دسته بندی: آموزشی
تاثیر یک مشوق خوب برای موفقیت بازاریابی پیامکی

Marketing-Magic_Words

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ فقط در صورتی نتیجۀ مطلوب داره که شما یه تشویق کننده خوب (مثلا یه تخفیف) واسه مخاطبان خود در نظر بگیرین. چون باید در اس ام اس شما سودی واسه مشتریان باشه تا اونا تشویق به به کار گیری خدمات شما شن وگرنه به سراغ بقیه میرن. هر بازاریابی که از راه اس ام اس مشتریان رو تشویق به انجام کاری کنه در رسیدن به هدف خود موفق هستش. شما حتی می تونید با به کار گیری یه تشویق کننده لیست مشترکان خود رو زیاد کنین و در نتیجه سود بیشتری در طولانی مدت داشته باشین. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که به چه دلیل تشویق مشتری اهمیت داره، چیجوری باید اینکار رو بکنین و چه نوع تشویق کننده ایی رو می تونید بکار گیرید.

استفاده کردن از تشویق کننده در اول اس ام اس

شما همیشه باید در همون اول پیام خود به مشتریان اطلاع بدید که چه مشوقی واسه اونا در نظر گرفته اید و اینطوری توجه اونا رو به ادامۀ اس ام اس جلب کنین. توجه کنین که یه دلیل لازمه تا مشتری به سراغ محصول شما بیاد، پس باید تلاش کنین با یه تشویق کننده خلاقانه و جذاب اون رو به سمت خود بکشونین. هم اینکه خوبه اگه که به بازار هدف خود دقت کنین و براساس اونا تصمیم بگیرین که چه مشوقی رو به مشتریان ارائه بدید.

کوپن های تخفیف و پیشنهادات جور واجور دیگه

به کار گیری کوپن های تخفیف پیامکی یکی از عادی ترین راه های به کار گیری اس ام اس در حال حاضره. این یه راه ساده اما موثر در گرفتن توجه مخاطبه. شما می تونید پیشنهادات متنوعی رو به مشتریان خود بدین. مثلا واسه خرید کلی به اونا تخفیف بدین یا اینکه تو یه روز خاص قیمت های خود رو کم کنین. این روش هدف دار می تونه بوسیله تموم کار و کاسبی های جور واجور استفاده کرده شه و با کمی خلاقیت می تونید از این روش خیلی راحت واسه افزایش قابل توجه درآمد خود استفاده کنین.

به اشتراک گذاشتن اس ام اس بوسیله مشتری شما

واسه اینکه لیست مشترکان خود رو زیاد کنین، می بایست از مشتریان فعلی خود بخواین که اس ام اس های شما رو واسه بقیه ارسال کنن. اینطوری تعداد مخاطبان شما بسیار بیشتر می شن. اما واسه اینکار لازمه که یه تشویق کننده خوب داشته باشین. اگه که یه پیشنهاد عالی داشته باشین به احتمال زیاد خود مشتریان اینکار رو واسه شما انجام میدن. اما راه های دیگری هم واسه اینکار هست. مثلا اگه یه رستوران داشته بشاید، می تونید یه اس ام اس رو به مشتریان خود بفرستید و به اونا اطلاع بدید که اگه روز جمعه با دوستای خود به رستورانتان بیان، با نشون دادن اس ام اس شما نوشیدنی های رایگان دریافت می کنن.

اهدای جایزه به مشتریان وفادار و مهم

به عنوان مدیر یه تجارت شما باید یاد بگیرین که قدر مشتریان خود رو بدونین. چون وگرنه اونا رو از دست میدید. پس باید به مشتریائی که به شما وفادار هستن و به صورت مرتب از شرکت شما خرید می کنن یه جایزه خوب بدین. به این منظور می تونید از اس ام اس بهره بگیریدو پیشنهادهای خاصی رو واسه اونا بفرستین. البته نوع پیشنهاد یا تخفیف شما بستگی به روش هدف دار کاری شما داره. اما در آخر این باعث معروفیت بیشتر نام شما می شه و یه راه خوب واسه گسترش لیست مشتریان و در نتیجه پیشرفت تجارت شما هستش.

نتیجه گیری

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین وسیله امروزی واسه تبلیغاته و مخاطبان رو به صورت مستقیم و آنی خطاب قرار می دهد. پس اگه شما بتونین به صورت موثری ازش استفاده کنین، تجارت شما پیشرفت می کنه و در آینده به قله های بلندتری از موفقیت دست پیدا می کنین.

اصول بازاریابی و فروش موفق

هزینه جذب یه مشتری جدید چقدره؟

بازاریابی پیامکی

برچسب ها :

ناموجود