پخش مستقیم فیس بوک ۱۰۱

ممکن است تصویر زیر مانند عکس کمی از تمرکز گودال به نظر برسد – و شما صددرصد درست خواهید بود. اما آنچه این گودال نشان دهنده آن است ، ریزسانی در عصر اینترنت و نمونه ای از چگونگی پخش مستقیم زندگی توسط یک تجارت ، می تواند گوشه ای از اینترنت را در اختیار داشته باشد.

برای کسانی که غافل هستند ، در تاریخ ۶ ژانویه سال ۲۰۱۶ ، آژانس بازاریابی Drummond Central این ایده را برای زندگی درآوردن زحمتی که بر اثر یک گودال در خارج از دفترشان ایجاد شده بود ، به دست آورد ، زیرا عابران پیاده و دوچرخه سوارها در انتهای پیاده رو سعی در هدایت آب خیانتکار داشتند.

جریان زنده بیش از نیم میلیون بیننده را در بستر پخش زنده Twitters Periscope به خود جلب کرد ، که در آن زمان بسیار در مراحل ابتدایی بود. Dramas آشکار شد که واکرهای سخت کوش سعی در پریدن یا صعود از طریق گودال داشتند و مفسران این برنامه بیش از مشکلاتشان را آزار دادند.

مشکلات

این ایده ساده برای چند ساعت قبل از آنکه شخصی که تلفنش از آن استفاده می کرد مجبور به رفتن به خانه شد ، به یک ویروس تبدیل شد.

بدیهی است ، این یک مورد خاص بود ، یک حس ویروسی که به دلایل ناشناخته ای برای ناشر جلب می شود ، اما ارزش فیلم زنده را برای مارک ها نشان می دهد.

Live اینجا برای ماندن است

در اوایل سال جاری ، فیدجی سیمو ، رئیس ویدیو فیس بوک فاش کرد که حداقل ۲۰٪ از فیلم های ارسال شده در فیس بوک به صورت مستقیم پخش می شوند.

Simo در آن زمان گفت که رشد با افزایش حرکت برای گسترش مجموعه ابزارهای موجود برای ناشران افزایش یافته است.

ما به ماسک های زنده و جلوه های خلاقانه جدید اضافه شده ایم ، ویژگی های ساخته شده ای داریم که ناشران را کنترل و انعطاف پذیری بیشتری در مورد پخش های خود ایجاد می کند ، و قالب های جدید مهیج مانند Live 360 ​​یا Live Audio را به نمایش می گذاریم.

سازمانهای رسانه ای بزرگی مانند Joe.ie سرمایه گذاری زیادی در فناوری ویدئو و جریان مستقیم دارند. ساخت استودیوها و ایجاد کاتالوگ نمایش های موقت برای هدف قرار دادن افراد خریدار آنها.

سرمایه گذاری

اگر شرط فیس بوک در پرداخت مستقیم پرداخت شود ، پخش برای برندهایی که می خواهند در منطقه دیجیتال رقابت کنند ، ضروری است.

دیجیتال

در اینجا چند نکته برای شروع کار آورده شده است.

خوب به نظر برسید

در حالی که فیس بوک از اصطلاح ناشران برای کسانی که ویدئوی زنده ارسال می کنند استفاده می کند ، این اصطلاح فقط به سازمان های رسانه ای یا افراد مشهور محدود نمی شود. بسیاری از مارک ها شروع به ارسال فیلم زنده کرده اند و موفقیت آمیز بوده اند.

در حقیقت ، با فرض هر فیلم زنده ارسال شده در فیس بوک فقط ۳ ثانیه مشاهده می شود ، فیس بوک هر روز ساعت تماشای حدود ۳۰۰۰ سال را تولید می کند.

این بدان معناست که چشم و گوش مایل به ویدیوی شما وجود دارد – اگر می توانید به دنبال کنندگان خود ارزش قائل شوید.

برند آرایش Sephora از Facebook Live برای پخش آموزشهای زنده و پرسش و پاسخ با خبرگان استفاده می کند. از آنجا که لایو فیلم ها را ذخیره می کند ، صدها هزار بازدید مشاهده می کنند.

اگرچه ممکن است شما به عنوان زیر از Sephora شروع نکنید ، اما استفاده از آنها از پخش مستقیم نشان می دهد که چگونه می توانید با موفقیت به مخاطبان خود خدمت کنید و وفاداری به برند را تقویت کنید.

برنامه استراتژی زنده خود را پیرامون سوال اصلی برنامه ریزی کنید: چرا مردم از ما پیروی می کنند؟ آنها از پستهای نوشتاری شما که قابل ترجمه در فیلم زنده هستند ، چه ارزشی دریافت می کنند؟

برنامه ریزی

این می تواند یک مسابقه باشد ، نگاهی به یک محصول جدید ، کمک به کالای موجود یا نگاهی به پشت صحنه چگونگی انجام کار در شرکت.

دانکین دوناتز قدرت پخش زنده در حدود روز ولنتاین را در سال ۲۰۱۶ نشان داد وقتی که یک فیلم زنده در داخل دفتر مرکزی آشپزخانه اش پخش شد. ۴۵،۰۰۰ نفر برای تماشای کیک های آماده شده ، تنظیم شدند.

شما همچنین می توانید موقعیتی داشته باشید که پیروان خود را به یک ارزش پنهان تبدیل کنید – چیزی که خود آنها نمی دانستند که از شما می خواستند. شبیه به نمونه گودال ، قرار گرفتن در مکان مناسب در زمان مناسب می تواند مؤثر باشد.

TheJournal.ie با جریانی از خبرنگاری که در طول هوای مطبوع در خیابان سبز استفان قدم می زند ، موفقیت پیدا کرد. بینندگان توانستند بدون اینکه در مرکز دوبلین باشند از قدم زدن زیبا لذت ببرند.

از آنجا ، بسیار مهم است که جریانهای شما به نظر برسند. آموزشهای سپهره با استفاده از دو دوربین و یک میکروفون عکسبرداری شده است ، در حالی که برخی از کارهای اولیه آنها بر روی iPad با میکروفن تفنگ قابل حمل انجام شده است.

تنظیم جریان مستقیم فیس بوک باید از همان اصول ویدیوی پخش شده پیروی کند: چراغ ها ، صدا و تصویر باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

مشاور کیم گارست ، مشاور رسانه های اجتماعی می گوید این کار را می توان با هزینه ای معادل ۲۰ یورو در ایکه هزینه کرد. گارست همچنین می گوید یک چیز از اهمیت حیاتی برخوردار است:

“صرف نظر از اینکه از تلفن یا دوربین خارجی خود استفاده می کنید ، مطمئناً به نوعی سه پایه نیاز خواهید داشت.”

> به یاد داشته باشید که بدون سرمایه گذاری در تولید ، مشتری را برنده نخواهید شد.

با مشتریان خود درگیر شوید

پخش مستقیم اجازه می دهد تا تعامل در زمان واقعی با مشتریان به گونه ای انجام شود که سایر رسانه های اجتماعی این کار را نکنند. این یک جنبه مهم برای مارک ها است.

فیس بوک به ناشران این امکان را می دهد که نظر خود را در مورد فیلم های خود وارد کنند این بدان معناست که می توانید برای تشویق مداخله مداوم سؤالی از همه کاربران بپرسید ، این امر باعث افزایش دسترسی به پست و وارد شدن به محتوا خواهد شد. در مثال ویدیوی سبز TheJournal.ie استفن ، اظهار نظر پین شده پرسید که هوا در کجا زندگی می کرد. ۱۸۸ نظر از سراسر جهان وارد شد.

مارک های دیگر از این نظرات برای تشویق سوالات کارشناسان یا مصاحبه شونده استفاده می کنند. این دوباره مشارکت را تشویق می کند اما همچنین به تجربه بیننده شما ارزش افزوده می دهد.

طبق آمارهای Facebook ، ده ها برابر بیشتر از فیلم های غیر زنده ، با توجه به آمارهای فیس بوک ، تولید می کنند.

یک فیلم زنده اخیر در نمایشگاه نیروهای دفاعی استرالیا ۲۲۲،۰۰۰ بیننده را به خود جلب کرد و میزبان ها توانستند بخش بزرگی از مطالب خود را با سؤالات مربوط به کاربر تکمیل کنند.

شخصیت های فیس بوک لایو اغلب از قالب برای پاسخ دادن به سؤالات استفاده می کنند – این ویدئو هیچ موضوعی ندارد. برندها همچنین می توانند برای اجرای مسابقات از نظرات استفاده کنند – سؤال بپرسید و بهترین مورد را انتخاب کنید ، در ابتدا یک سؤال از چیزهای بی اهمیت بپرسید و یک نام را انتخاب کنید ، یا به سادگی نظر یا نظری بپرسید.

هنگام اجرای ویدئوی خود ، فکر کنید: آیا می توانم بلافاصله درگیر آن باشم؟

یک فیلم زنده اخیر در نمایشگاه نیروهای دفاعی استرالیا ۲۲۲،۰۰۰ بیننده را به خود جلب کرد و میزبان ها توانستند بخش بزرگی از مطالب خود را با سؤالات مربوط به کاربر تکمیل کنند.

شخصیت های فیس بوک لایو اغلب از قالب برای پاسخ دادن به سؤالات استفاده می کنند – این ویدئو هیچ موضوعی ندارد. برندها همچنین می توانند برای اجرای مسابقات از نظرات استفاده کنند – سؤال بپرسید و بهترین مورد را انتخاب کنید ، در ابتدا یک سؤال از چیزهای بی اهمیت بپرسید و یک نام را انتخاب کنید یا به راحتی یک نظر یا دوست داشته باشید و بر اساس همین برنده خود را انتخاب کنید.

Facebook Live ابزاری سرگرم کننده برای استفاده است. فوری ، رسیدن به پتانسیل ، آدرنالین در دیدن واکنشها در زمان واقعی همه بسیار عالی است.

اما به یاد داشته باشید ، پیروان صفحه شما این احساس را ندارند. آنها فقط علاقه مند هستند که آیا محتوای خوب است یا خیر.

به همین دلیل ، مهم است که شما از Facebook Live به عنوان بخشی از یک استراتژی کلی دیجیتال استفاده کنید ، نه یک روش مستقل.

استفاده از Lives را برای رویدادهای خاص صرفه جویی کنید – افتتاحیه ، مصاحبه ، نمایش ، وبینارها و نمایش های معمولی با مارک تجاری.

فیس بوک اجازه می دهد تا سرپرست صفحه فیلم زنده را برنامه ریزی کند. این بدان معنی است که پیروان صفحه به ویدیوی آتی هشدار داده می شوند و می توانند از این طریق مطلع شوند.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که یک فیلم زنده بیشتر از آنکه یک پست رسانه های اجتماعی باشد یک رویداد بیشتر است. این بدان معناست که ، مانند همه رویدادها ، باید روی سیستم عامل های شما تبلیغ و تبلیغ شود.

داده های فیس بوک همچنین حاکی از آن است که اکثر کاربران در ۲۴ ساعت از پخش ، این فیلم را تماشا می کنند ، به این معنی که شما باید پس از ارسال ، به تبلیغ ویدیو ادامه دهید.

مجدداً آنالیز ، تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل کنید

فیس بوک به عنوان یک پلت فرم مدتها است که به صفحات بینش بسیار خوبی در مورد مخاطبان خود می بخشد. این با Live متفاوت نیست.

هنگامی که در نوسان چیزها هستید ، آمار خود را بخوانید. آنچه را که مخاطبان شما از آن لذت می برند ، بیابید و بتوانید بهتر از خواسته های آنها باشید. محبوب ترین امتیازات فیلم کجا بودند؟ مردم بیشترین کجا را ترک کردند؟

اگر یک بخش از ویدیو دارای ماندگاری بالاتری نسبت به بقیه است ، دریابید که چرا چنین است.

در حالی که انتخابهای مبتنی بر داده ممکن است شما را به سمت جادوگری یک گودال سوق ندهد ، به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه چیزی برای مارک و مخاطبانتان بهتر است.

با Facebook Live بخش عظیمی از بسترهای نرم افزاری که دسترسی به حدود ۸۰٪ از دنیای آنلاین را به خود جلب می کند ، اکنون زمان آن است که به فکر زندگی خود برویم.

<