۷ از بهترین ابزار گوش دادن مخاطبان رایگان

ابزارهای گوش دادن به مخاطب به شما امکان می دهد تا حساب های رسانه های اجتماعی خود را کنترل کنید ، بنابراین می دانید چه موقع مکالمه هایی رخ می دهد که مارک ، محصولات و خدمات شما یا حتی رقبای شما را درگیر می کند. این امر باعث می شود تا مدیریت چندین پروفایل و حضور در چندین سایت رسانه های اجتماعی برای افراد آسان شود ، همه اینها بدون از دست دادن ضرب و شتم.

این امر به ویژه امروزه اهمیت دارد که تقریباً ۶۰٪ از مردم برای شکایت علیه یک برند به رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند و ۷۲٪ از این افراد انتظار دارند که در طی یک ساعت پاسخی بدهند.

به عبارت دیگر ، اگر از ابزارهای گوش دادن مخاطبان برای ردیابی اتفاقاتی که در حیاط خلوت خانه شما استفاده می شود استفاده نمی کنید ، این احتمال وجود دارد که شما از فرصت های اصلی برای شرکت در بحث ها ، حل کردن شکایات ، ماندن در مقابل رقبا خود استفاده کنید و درباره موضوعاتی که مخاطبان به آنها اهمیت می دهند ، تأیید کنید.

۱ ٫ Hootsuite

داستان: هوتسوئیت در سال ۲۰۰۸ به دلیل نیاز بنیادین به دنیا آمد ، هنگامی که بنیانگذار رایان هولمز متوجه شد که وی به ابزاری برای کمک به مدیریت چندین حساب اجتماعی که برای شرکت محصولات دیجیتالی خود کمک می کند ، نیاز دارد. سکوی داشبورد از ۳۵ سایت شبکه اجتماعی پشتیبانی می کند ، از جمله محبوب ترین آنها مانند Facebook ، Twitter ، یوتیوب ، لینکدین و موارد دیگر.

دیجیتال

محبوبیت: بیش از ۱۵ میلیون کاربر در سراسر جهان داشبورد Hootsuite را برای ردیابی و مدیریت حسابهای رسانه های اجتماعی خود اجرا می کنند.

بهترین ویژگی ها: شما می توانید چندین حساب اجتماعی را به طور هم زمان با یک داشبورد واحد مدیریت کنید ، و این باعث می شود گوش دادن به همه شبکه های شما به طور همزمان آسان شود.

این لاله خاص به شما امکان می دهد تا موارد ذکر شده را ردیابی کنید ، استفاده از کلمات کلیدی را ردیابی کنید و حساب های تأثیرگذار را دنبال کنید ، بنابراین این به شما امکان می دهد تا با مکالمه هایی که در دامنه شما اتفاق می افتد ، در ارتباط باشید تا بتوانید در صورت لزوم در آنها شرکت کنید. آنها همچنین گزارشهای تحلیلی را برای کمک به شما در سنجش پیشرفت ، امکان برنامه ریزی پست و ارائه آموزش از طریق دانشگاه Hootsuite ارائه می دهند.

برنامه ریزی

گزینه ها: نسخه اصلی Hootsuite رایگان است ، اما نسخه های پولی نیز وجود دارد که می توانید آنها را ارتقا دهید که برای نیازهای مشاغل مناسب تر هستند

۲ ٫ Followerwonk

داستان: Followerwonk ابزاری برای گوش دادن به مخاطبان ویژه توییتر است که به شما امکان می دهد تا به عمق دنیای تجزیه و تحلیل های توییتر بپیوندید و بینش عمیقی از مخاطب ، دنبال کنندگان و تأثیر گذاران خود ارائه دهید.

بهترین ویژگی ها: از آنجا که این ابزار مخصوص توییتر است ، نسبت به بسیاری از ابزارهای دیگر اطلاعات بسیار بیشتری در مورد کاربران ارائه می دهد. به عنوان مثال ، با استفاده از Followerwonk می توانید اطلاعاتی در مورد پیروان خود کسب کنید ، مانند مکانی که در آن زندگی می کنند ، هنگامی که آنها دوست دارند صدای جیر جیر شوند ، چه رفتارهایی آنها را توصیف می کنند ، و آمار و آمارهای دیگر.

فراتر از آن ، شما همچنین می توانید پیروان را با یکدیگر مقایسه کنید و از کلمات کلیدی برای جستجوی دنبال کننده هایی استفاده کنید که ممکن است اعضای خوبی برای مخاطبان باشند. این ابزار همچنین برای پیدا کردن و ارتباط با تأثیرگذار بسیار عالی است.

گزینه ها: به همراه نسخه freemium (که یک پروفایل واحد را در اختیار شما قرار می دهد) ، دو نسخه پولی نیز وجود دارد: یکی ۲۹ دلار در هر ماه که به سه پروفایل اجازه می دهد ، و دیگری ۷۹ دلار و ۲۰ پروفایل.

دلار

۳ ٫ Clout

داستان: Klout از سال ۲۰۰۸ شروع شده است ، و آنها در کمک به مارک ها در محاسبه نمرات برای کاربران رسانه های اجتماعی بر اساس نفوذ تخصص دارند. نکته جالب در مورد این سکو این است که می توانید از آن برای محاسبه امتیاز خود استفاده کنید ، و از آنچه که مخاطبان از نظر اقتدار و قدرت خود در مورد شما فکر می کنند ، بهتر استفاده کنید.

نمرات از ۱ تا ۱۰۰ است و هرچه به ۱۰۰ نزدیک تر باشید ، تأثیر بیشتری بر شما می گذارد. این سایت می تواند کاربران را در تمام شبکه های اصلی از جمله Instagram ، Foursquare ، Facebook ، گوگل+ و موارد دیگر رتبه بندی کند.

بهترین ویژگی ها: این پلتفرم دارای تنوع بسیار خوبی است ، از جمله اینکه شما را با محتوایی که مخاطب شما ممکن است علاقه مند باشد در آن ایجاد می کند اما هنوز دیده نشده است. همچنین به عنوان یک بستر تولید محتوا کار می کند ، مکالمات را نظارت می کند ، به شما امکان می دهد تا در مکالمات شرکت کنید ، و به شما امکان می دهد تا سیگنال های اجتماعی مانند لایک و بازتوییت را ردیابی کنید ، همه در حالی که شما را از نمره Klout خود تأیید می کند.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این است که به شما کمک می کند تا به تأثیرگذار در زمینه خود دسترسی پیدا کنید ، و حتی به شما امکان می دهد تا به این کاربران قدرت بدهید.

۴ ٫ Tweetdeck

داستان: TweetDeck یکی دیگر از ابزارهای گوش دادن فقط به توییتر است که به شما امکان می دهد چندین حساب کاربری را رصد کنید و رابط های سفارشی ایجاد کنید. TweetDeck مانند بسیاری از ابزارهای مشابه ، دو سال بعد از سال ۲۰۰۸ از سال ۲۰۰۸ در دسترس استراه اندازی الکترونیکی شبکه اجتماعی ، و از آن زمان توسط توییتر به دست آمده و مستقیماً به رابط پلتفرم پیوند داده شده است.

حتما بخوانید :   پخش مستقیم فیس بوک ۱۰۱

بهترین ویژگی ها: یکی از مواردی که مردم در مورد TweetDeck بیشتر دوست دارند این است که می توانید ستونهای سفارشی ایجاد کنید تا اطلاعاتی را که می خواهید برای نظارت بر آن قرار دهید ، چه مربوط به گروه های توییتر ، کاربران فردی ، مشتریان و چه رقبا باشد. با استفاده از این ابزار ، می توانید هشتگ های معتبر ، تعامل ، موارد ذکر شده ، پیام ها و حتی پروفایل های کاربر خاص را دنبال کنید.

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از ابزار برای برنامه ریزی توییت ها استفاده کنید ، و وقتی قابلیت های برنامه ریزی را با برنامه های مانیتور ترکیب می کنید ، وقتی در وسط یک موضوع پرطرفدار یا صدای توئیت قرار دارید به یک ابزار ضروری تبدیل می شود.

۵ M ذکر اجتماعی

Story: Social Mention ابزاری برای استفاده آسان است که در مورد هر اصطلاح جستجو که وارد آن ابزار می شوید ، بینش می بخشد. این پلتفرم بسیار ساده است ، اما در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ایده خوبی را در مورد آنچه گفته شده در مورد برند شما ، رقبا ، محصولات شما یا هر چیز دیگری که جستجو می کنید به شما ارائه دهد. به عنوان مثال ، اگر شما در یک پارک ملی کار می کنید و می خواهید ببینید مردم چه می گویند ، می توانید عبارت خرس گریزلی یا چیز مشابهی را جستجو کنید تا ببینید چه کسی گفته است در چند ساعت ، روز ، هفته یا ماه گذشته .

بهترین ویژگی ها: علی رغم ساده بودن این سکوی ، Social Mention هنگام مراجعه به اطلاعات ارزشمند و قابل استفاده ، یک مشت را بسته بندی می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که شما یک اصطلاح را جستجو می کنید ، سکوی فقط نتایج آنچه گفته شد را برنمی گرداند ، بلکه به شما قدرت می دهد رتبه ، قدرت ، اشتیاق ، احساسات و رسیدن به آن اصطلاح را نیز بدست آورد. همچنین می توانید جستجوی خود را محدود کنید تا فقط به انواع خاصی از محتوا ، مانند فیلم ، تصاویر ، وبلاگ ها و میکروبلاگ ها متمرکز شوید. علاوه بر این ، هنگامی که شما یک عبارت معین را جستجو می کنید ، این سیستم عامل همچنین نتایج کلمات کلیدی برتر ، هشتگ ، و کاربران مرتبط با آن موضوع را برمی گرداند. در آخر ، می توانید از این ابزار برای تنظیم هشدارهای ایمیل یا یک فید RSS درباره اصطلاحات انتخاب شده استفاده کنید.

۶ rt گوگل Alerts

داستان: گوگل Alerts در سال ۲۰۰۳ تمام راه اندازی شد و آن را به یکی از ابزارهای اصلی گوش دادن مخاطبان در بازار تبدیل کرد. تفاوت این ابزار با سایر ابزارهای گوش دادن مخاطب در این است که گوگل Alerts برای نظارت بر محتوای وب – و نه به طور خاص محتوای رسانه های اجتماعی – برای اصطلاحات جستجوی مربوط به هشدارهایی که کاربر تنظیم می کند ، طراحی شده است. به عنوان مثال ، اگر شما یک فروشگاه حیوان خانگی را اداره کرده اید و می خواهید از همه آنچه که در مورد گربه های پلی متیل به صورت آنلاین گفته می شود ، تأیید کنید ، می توانید با استفاده از این اصطلاح هشدار تنظیم کنید و به روزرسانی های منظم درباره مطالب را از سراسر وب که ذکر شد دریافت می کنید. عبارت.

بهترین ویژگیها : جذابیت عمده گوگل Alerts وسعت دامنه آن است: این برنامه تمام محتوای وب را برای جستجو در جستجوی اصطلاحات جستجوی شما نظارت می کند ، و این شامل همه چیز از صفحات وب گرفته تا بلاگ ها ، مقالات خبری گرفته تا تحقیقات علمی است ، و خیلی بیشتر. فایده دیگر این است که می توانید هشدارهایی را برای هر اصطلاح دلخواه خود تنظیم کنید ، به این معنی که می توانید بر روی محصولات ، خدمات ، ذکر نام های تجاری ، رقبا ، کلمات کلیدی یا هر چیز دیگری که می خواهید ردیابی کنید نظارت کنید. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید فرکانس را برای چند بار هشدار ایمیل دریافت کنید ، به شما امکان می دهد تا زبانه های نزدیک را در مورد آنچه گفته می شود نگه دارید.

۷ ٫ صفحه چاپ

داستان: BoardReader شبیه به نام اجتماعی است به این دلیل که می توانید یک عبارت جستجو را وارد کنید تا ببینید چه چیزی در مورد آن گفته می شود ، اما تفاوت در این است که BoardReader به طور خاص برای نظارت بر پانل های بحث ، بخش های نظرات و … طراحی شده است. تابلوهای پیام

بهترین ویژگی ها: فایده اصلی BoardReader این است که به راحتی به شما امکان می دهد نظراتی را که مردم درباره نام تجاری یا محصولات شما می دهند ، ردیابی و نظارت کنید. بدون ابزاری شبیه به این ، تیمی از افراد سالها طول می کشد تا هر آنچه راجع به شما گفته می شود را گشت و گذار کنند و آنها هرگز قادر به ادامه گفتگوها نخواهند بود. BoardReader یک پلتفرم ساده تر از Social Mention است ، اما شما هنوز هم می توانید جستجوی خود را بر اساس پست ها یا موضوعات اصلاح کنید ، می توانید موارد ذکر شده را به عنوان یک سال بازگردید ، و حتی می توانید دامنه های دقیق را برای مدت انتخاب شده خود جستجو کنید.

ابزارهای گوش دادن به مخاطبان فقط محبوب تر ، ضروری تر و پیشرفته تر خواهند شد زیرا مارک های بیشتر اهمیت رسانه های اجتماعی و تعامل مخاطبان را درک می کنند.

در حال حاضر تعداد زیادی ابزار رایگان وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا آنچه مردم در مورد شما یا رقبای شما می گویند را رصد کنید ، و این هفت نفر باید شما را در مسیر صحیح نگه داشتن تاییدیه در مورد کلمات کلیدی و عبارات مربوط به برند شما قرار دهند ، این امکان را برای شما فراهم می کند. درگیر در مکالمات مهم هستند.

برچسب ها :

ناموجود