دسته بندی: دیجیتال مارکتینگ و سئو

لطفا به این مطلب رای بدین
[رای ها: ۱ امتیاز: ۵]
تبلیغات آنلاین امروزه مهمترین و موثرترین روش تبلیغات در دنیاست که امکانات بسیار زیاد و متنوعی رو با بالاترین تاثیرگذاری در اختیار تبلیغات دهنده ها قرار می ده .
بعضی از ویژگیای تبلیغات اینترنتی :
- امکان دقیق ترین هدفگذاری رو به بازاریابان می ده تا بتونن تبلیغات رو مستقیم به مخاطبان خود نمایش بدن.
- امکانات بسیار زیادی واسه مدیریت تبلیغات هست که کمک میکنه در طول مدت تبلیغات بتونیم بنرها و لینک تبلیغات رو تغییر بدیم.
- امکان بررسی گزارشات و آمارها به شکل دقیق براساس بازه های وقتی جور واجور ، مناطق نمایش تبلیغات ، تعداد نمایش و تعداد کلیک بروی تبلیغ ، نمایش وب سایتای و یا برنامه های موبایل که در اون تبلیغات یازخورد خوبی داشته.
- امکان هدفگذاری دوباره و اصلاح کمپینای تبلیغاتی.
بعضی از مهمترین روشای تبلیغات آنلاین :
- تبلیغات بنری با نمایش ثابت در طول مدت تبلیغ در سایتای پربازدید که در کنار متن اخبار وب سایتا نمایش داره .
- تبلیغات کلیکی بنری که مانند تبلیغات فوق نمایش داره فرقش اینه که نمایش تبلیغ به شکل رندومه و هزینه اون براساس کلیک بروی بنر دریافت میشه.
- تبلیغات کلیکی در اپلیکیشنای موبایل و تبلت در که معمولا در پایین یا بالای برنامه های موبایل و تبلت نمایش داره .
- رپرتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری که به شکل یه متن تبلیغاتی در خبرگزاریا و سایتای خبری پربازدید منتشر میشه .
- تبلیغات در گوگل که در بالا و حاشیه نتایج جستجوی گوگل و هم اینکه در جیمیل نمایش داره .
- بهینه سازی سایت ( سئو ) واسه قرار گرفتن سایت در رتبه اول گوگل با کلمات کلیدی .
- ایمیل مارکتینگ یا فرستادن ایمیل تبلیغات به شکل انبوه واسه مخاطبان خاص تبلیغات دهندگان.
- ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی به شکل ساخت ویدئوهای تبلیغاتی و منتشر کردن در شبکه های اجتماعی ویدئویی مانند یوتیوب.
- دیجیتال مارکتینگ شامل شکل های جور واجور روشای تبلیغات در شبکه های اجتماعی ( فیسبوک ، اینستاگرام ، گوگل پلاس ، یوتیوب ، توییتر ، لینکدین ، وایبر ، تلگرام و…) .
- پست ثابت که معمولا در سایتای دانلود به شکل یه متن تبلیغاتی قرار میگیره.