره و درآمد خود رو از این روش زیاد کنه. اگه شمام نکات مفیدی در مورد متن یه اس ام اس تبلیغاتی می دونین، اونا رو با ما در میان بذارین.

اصول بازاریابی و فروش موفق

هزینه جذب یه مشتری جدید چقدره؟

بازاریابی پیامکی

About the author