تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از ۳D Touch

لطفا به این مطلب رای بدین

[رای ها: ۱ امتیاز: ۵]

 

اینستاگرام می خواد از ویژگی برجسته آیفون ۶S یعنی ۳D Touch واسه امور تبلیغاتی و تجارتای آنلاین بهره بگیره. هدف از این کار، جفت و جور کردن بستری آسون تر واسه خرید کاربرانه تا بتونن با کمک این ویژگی و سیستم پرداخت موبایلی Apple Pay از صفحه های تبلیغاتی، کالای دلخواه خود رو بخرند.

این شبکه محبوب به اشتراک گذاری عکس، در اواسط تابستون امسال، دکمه Shop Now (همین الان بخرین) رو رونمایی کرد که بخشی از دکمه های فراخوان اینستاگرام بود و به واسطه اون کاربر مستقیم به صفحه خرید وارد می شد. این سیستم مشابه کلیدهای مشابه در توئیتر و  پینترسته و به صورت پنجره جدا از هم روی صفحه باز می شه.

اما اون طور که در خبرها اومده، شرکت وابسته به فیس بوک واسه اهداف مالی خود روشای خلاقانه تری اختیار کرده. فناوری ۳D Touch که با فشار عمیق روی صفحه نمایش آیفون ۶S ثبت می شه، به آگهی دهنده ها اجازه میده تا چند عکس رو تو یه آگهی جا بدن تا کاربر با کمک انگشت شست روی اونا اسکرول و گزینه دلخواه خود رو انتخاب کنه.

گذاشته شدن Apple Pay اجازه میده تا فرد به جای وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، با ثبت اثر انگشت هزینه خریدهایش رو پرداخت کنه. این ویژگی واسه رستورانا یا سایتای خرده فروشی می تونه به صورت آیتمای جور واجور در منو یا رنگای متفاوت یه محصول (مثل لباس) باشه که شما می تونین با اسکرول کردن گزینه دلخواه خود رو انتخاب کنین.

سخنگوی اینستاگرام در بیانیه ای تست مشخصه جدید رو رد کرده اما اعلام داشته: «تجارت موبایلی از جمله موقعیت هاییه که ما تاکید و توجه بسیاری روی اون داریم.»

شبکه اجتماعی موردبحث در مورد آگهی و تجارت در راه به طور کامل درستی قرار داره. اولین ابتکارات اعمال شده در این پلتفرم کمی آزاردهنده به نظر می رسید چون شرکت همه آگهی دهنده ها رو هم مثل کاربران معمولی تصور می کرد. اما پس از اعمال چند تاکتیک و محدود کردن صفحه های تبلیغاتی ، کیفیت آگهیا کم شد.

میشه امید داشت با فناوری لمسی ۳D Touch و Apple Pay  آگهی دهنده ها بتونن عکسای تبلیغاتی مطمئن تری داشته باشن و کمتر به عنوان اسپم یا صفحه مزاحم شناخته و گزارش شن.

About the author