محتوای بصری چیست؟

محتوای بصری چیست؟

یکی از اساسی ترین ارکان بازایابی در بازاریابی شبکه های اجتماعی تولید محتوای بصری است زیرا این محتوا مشتریان زیادی را جذب خود می کند.

روش های توسعه بازاریابی شبکه های اجتماعی

یکی از ارکان موفقیت در بازاریابی و فروش در کسب و کار موفق در بازاریابی شبکه های اجتماعی است

یکی از ارکان موفقیت در بازاریابی و فروش در کسب و کار موفق در بازاریابی شبکه های اجتماعی است . براساس نتایج تحقیقات به دست آمده 30 درصد از بازدید کنندگان وب سایت ها نتیجه بازدید و پیوندی است که در شبکه های اجتماعی به آنان داده اند

توسعه بازاریابی شبکه های اجتماعی

اگر وب سایت فروشگاه کسب و کاری شما تعداد بازدید کنندگان شما پایین باشد باید در راهبردها رسانه ای و روش دیجیتال مارکتینگ خود بازبینی نمایید همچنین اگر تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت شما بالاتر از 30 درصد باشد می توانید از حجم بازدیدها استفاده و بهره وری لازم را داشته باشید

ایجاد توییت هایی با قالب خاص

بسیاری از توییت ها با گذر زمان نابود می شوند اما توییت هایی که در یک قالب و و یک راستا و هم آهنگ با یکدیگر دارند بدون تردید خواننده را مجذوب خود می کند . اندازۀ جدایی خطها از هم و رنگ فونت، یکنواختی قالب توییت را دگرگون کرده و آن را شکیل تر و خوشایندتر می کند . می توانید برای جذاب شدن توییت‌ها از توییت‌هایی که دربردارندۀ شکلکی شاداب و نشانه ای خنده دار هستند استفاده کنید.

نوشته هایی با حجم بالاتر منتشر کنید

هرچند گسترۀ ۱۴۰ رقمی توییتر تغییر نمی کند، گوگل پلاس مکان مناسبی است برای پیش بردن گفت وگوهایی که با نوشتارهای بلندتری آغاز می شوند.

تشکیل گروه در شبکه فیس بوک

با توجه به اینکه دسترسی بنیادین به صفحه های فیس بوک برای شرکت ها محدود می شود بهتر است که مدیران بازاریابی و فروش ، کارآفرینان و ناشران به جای آن به تشکیل و مدیریت گروه های فیسبوکی بپردازند

shutterstock-Facebook-options.jpg

توسعه بازاریابی و فروش در رسانه های اجتماعی

کاربران فیس بوک خود را ترغیب به عضو شدن و پیگیر پیج خود در لینکدین کنید و کاری کنید که شما رو هم در گوگل پلاس دنبال کنند آن گاه با قرار دادن هر مطلب و محصولی بر روی شبکه های اجتماعی خود همیشه در میان طرفدارن و پیروان خود هستید

پیوندهای راحت و معنی دار ایجاد کنید مشتری ها و کاربران شما افراد فوق العاده‌ای هستند و هنگامی که شما هم فکران نزدیک هم را شناسایی کنید، می توانید آنها را به شور آورید تا دوباره و دوباره با هم پیوند بسازند. پیوندهایی بسازید که همیشه به شما به چشم یک دلبستگی بنگرند و هواداری خود را از نشان بازرگانی شرکت شما نشان دهند

پویا و فعال باشید

عدم فعالیت ها و پویایی لازم و حرکت در حاشیه امن چیزی را تضمین نمی کند به جای آن اندکی ریسک و خطر حساب شده شمار دنبال کنندگان و طرفدارن شما را افزایش می دهد .

توسعه بازاریابی شبکه های اجتماعی

پای کنش ها و کارهای خود بایستید

بهترین کارآفرینان میدانند که یک مشتری بد را بدون پشیمانی بیرون کنند. سال گذشته لیبرتی باتلورکز۱ دلیرانه به یک مشتری ناخشنود پاسخی داد که Adweek آن را با پاسخی فرهیخته ولی چشم درآر بیان کرد. زیرا پاسخ شرکت کاملا منطقی و درست بود و پشتیبانی گروه زیادی از کاربران رسانه های اجتماعی را به دنبال خود داشت و شمار زیادی مشتری تازه به دست آورد.

انتشار مطالب مثبت و شاد

به جای انتشار مطالب منفی و خشمگین مطالبی را منتشر کنید که مثبت و شادی آور باشند و در عین حال برای مخاطبان و کاربران شما جالب توجه باشد اگر به روز رسانی شادتری داشته باشید تعداد کاربران و فالورهایتان افزایش پیدا می کند مردم تمایل به مطالب شاد و خوشایند دارند.

مطلب مشابه :  زیست کنکور

ساختارمند اقدام کنید اگر تمایل دارید که طرفداران شما پاسخگویتان باشند باید آنها را به سمت و سوی طرز تفکر و اندیشه خود بکشانید پرسشی کلی بدون هیچ راهنمایی از شما تنها میتواند به شمار اندکی پاسخ فشرده بی انجامد. با پیشنهاد یک قالب ویژه برای پاسخها خواهید دید که چگونه پیروانتان پاسخهای آفرینشگرانه می دهند.

استراتژی بازاریابی درونی

استفاده از رسانه های اجتماعی براینزدیکتر شدن مشتریان به یکدیگر دربازاریابی درونی

استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای نزدیکتر شدن مشتریان به یکدیگر دربازاریابی درونی ، در روش بازاریابی آنلاین . روشی که با کمک سایت های اینترنتی، ویدئو، خبرنامه های ایمیلی و بازاریابی از راه رسانه‌های اجتماعی مشتریان را نزدیکتر کنیم. استفاده از این روش ها به منظور نزدیکتر شدن هر چه بیشتر مشتریان به یکدیگر می باشد نه اینکه با با تبلیغات و آگهی های تبلیغاتی مشتری به دست آوریم .

5 راهکار اساسی بازاریابی درونی

با پیاده سازی این 5 روش دراستراتژی بازاریابی و فروش خود می توانید تعداد مشتریان خود را توسعه و افزایش بدهید

گسترش نمایۀ آنلاین فروشگاه خود

عده زیادی از مردم بر این تصور هستند که مخاطبان از سایت فروشگاهی آنان خرید می کنند و می روند اما حضور شما در اینترنت و فضای مجازی باید فراتر و بیشتر از حضور در سایت شرکتتان باشد . حساب های و شبکه های اجتماعی خود را به سایت بازرگانی خود متصل نمایید با این روش می توانید بازدیدکنندگان و مخاطبان خود را به سمت سایت خود راهبری نمایید و تاثیر بسزایی در دیجیتال مارکتینگ شما خواهد داشت . اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات مربوط به شبکه های اجتماعی خود مانند توییتر، فیس بوک، لینک دین اطلاعات کسب و کار و شرکت شما به صورت کامل درج شده باشد

وبلاگ نویسی

با وبلاگ نویسی رده سایت شما در جستجو واژگان کلیدی شما در بازاریابی موتورهای جستجو را بالا می برد و در سرچ در جستجوی واژگان کلیدی و ویژه شما در گوگل میان رتبه های اولین قرار می گیرید هدف و برنامه خود رو مشخص کنید و با توجه به نیاز و خواسته مخاطبان خود را د نظر بگیرید و براساس آن مطالب خود را برای انتشار انتخاب کنید درون مایه ای بسازید که بتوانید پاسخگو نیاز مشاریان و مخاطبان خود باشید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب سایت خود نمایید . در سایت فروشگاهی خود به وبلاگ های خود لینک بدهید و به مخاطبان خود این اطمینان را بدهید که شما کار خود را به صورت تخصصصی می شناسید و می توانید مشکل آنها را مرتفع کنید .

انتشار محتواهای بلاگ خود در سایت دیگر

نشر محتوای در بلاگ با توجه به اینکه زمان زیادی را می طلبد اما خروجی خوبی به همراه دارد بازاریابی محتوا به وسیله نشر محتواهای خود در سایت هایی که محتوای مهمان نیز می پذیرند درج نمایید و با نوشتن در این سایت ها خود را پیشرو در کار خود بشناسانید . سایت ها به صورت کلی به دنبال نوشته های پر مخاطب می باشند چونی کار بر چندی آن فزونی گیرد. اگر چنین شود دیگر وادار نخواهید شد که برای سایت های گوناگون هر هفته چیزی بنویسد. مطالب پر خواننده تان پاسخگوی همۀ آنها خواهد بود.

ارائه رزومه کاری و موفقیت های خود به مردم

مشتریان و مخاطبان که به دنبال شرکت های تازه می گردند همواره می خواهند بدانند چه کسی کار خود را خوب انجام میدهد و دربارۀ آن چه می گوید. پخش گزارش از کارتان یکی از بهترین روشها برای نشان دادن ارزش کارتان میباشد. رزومه کاری خود را در سایت تان به روز کنید. آدرس آن را در توییتر، فیس¬بوک و وبلاگ خود بگذارید. در پایان نوشته -های خود، خود را بشناسانید. اگر عکاس هستید در زیر عکس های خود نام خود را بگذارید.

مطلب مشابه :  خواص کفیر و درمان مشکلات گوارش
نظرات و نوشته مشتریان گذشته و کنونی خود را بگذارید

بهترین تضمین برای جلب اعتماد مشتریان خود گواهی دیگران می باشد کسانی که در گذشته با شما کار کرده اند و یا پیشینه ای از شرکت شما را دارند از مخاطبین و اشخاص بخواهید که در پیج های شبکه های اجتماعی شما نظر و پیشنهادات خود را درج نمایند هر مطلب و نوشتاری مثبت و نیکی را در تارنمای خود قرار دهید . بهترین پیشینه کاری جلب اعتماد مخاطبین از اینکه با کسی کار می کنند که در کار خود حرفه ای و جز بهترین هاست

Get-Hooked_360_The_Benefits_of_Online_Customer_Service_20121025_Article.jpg

دیجیتال مارکتینگ، رشد و توسعه کسب و کار شما

سپنتا با ارائه خدمات بازاریابی آنلاین و با استفاده از تکنیک های موثر معرفی محصولات و خدمات و افزایش فروش در رسانه های دیجیتال، همراهی مورد اطمینان در کنار شماست و شما را در رسیدن به جایگاه واقعی خود در دنیای تجارت رهنمون شد آنچه از آن به عنوان بازاریابی اینترنتی یاد می شود. به وضوح کم هزینه تر و کاربردی تر خواهد بود و تاثیر گذاری بیشتری بر کسب و کار خواهد داشت. چرا که رسانه دیجیتال به قدری فراگیر است که مصرف کننده در هر زمان و مکانی که بخواهد به اطلاعات دسترسی دارد. از این رو اطلاعات مصرف کننده امروزی در مورد شما و محصولات و خدماتتان، تنها به آنچه شرکت شما بیان می کند خلاصه نمی شود و مشتری به مطالب موجود در رسانه ها، توصیه دوستان، اقوام و آشنایان نیز به همان میزان توجه می کند و خیلی سریعتر و آسان تر به آنها اعتماد می کند. خدمات قدرتمند دیجیتال مارکتینگ سپنتا عبارتند از: طراحی وب سایت، مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی، طراحی اپلیکیشن موبایل، بازاریابی ایمیل یا ایمیل مارکتینگ، بازاریابی پیامکی ، مدیریت و بازاریابی محتوا، بهینه سازی سایت یا سئو، تبلیغات آنلاین و… که هر کدام بر اساس استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکت پیش رفته و با آنالیز همزمان فعالیت ها، روش های کارآمد و نا کارآمد تشخیص داده می شوند و تغییرات لازم اعمال شده تا سودآوری بیشتری را برای شرکت به ارمغان آورد.

در فرایند بازاریابی آنلاین یا به تعبیری بازاریابی اینترنتی، که گاهی مواقع بازاریابی دیجیتال هم خوانده می شود، قدم اول، برای یافتن راه کاری مطمئن جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما، دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود از برآیند حاصله از مطالعات مشاوران نتایج حیاتی و سودمندی دریافت کنید. از سلامت بازاریابی آنلاین خود مطلع شوید و توصیه های لازم برای بهبود عملکرد در استراتژی دیجیتال مارکتینگ، نتایج جستجو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ارتباط و تبدیل وب سایت ها، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، آنالیز و ردیابی رفتار مشتریان و … را دریافت کنید و براساس اطلاعات دریافتی نسبت به تدوین استراتژی بازاریابی آنلاین مجموعه و سازمان خود اقدام کنید.

ما اعتقاد داریم که استراتژی بازاریابی دیجیتال برای استفاده از فرصت های در حال رشد در دنیای دیجیتال ضروری است زیرا یک استراتژی یکپارچه دیجیتال به شما پایه و اساس تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین را می دهد، اما هنوز بسیاری از شرکت ها یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ندارد. استراتژی فعالیت دیجیتال موثر، شرکت شما را به تصمیم گیری درست در کسب موفقیت آنلاین کمک خواهد کرد. یک مدل فرآیند استراتژی، چارچوب یک توالی منطقی را برای حصول اطمینان از گنجایش تمام فعالیت های کلیدی توسعه و اجرای استراتژی، فراهم می کند و به واقع می تواند نقشه راهی مفید و کارامد برای پیشبرد فعالیت اقتصادی شما تدوین کند .