
“
ابزارهای گوش دادن به مخاطب به شما امکان می دهد تا حساب های رسانه های اجتماعی خود را کنترل کنید ، بنابراین می دانید چه موقع مکالمه هایی رخ می دهد که مارک ، محصولات و خدمات شما یا حتی رقبای شما را درگیر می کند. این امر باعث می شود تا مدیریت چندین پروفایل و حضور در چندین سایت رسانه های اجتماعی برای افراد آسان شود ، همه اینها بدون از دست دادن ضرب و شتم.
این امر به ویژه امروزه اهمیت دارد که تقریباً ۶۰٪ از مردم برای شکایت علیه یک برند به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند و ۷۲٪ از این افراد انتظار دارند که در طی یک ساعت پاسخی بدهند.
به عبارت دیگر ، اگر از ابزارهای گوش دادن مخاطبان برای ردیابی اتفاقاتی که در حیاط خلوت خانه شما استفاده می شود استفاده نمی کنید ، این احتمال وجود دارد که شما از فرصت های اصلی برای شرکت در بحث ها ، حل کردن شکایات ، ماندن در مقابل رقبا خود استفاده کنید و درباره موضوعاتی که مخاطبان به آنها اهمیت می دهند ، تأیید کنید.
۱ ٫ Hootsuite
داستان: هوتسوئیت در سال ۲۰۰۸ به دلیل نیاز بنیادین به دنیا آمد ، هنگامی که بنیانگذار رایان هولمز متوجه شد که وی به ابزاری برای کمک به مدیریت چندین حساب اجتماعی که برای شرکت محصولات دیجیتالی خود کمک می کند ، نیاز دارد. سکوی داشبورد از ۳۵ سایت شبکه اجتماعی پشتیبانی می کند ، از جمله محبوب ترین آنها مانند Facebook ، Twitter ، یوتیوب ، لینکدین و موارد دیگر.
محبوبیت: بیش از ۱۵ میلیون کاربر در سراسر جهان داشبورد Hootsuite را برای ردیابی و مدیریت حسابهای رسانه های اجتماعی خود اجرا می کنند.
بهترین ویژگی ها: شما می توانید چندین حساب اجتماعی را به طور هم زمان با یک داشبورد واحد مدیریت کنید ، و این باعث می شود گوش دادن به همه شبکه های شما به طور همزمان آسان شود.
این لاله خاص به شما امکان می دهد تا موارد ذکر شده را ردیابی کنید ، استفاده از کلمات کلیدی را ردیابی کنید و حساب های تأثیرگذار را دنبال کنید ، بنابراین این به شما امکان می دهد تا با مکالمه هایی که در دامنه شما اتفاق می افتد ، در ارتباط باشید تا بتوانید در صورت لزوم در آنها شرکت کنید. آنها همچنین گزارشهای تحلیلی را برای کمک به شما در سنجش پیشرفت ، امکان برنامه ریزی پست و ارائه آموزش از طریق دانشگاه Hootsuite ارائه می دهند.
گزینه ها: نسخه اصلی Hootsuite رایگان است ، اما نسخه های پولی نیز وجود دارد که می توانید آنها را ارتقا دهید که برای نیازهای مشاغل مناسب تر هستند
۲ ٫ Followerwonk
داستان: Followerwonk ابزاری برای گوش دادن به مخاطبان ویژه توییتر است که به شما امکان می دهد تا به عمق دنیای تجزیه و تحلیل های توییتر بپیوندید و بینش عمیقی از مخاطب ، دنبال کنندگان و تأثیر گذاران خود ارائه دهید.
بهترین ویژگی ها: از آنجا که این ابزار مخصوص توییتر است ، نسبت به بسیاری از ابزارهای دیگر اطلاعات بسیار بیشتری در مورد کاربران ارائه می دهد. به عنوان مثال ، با استفاده از Followerwonk می توانید اطلاعاتی در مورد پیروان خود کسب کنید ، مانند مکانی که در آن زندگی می کنند ، هنگامی که آنها دوست دارند صدای جیر جیر شوند ، چه رفتارهایی آنها را توصیف می کنند ، و آمار و آمارهای دیگر.
فراتر از آن ، شما همچنین می توانید پیروان را با یکدیگر مقایسه کنید و از کلمات کلیدی برای جستجوی دنبال کننده هایی استفاده کنید که ممکن است اعضای خوبی برای مخاطبان باشند. این ابزار همچنین برای پیدا کردن و ارتباط با تأثیرگذار بسیار عالی است.
گزینه ها: به همراه نسخه freemium (که یک پروفایل واحد را در اختیار شما قرار می دهد) ، دو نسخه پولی نیز وجود دارد: یکی ۲۹ دلار در هر ماه که به سه پروفایل اجازه می دهد ، و دیگری ۷۹ دلار و ۲۰ پروفایل.
۳ ٫ Clout
داستان: Klout از سال ۲۰۰۸ شروع شده است ، و آنها در کمک به مارک ها در محاسبه نمرات برای کاربران رسانه های اجتماعی بر اساس نفوذ تخصص دارند. نکته جالب در مورد این سکو این است که می توانید از آن برای محاسبه امتیاز خود استفاده کنید ، و از آنچه که مخاطبان از نظر اقتدار و قدرت خود در مورد شما فکر می کنند ، بهتر استفاده کنید.
نمرات از ۱ تا ۱۰۰ است و هرچه به ۱۰۰ نزدیک تر باشید ، تأثیر بیشتری بر شما می گذارد. این سایت می تواند کاربران را در تمام شبکه های اصلی از جمله Instagram ، Foursquare ، Facebook ، گوگل+ و موارد دیگر رتبه بندی کند.
بهترین ویژگی ها: این پلتفرم دارای تنوع بسیار خوبی است ، از جمله اینکه شما را با محتوایی که مخاطب شما ممکن است علاقه مند باشد در آن ایجاد می کند اما هنوز دیده نشده است. همچنین به عنوان یک بستر تولید محتوا کار می کند ، مکالمات را نظارت می کند ، به شما امکان می دهد تا در مکالمات شرکت کنید ، و به شما امکان می دهد تا سیگنال های اجتماعی مانند لایک و بازتوییت را ردیابی کنید ، همه در حالی که شما را از نمره Klout خود تأیید می کند.
یکی دیگر از ویژگی های خوب این است که به شما کمک می کند تا به تأثیرگذار در زمینه خود دسترسی پیدا کنید ، و حتی به شما امکان می دهد تا به این کاربران قدرت بدهید.