دسته بندی: آموزشی
تحقیق در مورد لاغری

در بعضی از مواقع مشکلات گوارشی و مشکل در هضم و جذب غذا فرد رو بی اشتها می کنه.

اگه دلیل بی اشتهایی فیزیولوژیک نباشه، می‎توان با تمهیداتی وزنشون رو بالا برد؛ مثلا نوشیدن یک تا سه لیوان آبمیوه در طول روز خیلی به اشتها ربطی نداره؛ در حالی که نوشیدن هر لیوان اون حدود ۱۳۰ تا ۱۶۰ کالری داره.

تحقیق در مورد لاغری

از طرفی آبمیوها علاوه بر افزایش اشتها، باعث تأمین ویتامینای لازم ما می شن و با بهبود سوخت وساز بدن، اندازه جذب کالری لازم بدن رو به بیشترین حد ممکن می رسونن. به خاطر همین نوشیدن یه لیوان آبمیوه طبیعی در وعده صبحونه پیشنهاد می شه.

از طرفی انجام تمرینای ورزشی باعث افزایش اشتها و ایجاد بافت عضلانی می شه و از این روش وزن چند کیلوگرم بالا می‎رود. البته در چند هفته اول تغییر وزن ممکنه در حد نیم کیلوگرم باشه اما فرد باید با حوصله ورزش رو ادامه بده، صبور باشه و با گذشت زمان به وزن ایده آل برسه، اما توقع بیجا و انتظارهای غیرواقعی (مثلا ۸ کیلو اضافه وزن) واسه افراد گرفتار به لاغری بیشتر از اندازه، همیشه در حد آرزو باقی می مونه.

در عین حال واسه جبران کمبود وزن باید به روش درست و اصولی وزن اضافه کرد نه از راه خوردن شکلات، کیک، شیرینی و غذاهای شامل چربیای اشباع بالا و شکلای جور واجور نوشابه ها چون که این کار باعث افزایش توده چربی بدن می شه نه توده ماهیچه ای.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

سلامت نیوز

برچسب ها :

ناموجود