آیا فروش شما هم در فروشگاه اینترنتی ای که دارید راضی کننده نیست ؟

تا به حال هزینه های زیادی برای تبلیغات داده اید ولی رضایت بخش نبوده ؟

رقبای شما در صفحات اول گوگل هستند و بازار هدف شما را بدست آورده اند ؟

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت هست با ما همراه باشید ، ما برای شما پیشنهاد جدیدی داریم !

وب سایت نوبشو با هدف بالابردن سطح فروش فروشندگان اینترنتی به تازگی راه اندازی شده است و برای سوالاتی که در ابتدا مطرح شد راهکارهای ویژه ای دارد .

ما با داشتن دو میلیون کالا در سایت که تقریبا تمام حجم بازار را در بر می گیرد توانسته ایم با توجه به ورودی خوبی که سایت از موتور های جستجو میگیرد روزانه هزاران بازدید کننده داشته باشیم و در اکثر کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل حضور داشته باشیم !

شما با ثبت نام در نوبشو از همین امروز می توانید از جایگاه خوب ما در گوگل به نفع خودتان استفاده کنید و کالاهای فروشگاه اینترنتی خود را در نوبشو به نمایش بگذارید و قیمت گذاری کنید .

مراحل ثبت نام بسیار بسیار ساده است ، کافیه فرم ثبت نام را پر کنید . ادامه کار توسط موتور پر قدرت نوبشو آغاز می شود . چطور ؟

پلتفرم نوبشو به طوری طراحی شده است که پس از ثبت نام شما تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی شما خوانده می شود و در سایت با قیمت شما و لینک محصول شما قرار داده می شود . هرگاه تغییری روی قیمت یا موجودی داشته باشید جای هیچ نگرانی نیست زیرا که سیستم به صورت اتوماتیک این تغییرات را در نوبشو اعمال می کند .

نوبشو از فروش شما هیچ کمیسیونی دریافت نمی کند ، هیچ دخالتی هم در بسته بندی و پروسه فروش شما با مشتری ندارد !  فقط می بایست فروشگاه شما دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد . تا بتوانید در همان لحظه هم با مشتری تسویه حساب کنید و دیگر منتظر نباشید تا سر ماه پول به حسابتان واریز شود !

این مقاله را هم بخوانید :   معرفی بهترین قالب شرکتی در سال ۱۴۰۱

هزینه داشتن پنل فروشندگی در نوبشو نسبت به سایر روش های تبلیغات بسیار پایین است ، ما در نوبشو بابت هر کلیک فقط و فقط 100 تومان !  با حذف کلیک های تکراری کسر می کنیم . مبلغی که در حساب شارژ می کنید تاریخ انقضا ندارد و تا زمانیکه شارژ داشته باشید لینک محصولات شما به همراه نام و قیمت در نوبشو نمایش داده می شود .

اگر به تازگی با نوبشو آشنا شدید ، لازم نیست ریسک کنید ! ما به شما یک کد تخفیف 300 هزار تومانی میدهیم . درواقع 3000 کلیک هدیه  که بعد از تکمیل ثبت نام می توانید حساب خود را شارژ کنید  . با این روش افزایش فروش را تجربه خواهید کرد و از این پس جایی تبلیغ می کنید که چند برابر هزینه پرداخت شده بابت تبلیغات را به جیب شما برگرداند .

در ضمن با این روش شما مشتریان جدیدی برای خودتان پیدا می کنید که فقط شما را می شناسند نه واسطه ها را !  با این روش فروشگاه اینترنتی شما روز به روز معتبر تر و شناخته تر می شود و علاوه بر مشتریان جدیدی که نوبشو به سمت شما روانه می کند مشتریان ثابت هم پیدا خواهید کرد .

همچنین با توجه به آنکه ورودی های سایت شما افزایش یافته اند به مرور جایگاه شما هم در گوگل بهتر خواهد شد.

پس با استفاده از کد تخفیف “NOMISHAM” همین حالا وارد پنل فروشنده شو به آدرس www.Nobesho.com   شوید و ثبت نام کنید .