اگر این هزینه را در مقایسه با سایر عایق هایی که برای این کانتینرها و یا ساخت خانه های مختلفی که از عایق ها مورد استفاده قرار می گیرد بررسی نماییم، به این نکته پی خواهید برد که این ساندویچ پانل دارای کیفیت و کارآیی بسیار خوبی می باشد. همانطور که می دانید آلومینیوم به دلیل سبک بودن یکی از گزینه های بسیار مناسب برای تولید ورق ساندویچ پانل است که در ساخت هر دو نوع ساندویچ پانل سقفی و دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت ساندویج پانل الیاف پشم سنگ از الیاف پشم سنگ به عنوان عایق استفاده شده است که یکی از مهمترین ویژگی های این پانل ها خاصیت ضد حریق بودن آنها است.ساندویج پانل های پشم سنگ از درجه ضد حریق بودن بالاتری در مقایسه با ساندویچ پانل های پلی یورتان (PIR) برخوردار هستند.در ساندویج پانل هایی که از پشم سنگ ساخته شده اند عاری از رشد قارچ ها و میکروب ها نسبت به پانل های پلی یورتان می باشند.وزن مخصوص پشم سنگ موردنیاز برای ساخت ساندویج پانل های پشم سنگ در حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلوگرم بر متر مکعب میباشد. ورقهای آلوزینگ می تواند صاف یا طرح دار باشند.آلوزینگ نسبت به ورق گالوانیزه مقاومت در برابر خوردگیبالاتر، ضریب هدایت الکتریکی بالاتر و ضریب کشسانی بسیار بیشتری دارد.

پوشش سقف زیپ پانل

ما در سراسر فرآیند نوآوری محصول با تولیدکنندگان ساندویچ پانل کار می کنیم: از مراحل آماده سازی و آزمایش اولیه تا ایجاد خود راه حل ها. با توجه به اینکه این پانل ها را به صورت گسترده در بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند که ابعاد آن ها براساس استانداردهای خاصی تعیین می گردد. پوشش سقف زیپ پانل عدم امکان زندگی حشرات موذی در داخل فوم بهترین نوع عایق مصرفی در انواع پوششهای سقف و دیوار و کف سردخانه ها می باشد. در اتاق های یخچالی باری به دلیل حدر نرفتن انرژی و وارد نشدن هوای گرم به داخل اتاق یخچالی در ساخت از فوم عایق xps و از پانل دیواری و سقفی استفاده میشود. این، در کنار تاکید بر سرعت ساخت، می تواند چالش مهمی را اثبات کند. ساندویچ پانل پشم سنگ، که به صورت دیواره ها و سقف واره ها تولید می گردد، در عین زیبایی، عایقی بسیار مرغوب می باشد و در سازه هایی که از این نوع دیواره ها استفاده شده، ایمنی بالا، در کنار صرفه جویی در اتلاف انرژی و کاهش هزینه ها و همچنین آسودگی از آلودگی های صوتی و… در مرحله نصب ساندویچ پانل دیواری اتصال پانل ها به یکدیگر و به پایه و ستون ها توسط پیچ و مهره و اتصال به شاسی(زیرسازی) و اسکلت توسط نبشی ها و ناودانی ها صورت می گیرد.اتصال ناودانی ها به شاسی نیز توسط پرچ و یا تفنگ ها میخکوب زن صورت می گیرد.

پوشش سقف ایستا درز

در ابتدا از این محصول تنها در ساخت وسائل نقلیه مانند قطار و هواپیما استفاده می شد اما با پیشرفت چشمگیر ساندویچ پنل ها و پیشرفت در کیفیت و ظاهر، همچنین افزایش انعطاف پذیری، از آن علاوه بر استفاده در صنعت ساختمان سازی و سازه ها در طرح های معماری هم استفاده می کنند. پوشش سقف ایستا درز در دنیای توسعه یافتهی امروز که تمایل بشر به ساخت آسمان خراشهایی چندین طبقه و مرتفع افزایش یافته است، ساندویچ پانلها مورد توجه قرار گرفتهاند؛ زیرا نیازی به ترکیب با مواد دیگر ندارند و به سرعت نصب و اجرا میشوند و امکان ساخت، در کوتاهترین زمان ممکن را فراهم میکنند. این عایق صوتی به لطف هسته پنل پشم سنگ امکان پذیر است که ویژگی های مهم جذب آن در جذب صدا ، نصب آن ها را در پروژه هایی با مشخصات بسیار متفاوت گسترش داده است و از مزایای دیگر آن اینکه این نوع ساندویچ پانل یکی از ارزان ترین نوع ساندویچ پانل هاست .

 

حمل و نقل و نصب ساندویچ پانل های پشم سنگ در ارتفاعات و مناطق صعب العبور در مقایسه با مصالح سنتی راحت تر است و اجرای آن ها با سرعت بیشتری صورت میگیرد. ساخت سازه لانه زنبوری، ساندویچ پانل پلی پروپیلن از ورق، محصولات فلزی ساخته برای حمل و نقل، ساخت و ساز و کاربردهای صنعتی ساخت. اما اصلی ترین موردی که از پانل پشم سنگ در صنعت خودرو و حمل و نقل استفاده میشود ساخت اتاق های ایزوله یخچالی حمل بار است. این محصول کاربردهای فراوان در صنایع تولیدی و ساختمانسازی دارد. این محصول نسبتا ارزان است. قیمت این محصول تابع عوامل متعددی مانند کیفیت تولیدی آن و اندازه ابعاد مورد نیاز مشتری است. قیمت انواع کانکس پیش ساخته به ویژه کانکس ویلایی یا کانکس مسکونی برآن … در ساختار پانل ساندویچی پشم سنگ از ورق های فلزی به جنس ورق آلوزینک، ورق آلومینیوم و یا گالوانیزه، در لایه های بیرونی و فوم پشم سنگ با دانسیته 100 الی 110 کیلوگرم بر متر مکعب جهت لایه میانی و عایق استفاده میگردد.

این مقاله را هم بخوانید :   مجموعه کاملی از فرهنگ لغات و اصطلاحات کوچه بازاری و عامیانه قسمت 323

 

با این وجود در مراحل تولیدی این محصولات راهکارهایی برای کاهش هزینه تمام شده به کار گرفته میشود. در مرحله آماده سازی، متخصص پشم سنگ ما مستقیماً با شما مشورت می کند و بهترین نکات را به اشتراک می گذارد و مقدار صحیح پشم سنگ مورد نیاز برای یک پروژه را محاسبه می کند. علاوه بر این، کارشناسان ما میتوانند دانشی را به اشتراک بگذارند که به شما کمک میکند از محصولات ما تا حداکثر کارایی خود استفاده کنید. روکش های کاغذ کرافت و کاغذ آلومینیوم باعث می شود که پانل های پشم سنگ در برابر نفوذ رطوبت هوا و گرد و غبار مقاوم شوند و می توان از آن ها در محیط های باز و در تماس با هوا استفاده کرد. از نظر نوع جنس نیز ساندویچ پانلها به پلی یورتان، اکس پی اس، پلی استایرن و پشم سنگ تقسیم می شوند. رنگ نیز در این موضوع بی تاثیر نیست؛ با حرکت از رنگ های تیره به سمت رنگ های روشن، اثر اعوجاج ناشی از گرما را می توان به کمینه مقدار ممکن رساند.

قیمت زیپ پانل

پشم سنگ از ترکیب الیافهای معدنی بوجود می آید و مواد اولیه آن سنگ بازالت است . آنها برای عایق کاری سقف ها، دیوارهای داخلی و خارجی (از جمله دیوارهای جداکننده و نما) و سقف ها – و همچنین برای کاربردهای فایروال مناسب هستند. برای بهبود عملکرد دیوارهای سازه های ساندویچ پانل می توان محل اتصال آنها را با چسب عایق پوشاند. با استفاده از این پانل ها در دیوارهای خارجی و داخلی، درصد قابل ملاحظه ای فضای بیشتر در دسترس خواهد بود. در تولید ساندویچ پانل های پلی یورتان فوم در تمام نقاط پانل از جمله شیارها و برجستگی های نر و مادگی به صورت یکسان تزریق شده که این امر سبب بالا رفتن قیمت زیپ پانل  مقاومت این نوع پانل ها می شود بنابراین از این نوع ساندویچ پانل ها بیشتر در ساخت دیواره انبارها و سوله های بزرگ استفاده می شود. معمولاً در ساخت و طراحی کولر از فوم پلی اورتان استفاده می شود. این دو محصول در موارد بسیاری با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت. قبل از بررسی قیمت روز ساندویچ پانل بیایید مختصری در مورد این محصول، کاربردها، مزایا و معایب آن مطالعه کنیم. و در عین سبکی بسیار مقاوم نیز می باشد.

 

برای خرید انواع ساندویچ پانل ماموت می توانید با نمایندگی ۵۰۱۰ شرکت ماموت تماس بگیرید و جهت انجام پروژه های عظیم خود با کارشناسان مشاوره نموده و لیست قیمت ساندویچ پانلها ( قیمت روز ساندویچپانل ها ) را دریافت نمایید . برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صفحه ی قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید . محصولات در کارخانه های پیشرفته تولید می شوند و از یک محصول سفارشی برای فرآیند ساندویچ پانل شما اطمینان می دهند. همچنین اگر که شما نیز به خرید بهترین ساندویچ پانل تهران هستید میتوانید با مراجعه به وبسایت ما اقدام به خرید کنید. به عبارت دیگر اگر کسی قصد خرید ساندویچ پانل ارزان قیمت را داشته باشد باید ساندویچ پانل یک طرفه را سفارش دهد. اگر چه اجرا و نصب عایق های حرارتی ، هزینه بر است ولی ارزش آن را دارد زیرا در بلند مدت می توانید به راحتی هزینه ی پرداختی برای خرید آن را جبران کنید و مانع هدر رفتن انرژی باشید. ساندویچ پانل دیواری تولید شده دارای ویژگی های بسیاری هستند؛ از جمله اینکه آنها باعث پوشش سقف و دیوار یک سازه می شوند. ساندویچ پانل پشم سنگ در برابر رطوب ، برودت هوا (گرما و وسرما) مقاومت بالایی دارد و درصنعت پانل ها به همین ویژگی ها معروف است.