نمونه سوالات فنی و حرفه ای را از کدام سایت دریافت کنیم؟

سایت میهن تست در حوزه نمونه سوالات ادواری فنی و حرفه ای فعالیت می‌نماید. مرجع نمونه سوالات میهن تست شامل 150 هزار نمونه سوال در 200 استاندارد فنی و حرفه ای می‌باشد. آزمون‌ها به صورت آنلاین چهار گزینه ای طبق استاندارد فنی و حرفه ای می‌باشد‌. برای شرکت در آزمون‌های رایگان حتی نیاز به ثبت نام هم ندارید و بدون محدودیت در تعداد دفعات هر شخص میتواند در آزمون ها شرکت نماید.

در آزمون‌های رایگان آنلاین فنی و حرفه ای شرکت نمایید و آمادگی خود را برای شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای با استفاده از نمونه سوالات ادواری فنی و حرفه ای این سایت افزایش دهید.

بانک نمونه سوالات رایگان فنی و حرفه ای (کلیک کنید)

 

شرکت درآزمون‌های رایگان فنی و حرفه ای‌:

برای شرکت در آزمون نمونه سوالات فنی و حرفه ای در هر رشته ای ابتدا وارد سایت میهن تست شوید و پس از ورود به استاندارد فنی و حرفه ای مورد نظر، روی دکمه شرکت درآزمون رایگان کلیک کنید‌. سوالات همواره به روزرسانی می شوند و جدیدترین نمونه سوالات امسال فنی و حرفه ای در آن قرار می گیرد.

 

برگزاری آزمون آنلاین فنی و حرفه ای‌:

تمامی سوالات میهن تست طبق استاندارد فنی و حرفه ای طراحی شده است‌. تمامی آزمون‌ها به صورت چهار گزینه ای با پاسخ صحیح می‌باشد. در پایان آزمون نمره خود از 100 را مشاهده می‌نمایید. کسانی که بتوانند نمره قبولی بالا 50 دریافت کنند در آزمون عملی رشته خود می‌توانند شرکت نمایند‌. افرادی که نمره زیر 50 را کسب می‌نمایند مجدد در آزمون‌های کتبی فنی و حرفه ای شرکت نمایند تا بتوانند در آزمون کتبی نمره قبولی لازم را کسب نمایند.

 

میهن تست به شما کمک می‌کند تا در اولین آزمون کتبی فنی و حرفه ای خود بتوانید نمره قبولی لازم را کسب کنید‌. تمامی سوالات پرتکرار در رشته‌های مختلف در میهن تست گنجانده شده است فقط کافیست در تمامی آزمو‌های رشته مد نظر خود شرکت کنید تا با تمامی سوالات آشنایی پیدا کنید‌.

درپایان هر آزمون شما با مشاهده عملکرد خود می‌توانید جواب های خود را مشاهده نمایید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نمایید اگر سوالی را اشتباه پاسخ داده باشید جواب نادرست به رنگ قرمز و جواب درست سوال به رنگ سبز نمایش داده می‌شود‌. شما می‌توانید با مطالعه دوباره سوالات دانش و مهارت ورزی خود را ارتقا دهید‌.

 

دریافت مدرک فنی و حرفه ای‌:

برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای ابتدا باید در رشته مد نظر خود نمره قبولی لازم در آزمون کتبی را دریافت نمایید پس از قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون عملی شرکت نمایید که نمره قبولی در آزمون‌های عملی بالای 70 می‌باشد. با قبولی درآزمون‌های تئوری و عملی می‌توانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای خود را در رشته مد نظر خود دریافت نمایید‌. توجه داشته باشید که مدرک یا گواهینامه فنی و حرفه ای قابل ترجمه بود در تمامی کشورها مدرکی معتبر به حساب می‌آید.

این مقاله را هم بخوانید :   ثبت نام گرین کارت 2025

 

خوشه خدمات‌:

خوشه خدمات شامل رشته های icdl  ادواری خیاطی (نازک دوزی زنانه، مانتو دوزی زنانه، مانتو دوزی، سری دوزی و …) ‌، آرایشگری (آرایشگر ناخن، آرایشگر موی زنانه، پاکسازی پوست صورت، متعادل ساز چهره، آرایش دائم صورت، پیرایش مردانه و…)‌، کاربر ماساژ و انواع ماساژ (تایلندی، با شمع و…)، آشپزی (کیک ساز و ترساز، کباب زن و تخته کار، متصدی کافی شاپ، فست فود و…)‌، گردشگری (عمومی‌، فرهنگی‌،  طبیعت گردی و..) گردشگری (اکوتوریسم، راهنمای محلی و…) ، حسابداری مقدماتی، حسابداری تکمیلی، حسابداری صنعتی، حسابداری حقوق و دستمزد، نانوایی، پداگوژی، پایتون، وردپرس و ده ها رشته دیگر فنی و حرفه ای می‌باشد. شما با شرکت در هرکدام از رشته‌ها با ثبت نام می‌توانید در آزمون آنلاین شرکت کنید تمامی آزمون‌های زمانبندی شده طبق استاندارد سازمان فنی و حرفه ای می‌باشد‌.

 

خوشه صنعت‌:

خوشه صنعت شامل صنایع خودرو (مکانیک خودرو، تعمیرکار برق خودرو، تعمیرکار موتورسیکلت، جلوبندی سازی، نقاش خودرو و تشخیص رنگ خودرو) برقکارساختمان‌، نقاشی ساختمان، تراشکاری‌، کاشی کاری‌، تعمیرکارلوازم خانگی‌، پکیج شوفاژ گازی، مونتاژکار‌، تنظیم موتور‌،  کابینت سازی، دریل کار و اره کار‌، فن ورز شبکه هوایی، جوشکاری و بازرسی جوش، نقشه برداری، HSE و… شما می‌توانید با شرکت درآزمون در خوشه صنعت دانش مهارت ورزی خود را ارتقا دهید و هرچه سریعتر گواهینامه بین المللی خود را دریافت کنید.

 

خوشه فرهنگ و هنر‌:

این خوشه شامل سوالات و آزمون‌های رشته‌های نقاش سیاه قلم، عکاسی دیجیتال‌، قالی بافی درجه 1و 2‌، میناکاری‌، نقاشی روی سفال‌، قلاب بافی‌، طلا و جواهر سازی، فروشندگی طلا و جواهر‌، سراج سنتی، بافنده پوشاک با میل‌، مرصع کار‌، شمع ساز‌ی، نقاشی زیر لعابی سرامیک، سرمه دوز و… شما می‌توانید به راحتی در کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید و مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت نمایید‌.

 

خوشه کشاورزی‌:

خوشه کشاورزی شامل رشته‌های کاربر گیاهان دارویی‌، پرورش زعفران‌، پرورش زنبور عسل‌، پرورش گیاهان آپارتمانی‌، پرورش دهنده گوسفند‌، پرورش دهنده کاکتوس‌، گیاهان آپارتمانی و… شما می‌توانید به راحتی ثبت نام کنید و مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت نمایید‌.

 

سخن پایانی

در آخر در صورتی که قصد شرکت در آزمون های ادواری فنی و حرفه ای را دارید و یا در کلاس ها و آموزشگاه های مهارت فنی و حرفه ای شرکت کرده اید و میخواهید مدرک فنی و حرفه ای خود را بدون استرس تهیه نمایید.

ما فرصت این را برایتان مهیا کرده ایم که دانش خود را محک بزنید، و با تکرار و مرور سوالات در مسیر پیشرفت گام بردارید. یادتان باشد هرچه بیشتر نمونه سوالات فنی و حرفه ای را مرور کنید تسلط شما بیشتر شده و موفقت خود را تضمین میکنید