۶ دلیل هیچ کس وبلاگ شما را نمی خواند

اگر از ترافیک وبلاگ خود ناامید شده اید ، تنها نیستید. در حالی که ۸۸٪ مشاغل از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، تنها ۳۰٪ استراتژی بازاریابی محتوای خود را مؤثر می دانند. به عبارت دیگر ، تقریباً ۳ از ۴ وبلاگ تجاری قادر به تحت تاثیر قرار دادن مدیریت عالی نیستند.

بازاریابی محتوا

صادقانه بگویم ، بعضی از مشاغل به سادگی انتظاراتی دارند که خیلی زیاد باشند – پیش بینی می کنند که هر پست ویروسی شود. اما ، اگر بعد از چند ماه وبلاگ نویسی ، هنوز هم تعداد اندکی بازدید مشاهده می کنید ، ممکن است زمان آن رسیده که برخی تغییرات را انجام دهید. با بارگیری کتاب الکترونیکی اختصاصی ما در اینجا ، می توانید در چند مرحله ساده به عنوان یک موفق شوید.

در ضمن ، لیست زیر شش دلیل وجود دارد که هیچ کس وبلاگ شما را نمی خواند. احتمالاً اگر ترافیک شما ناچیز باشد ، شما یکی از این اشتباهات را انجام می دهید.

۱ blog وبلاگ شما تمرکز مناسبی ندارد

موسسه بازاریابی دیجیتال خود را در ارائه بینش ها و مشاوره های بی نظیر در مورد بازاریابی دیجیتال – چه از طریق دوره های ما و چه از طریق وبلاگ – افتخار می کند.

اما چه اتفاقی می افتد که اگر هفته آینده به وبلاگ ما وارد شوید تا بفهمیم بهترین مقاله جهان را در مورد گربه نوشتیم؟

صرف نظر از اولویت شخصی شما نسبت به آنها ، احتمالاً کمی تعجب خواهید کرد. پس از همه ، شما برای یادگیری استراتژی های بازاریابی به اینجا آمده اید ، نه نکات نظری برای حیوان خانگی.

موضوع اصلی این است – اگر هر هفته تولید مقالات وبلاگ با موضوعات تصادفی و متناقض را شروع کنیم ، مشترکان را به سرعت از دست می دهیم. و به درستی چنین است!

اگر ترافیک وبلاگ شما مشکل دارد ، اولین سؤالی که از خود می پرسید این است: آیا وبلاگ مطالبی را که مردم در واقع می خواهند ، به طور مرتب و قابل اعتماد ارائه می دهد؟ در حالی که یک مقاله عالی می تواند باعث ترافیک سایت شما شود ، لزوماً آن بازدیدکنندگان را حفظ نمی کند. هدف از وبلاگ شما باید این باشد که خود را به عنوان یک رهبر فکر در نظر بگیرید در مورد موضوع خاص. بدانید که این موضوع چیست – و منحصراً روی آن تمرکز کنید.

به قول استیو جابز

تمرکز کردن در مورد گفتن نیست. تمرکز کردن در مورد گفتن نیست.

۲ content محتوای شما به اندازه کافی خوب نیست

روزهایی که می توانید در مدت ۱۵ دقیقه یک پست وبلاگ بنویسید و در صدر Google رتبه بندی کنید ، رفته است. با وجود منابع بسیار باکیفیت که امروزه در دسترس است ، خوانندگان مایل به ارائه مطالب متوسط ​​نیستند و مجبور نیستند.

اگر تمرکز وبلاگ شما در مسیر است ، به کیفیت محتوای خود نگاهی بیندازید. آیا وبلاگ شما ارزش افزوده را ارائه می دهد ، یا فقط آنچه را که مردم می توانند در جاهای دیگر یاد بگیرند ، دوباره تغییر می دهند؟ آیا شما در واقع در وبلاگ خود مشترک می شوید ، یا آن را اتلاف وقت می دانید؟

پست های وبلاگ با کیفیت پایین می تواند مشتریان را از بین ببرد – بنابراین به خوانندگان خود چیزی بدهید که ارزش خواندن داشته باشد! اگر نمی توانید زمان کافی برای ارسال روزانه سرمایه گذاری کنید ، به یک تقویم انتشار هفتگی یا دو هفته ای بروید. بهتر است یک قطعه با کیفیت بالا از ۱۰ مقاله خجالت آور ارزان تهیه کنید.

سرمایه گذاری

برای بهبود کیفیت وبلاگ خود ، یک دوره را در نظر بگیرید یا اگر زمان مسئله ای است ، یک نویسنده مستقل را استخدام کنید تا محتوا را برای شما تهیه کند. فقط به یاد داشته باشید که محتوای باکیفیت برای پنی ها درنظر نمی گیرد. بهتر است در هر ماه حق بیمه یک بلاگ استثنایی را پرداخت کنید و هر روز یک پست ارزان خریداری کنید.

استخدام

اگر وبلاگ نویسی خود را درست انجام دهید ، سرمایه گذاری زمان و پول ارزش آن را دارد. رهبران بازاریابی محتوا در مقایسه با پیروان محتوا ، شاهد رشد ۷٫۸ برابر بیشتر از سال در سال در بازدید کنندگان سایت هستند. زمان بیشتری را در مقالات کمتری سرمایه گذاری کنید ، محتوای رهبری فکر کنید و رشد خود را تماشا کنید.

۳ ٫ شما سئو را در ذهن ندارید

آیا به یاد دارید که چند سال پیش فقط برای یافتن یک پست وبلاگ اسپم پر از تبلیغات و فاقد ارزش ، بر روی نتیجه جستجوی برتر گوگل کلیک کنید؟ در آن زمان ، بازاریابی دیجیتالی شامل کلمه کلیدی بود که پست های وبلاگ شما را پر می کند تا موتورهای جستجو را فریب دهد. حتی اگر مقاله کاملاً غیرقابل فهم و بی فایده بود ، استراتژی های مناسب کلمات کلیدی آن را به صدر نتایج جستجو می رساند.

اسپم

خوشبختانه دیگر اینگونه نیست. با این حال ، بهینه سازی موتور جستجو (سئو) هنوز هم مهم است. در حالی که استراتژی های رسانه های اجتماعی می توانند در کوتاه مدت ترافیک ایجاد کنند ، اما ترافیک طولانی مدت و باقیمانده از رتبه بالایی در نتایج جستجو حاصل می شود.

اگرچه این کار را نمی توان یک شبه انجام داد ، مواردی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی سئو مقالات و پست های وبلاگ خود انجام دهید.

با وارد کردن عبارات کلمات کلیدی در عناوین ، زیرنویس ها ، و در متن شروع کنید. اگر شخصی به دنبال “راه های بهبود ترافیک وبلاگ من” باشد ، عنوانی با عنوان “۱۰ راه برای بهبود ترافیک وبلاگ شما” معمولاً بالاتر از عنوانی مانند “سفر یک بلاگر به کشف و رشد” قرار می گیرد. مطمئنا ، عنوان اول خلاق نیست ، اما موتورهای جستجو می دانند که به خواننده کمک می کند. محتوای خود را برای افراد و گوگل بنویسید.

برای کمک به دوشنبه از ابزارها و افزونه ها استفاده کنیدجستجوگرها را بهبود بخشیده و سئو خود را بهبود بخشید. یکی از ابزارهای بسیار جالب Freemium برای کاربران WordPress ابزار Yoast سئو است که توسط هزاران وبلاگ نویس برتر توصیه و استفاده می شود. این افزونه استفاده از کلمات کلیدی شما را در عناوین ، درون متن و تصاویر ردیابی می کند تا شانس محتوای شما در رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو را بهبود بخشد.

در مرحله بعد ، افزایش ترافیک به پست وبلاگ از طریق رسانه های اجتماعی ، پیوندها در وب سایت خود و پیوندهایی از سایتهای دیگر. اگر شما در حال نوشتن مطالب با کیفیت بالا هستید ، مردم به طور طبیعی می خواهند آن را به اشتراک بگذارند – اما می توانید با تماس با تأثیرگذار صنعت و به اشتراک گذاشتن پست جدید وبلاگ خود با آنها ، دید خود را تقویت کنید. اگر برای مخاطبان آنها مفید باشد ، ممکن است آنها به احتمال زیاد سایت شما را در یکی از پست های وبلاگ آینده خود ذکر کنند.

۴ content محتوای شما بیش از حد تبلیغی است

بازاریابی محتوا ۶۲٪ کمتر از بازاریابی سنتی هزینه می کند و حدود ۳ برابر بیشتر از تولید منجر می شود. – DemandMetric

این یک حقیقت سخت اما کاملاً جهانی است: هیچ کس به شرکت یا محصول شما اهمیت نمی دهد . بله ، ممکن است شما از خدمات جدید یا رشد سریع خود هیجان زده شوید ، اما افراد دیگر اهمیتی نمی دهند. آنها بیش از حد مشغول حل مشکلات خود و برآوردن نیازهای خود هستند.

خیلی از وبلاگ ها پر از محتوای تبلیغاتی کاملاً پر شده اند – این نکته را بسیار واضح می سازد که تمرکز بر ارزشیابی مشتری نیست بلکه هدایت فروش است. هیچ کس نمی خواهد وبلاگی را دنبال کند که مقاله را پس از مقاله با تمجید از محصول خود به اشتراک بگذارد. افراد برای به دست آوردن بینش یا سرگرمی ، پست های وبلاگ را می خوانند – برای مشاهده تبلیغات نیستند.

“اما آیا هدف وبلاگ هدایت فروش نیست؟”

کاملا! اما وبلاگ نویسی یک استراتژی بازی طولانی است. پست های وبلاگ شما باید یک تماس به عمل داشته باشد ، اما CTA نباید “خرید ، خرید بخرد!”

درعوض ، محتوای ارزشمندی را ارائه دهید که مربوط به مشتریان بالقوه شما باشد. سپس ، آنها را ترغیب کنید تا در خبرنامه شما عضو شوند یا با توصیه های خاص صنعت ، یک لیست سفید را بارگیری کنید. هنگامی که آدرس ایمیل شخص را دارید ، می توانید یک ایمیل مستقیم برای آنها ارسال کنید تا از آنها سؤالی در مورد محصول شما داشته باشند یا به یک آزمایش / تخفیف علاقه مند هستند.

اکثر خوانندگان وبلاگ شما هرگز مشتری نمی شوند. اما این خوب است به ارائه مطالب ارزشمند ادامه دهید و آن خوانندگان پست های شما را در شبکه خود به اشتراک می گذارند – احتمال عدم توجه به چشم اندازهای علاقمند را افزایش می دهد.

حتی ۷۴٫۲ of از شرکت ها می گویند که بازاریابی محتوا باعث افزایش کیفیت و کیفیت منجر شده است. وبلاگ خود را بر روی آموزش تمرکز کنید ، نه بر فروش ، و فروش شما نیز بهبود خواهد یافت.

۵ calendar تقویم تحریریه شما نامنظم است

لازم نیست هر روز مقاله جدیدی منتشر شود – اما خوانندگان شما حداقل باید از شما بطور مداوم بشنوند. به یاد داشته باشید ، بازاریابی محتوا یک استراتژی است – این بدان معناست که برخی از برنامه ریزی ها باید به آن بپردازند. اگر هدف وبلاگ شما هدایت بیشتر خوانندگان از قیف است ، باید بخشی از استراتژی محتوای شما به انتشار مداوم باشد.

اگر کسی سه ماه برود بدون دریافت به روزرسانی ، فراموش کردن این که مشترکاً در وبلاگ شما مشترک شده اند بسیار آسان است. سپس ، وقتی ناگهان مقاله ای را در صندوق ورودی خود می بینند ، آن را نادیده می گیرند یا بدتر ، آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند.

بسیاری از نویسندگان محتوا (به ویژه نویسندگان مشاغل کوچک) که می بینند خلاقیت و بهره وری آنها سرخ و جریان می یابد. یک هفته آنها می توانند دو یا سه قطعه محتوا را با گوست تولید کنند! اما بعد از اینکه خود را با این حمله مقالات کنار گذاشتیم ، هفته بعد هیچ چیز دیگری منتشر نشد.

اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد ، برنامه ریزی چند مقاله در هفته را در نظر بگیرید و بقیه را برای جمع آوری تقویم سرمقاله خود صرفه جویی کنید. اگر ۲-۴ هفته قبل خود را با محتوای کافی پیدا می کنید ، از خوانندگان خود غافل نخواهید شد و در صورت عدم امکان تولید یک جریان ثابت از محتوا ، در صورت امکان پذیر نبود ، وقت و فشار خود را صرفه جویی می کنید.

۶ content محتوای شما به طور مؤثر تبلیغ نمی شود

اگرچه این برای همه مهم است ، برای یک وبلاگ جدید لازم است. صرفنظر از اینکه چقدر محتوای شما قانع کننده است ، اگر آن را به درستی توزیع نکنید ، هرگز تأثیر لازم را نخواهد کرد.

هنگامی که به “انتشار” در CMS خود ضربه می دهید ، استراتژی بازاریابی محتوا شما پایان نمی یابد. در واقع ، این فقط باید آغاز شود. هفته بعد را صرف ارسال مقاله در حساب های رسانه های اجتماعی خود کنید ، آن را برای مشترکین خبرنامه خود از طریق ایمیل بفرستید و شخصاً آن را با تأثیرگذار صنعت مربوطه که ممکن است علاقه مند به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی و یا پیوند دادن آن با مقاله خود باشند ، به اشتراک بگذارید.

هیچ کس بیشتر از شما از وبلاگ شما دفاع نمی کند – بنابراین مطمئن شوید که زمان و انرژی لازم را برای تضمین موفقیت آن درج می کنید. و این لازم نیست که کاملاً کامل باشدکار زمانه بیش از ۸۱٪ بازاریابان با حداقل ۶ ساعت در هفته سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی افزایش ترافیک را درک می کنند.

برای مشاوره در مورد تبلیغ محتوای پولی ، صرف نظر از میزان بودجه خود ، می توانید مقاله ما را در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی اشتراک گذاری موفق در اینجا بررسی کنید.

بسته شدن افکار …

دلیلی وجود دارد که ۷۳٪ سازمانها برای نظارت بر استراتژی محتوا خود شخصی را در اختیار دارند – کار زیادی می کند! اما حتی یک فروشگاه کوچک و یک نفره می تواند از بازاریابی محتوای هوشمند بهره مند شود. متعهد شوید که به طور مداوم مطالب باکیفیت و متمرکز را چاپ کنید که ارزش ارائه می دهد ، آن را در شبکه خود به اشتراک بگذارید و تماشای رشد مخاطبان خود را ببینید

تا زمانی که برای وبلاگ خود از استراتژی های بلاگ نویسی (و نه فروش یا تبلیغات) استفاده می کنید ، می توانید با گذشت زمان انتظار داشته باشید که یک ROI سالم مشاهده کنید.

سوفی الیزابت اسمیت