بوستون، MA، ایالات متحده

در رتبه هشتم لیست Numbeo با 74.3 در شاخص اجاره، بوستون قرار دارد.

شهر بعدی این فهرست، سن خوزه کالیفرنیا با ۷۵.۰ در شاخص اجاره است. طبق گفته زامپر در سپتامبر ۲۰۲۳، اجاره بها در واقع ۵ درصد کاهش یافت، اما اجاره همچنان عجیب است!

شاخص اجاره جورج تاون در جزایر کیمن ۷۷.۴ است، جای تعجب نیست که با توجه به این که یکی از محبوب ترین شهرها برای اجاره کنندگان شناخته می شود!

میانگین اجاره بها در سن دیگو برای یک کافه یک خوابه طبق اجاره کافه 3016 دلار در ماه است و Numbeo به شهر امتیاز اجاره 80.1 را می دهد.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

خانم بازیگر: برای اولین بار یک نقش غیرکمدی دارم – گوناگون

Numbeo تا سپتامبر 2023 به سنگاپور رتبه بندی اجاره 85.7 داده است. طبق این وب سایت میانگین اجاره یک اتاق خوابه حدود 3733.50 دلار است.

دیدن همیلتون، برمودا در این لیست تعجب آور است، اما زندگی در شهر گران است. Numbeo به شهر 89.8 در شاخص اجاره داد!

طبق Numbeo، دومین شهر گران جهان تا سپتامبر 2023، سانفرانسیسکو، کالیفرنیا است. این وب سایت به این شهر رتبه بندی اجاره 89.9 داده است.

وقتی گزارش داگلاس الیمن و میلر ساموئل در مورد اجاره های منهتن، بروکلین و کوئینز در سال ۲۰۲۳ بیان کرد که بروکلین در ژانویه ۲۰۲۳ رکورد جدیدی را با میانگین قیمت اجاره ۴۱۶۵ دلار شکست

با توجه به لیستی که ارائه شده است در ۵ سال اخیر تا به امروز، سنگاپور رتبه اولین و گران‌ترین شهرهای دنیا جهت زندگی را به خود اختصاص داده است. شهر پاریس در کشور فرانسه، شهر زوریخ در کشور سوئیس، شهر هنگ‌کنگ در کشور چین و شهر اسلو در کشور نروژ در ردیف دوم تا پنجم در لیست گران‌ترین شهرهای دنیا قرار می‌گیرند.

جالب است بدانید از بین ۱۰ شهر گران دنیا پنج شهر در قاره اروپا، چهار شهر در قاره آسیا و ۱ شهر در قاره اقیانوسیه واقع شده است. و البته باید بدانید که از بین ۱۰ شهر ارزان دنیا شش شهر در قاره آسیا، دو شهر در قاره آفریقا، یک شهر در قاره آمریکا و یک شهر در قاره اروپا قرار دارد.

دقت داشته باشید که این گران قیمت بودن شهرها در قیمت اجاره خانه قطعاً تأثیرگذار خواهد بود. در این شهرهای گران‌قیمت شما باید بخش عظیمی از درآمد ماهانه خود را جهت اجاره‌بهای آپارتمان پرداخت کنید.

این مقاله را هم بخوانید :   نکات کلیدی در انتخاب بهترین سیستم سرمایشی برای آپارتمان

 

شهرهای گران قیمت برای اجاره نشینان