سویشرت هودی ملانژ

کاغذ لاستر مات

سعی کنید از یکسری علامت و متون جذاب استفاده کنید که توجه بازدیدکننده را جلب کند و آن‌ها را وادار به توجه بیشتر در طراحی بنر خود کنید. اطلاعات باید مختصر باشد ، اما به اندازه کافی باید جذاب تا بازدیدکننده با انگیزه بسیار زیاد با شما تماس حاصل کند.

معرفی تراکت سایز B6

لیست قیمت انواع سربرگ تحریر 80 گرم

برجسته طلاکوب مربع

اهمیت خودن چای و یا قهوه

هزینه تیشرت سفید پنبه ای با چاپ A4*

پس از آماده سازی وسایل مورد نیاز طرح دلخواه تان را بر روی یک کاغذ ترسیم کنید و حاشیه دور طرح خود را ببرید.

چوبی MDF قابدار

به طور معمول سفارش های چاپ روی پرچم بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ پرچم به دو صورت چاپ عادی ( 5 روزکاری ) و چاپ فوری ( دو روزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از 5 روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ پرچم فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی پرچم به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.

ابعاد قابل چاپ : 15×15 سانتیمیتر

معرفی بروشور لوکس گلاسه 300 گرم

چاپ بروشور لوکس 300 گرم قطعا زیباترین و لوکس ترین بروشور ما می باشد و بسیار مورد استقبال برند ها و سازمان های مطرح داخلی و خارجی قرار گرفته است. بروشور لوکس این مرکز بر روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شود و بعد با روکش سلفون مات و یا براق پوشش داده می شود. تفاوت این بروشور با سایز کاغذها علاوه بر ضخامت بیشتر خود کاغذ ، روکشی است که روی کاغذ بروشور پوشش داده می شود. روکش سلفون براق و یا سلفون ماتی که روی بروشور را کاور می کند علاوه بر محافظت چند برابری از ثبات رنگ کاغذ استحکام و وقار خاصی به بروشور شما می بخشد.
در موارد استثنا اگر به اشتباه کارکنان چاپ نفیس محصول شما به مکان دیگری ارسال شود چاپ نفیس متعهد جبران خسارت خواهد بود.

زمان تحویل چاپ روی تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

تیشرت طرح یلدا – انار قلبی

پازل 40 تکه قابدار

مشخصات کلی تیشرت زنانه سفید اسپان

هزینه ۵۰۰ عدد لمینت براق دورگرد +A*

چاپ روی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
اگر بر روی سیستم متصل به پرینتر خود با این پیغام زیرروبرو شدید ، و یا برروی دستگاه پرینتر اپسون T50 و یا P50 خود با خطای چراغ چشمک همزمان روبه رو شدید برای ریست کردن پرینتر خود مطابق آموزش زیر عمل نمایید.

چاپ روی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد

معرفی فاکتور قبضی

ماگ طرح لوگوی باشگاه استقلال برای طرفداران پرو پا قرص تیم محبوب استقلال
پرچم های رومیزی همانطور که از اسمش هم پیداست برای قرار گیری برروی میز از آن استفاده میشود و در اندازه های کوچک می باشند. مدل های مختلف پرچم های رومیزی شامل :

مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورصاف :

کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت لمینت مات بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم درجه یک چاپ می شود و سپس با روکش لمینت مات پوشش داده میشود. که باعث می شود که کارت شما مقاومت فوق العاده ای پیدا کند و خم ، شکسته و یا پاره نشود.
چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی از دیگر سری محصولات ماگ پرطرفدار می باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش ، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.
تکه های این پازل متغیر می باشد و متناسب با تکه های پازلی بزرگ و یا کوچک می باشد.

چاپ سربرگ کتان ۱۲۰ گرم در ما برروی ۲ سایز A4 و A5 انجام می شود و حداقل تیراژ قابل سفارش این محصول ۱۰۰۰ عدد میباشد.

سایز بندی تیشرت زرد پنبه ای

 

هزینه ۲۰۰۰ عدد سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم +A*

نحوه محاسبه هزینه لیبل متالایز دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.

سایز سویشرت هودی ملانژ*

درخواست شاسی یا پلکسی ۳۰x۴۰ برای عکس ها

کاور یا طلق پرچم تشریفات

چاپ بادکنک تایلندی قطعا با کیفیت ترین و ضخیم ترین بادکنک مرکز ما می باشد. بادکنک تایلندی که چند سالی است در بازار کشور شناخته شده ولی به جهت کیفیت بالای محصول آن به سرعت جای خود را در بازار بادکنک کشور باز کرده است. اگر شما هم به دنیال چاپ یک بادکنک با کیفیت برای استفاده با ماندگاری بالا برای فروشگاه ، محل کار و یا جهت تبلیغات هستید پیشنهاد ما بادکنک تایلندی است.

این مقاله را هم بخوانید :   معرفی لینک های مفید

مشخصات چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم سایز A6 :

لیست قیمت انواع تراکت A3

سربرگ کارتی 140 گرم
نوع پایه : پایه گرانول | پایه فلزی

نوع کاغذ چاپ : متالیک براق

سربرگ ( سرنسخه ) A5 کتان ۱۲۰ گرم

از یک برنامه وفاداری شخص ثالث استفاده بکنید

ما سعی کردیم در این مقاله همه مطالبی که در خصوص انواع کاغذ ها می توان ارائه داد برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس توانسته باشد به شما در انتخاب یک یک عکس مناسب و ایده آل کمک کرده باشد و با خواندن این مقاله بهترین کاغذ چاپ عکس برای شما مفید بوده باشد و شما بتوانید به راحتی یک چاپ عکس با شاسی زیبا و ماندگاری را داشته باشید.
همان طور که در گذشته هم به طور خلاصه توضیح داده شده روش اول چاپ لیبلی است. در چاپ لیبلی عکس دارای بکگراند گوشه دار می باشد ولی محدودیت رنگی در چاپ ندارد. به این صورت که طرح روی یک برگه A4 مخصوص تیشرت چاپ و سپس برروی تیشرت پرس می شود. چاپ لیبلی کمترین مقاومت در برابر شستشو را نسبت به دو روش چاپ دیگر دارد. روش دوم چاپ کاتری است ، در چاپ کاتری فقط یک نکته ضعیف وجود دارد و آن هم این است که میبایست طرح داری یک رنگ باشد و یا از رنگ های تفکیک شده تشکیل شده باشد ولی چاپ بکگراند ندارد و محدودیت سایز چاپی هم وجود ندارد و این روش بسیار برای امور شرکتی و تبلیغاتی مناسب می باشد و این روش بهترین و بالاترین ماندگاری چاپ و رنگ را دارد ( نوع چاپ مشابه لباس های ورزشی است) . روش سوم هم چاپ مدیا است. در چاپ مدیا نوع چاپ تمام رنگی است با این تفاوت که کار بدون بکگراند می باشد و محدودیت سایز چاپ هم ندارد فقط در چاپ مدیا توجه به چند نکته حائز اهمیت است اول اینکه کیفیت چاپ این روش به مراتب نسبت به دو روش دیگر بالاتر است و دوم اینکه چاپ تا سایز A3 و در صورت امکان بدون بکگراند در این روش مقدور می باشد.

تیشرت طرح یلدا – انار

مرحله اول : محصول خود را بشناسید
بسیاری از کارشناسان در امر بازاریابی مدرن هنوز براین اعتقاد هستند که تبلیغات تراکت و یا چاپ بروشور هنوز بسیار مؤثر و مفید می باشد و تبلیغ و توزیع تراکت بصورت تن به تن و یا درب منازل هنوز بعنوان یکی از ابزار های مفید در امر بازاریابی آفلاین به حساب می آید و بسیار کاربردی و مفید می باشد. کافی است شما با یک برنامه ریزی مناسب و درست و پخش و توزیع متناسب در یک منطقه و یا توزیع در مکان و زمان مناسب به کارایی این امر بازاریابی کمک بیشتری می کند.
از آنجا که خوردن نوشیدنی ها بخش مهمی از زندگی روزمره ما است ، می توانید اهمیت لیوان کاغذی سفارشی را حدس بزنید.شما می توانید با چاپ لیوان کاغذی فوری آگاهی و شناخت نسبت به برند خودتان را در بین مخاطبین خود ارتقا بدهید. شما می توانید با حک کردن لوگوی سازمانی خود برروی لیوانی که در آن نوشیدنی خورده می شود سبب تاثیر گذاری فوق العاده ای بر روی مخاطبین شما خواهد گذاشت.

تحویل سفارشات به روش حضوری در محل شرکت

چاپ فاکتور قبضی در ما روی 1 سایز یک سوم A4 معادل 20 در 10 سانتیمتر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود.
بسیاری از ابزارهای بازاریابی قیمت بسیار بالایی نسبت به تاثیرگذاری آنها دارد. شما می توانید با چاپ سربرگ ارزان یک روش بازاریابی مدرن و قدرتمند برای بازاریابی سازمان خودتان انجام بدهید. شما حجم زیادی از سربرگ در قیمت پایین می توانید چاپ و مطالب و نامه های اداری خودتان را در قالب آن بنویسید.

کیفیت و ماندگاری چاپ روی زیر لیوانی

تمام چاپ (تمپلات)

لیست قیمت انواع کارت ویزیت لمینت مات

زمان تحویل چاپ روی تیشرت سفید اسپان

راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب
چاپ این سری لیبل نیز تا سایز ۳۴ در ۴۸ هم به صورت خوانا و هم ناخوانا مقدور می باشد.

هزینه و قیمت لیبل سلفون براق گرد :

در چاپ های سابلیمیشن عکس مورد نظر شما بصورت عرفی به چاپ می رسد و در صورت تمایل در محدوده خاصی حتما باید آن محدوده را مشخص کنید.
تقویت کنتراست یا وضوح تصویر
اهمیت لیبل های محصولات
در تهیه کادو حتما علاقه و سلیقه ای مخاطب خودتان را در نظر بگیرید. به رنگ و شکل که دوست دارد حتما توجه بکنید. برای مثال اگر قصد چاپ تیشرت را دارید به دنبال این باشید که شخصی که قرار است به اون هدیه بدهید به چه رنگی علاقه دارد و براساس علاقه مخاطب خود هدیه را تهیه بکنید.

چاپ هدیه تبلیغاتی