نیمه دوم سال، همیشه با رویدادهای جذاب هنری و فرهنگی همراه می شه که مدتیه، رویدادهای دنیای رنگارنگ مد و لباس هم به جمع مقصدهای لاکچری گرده ها اضافه شده.
هفته آینده، ششمین دوره نمایشگاه ایران مد برگزار می شه و از اوایل دی ماه هم تماشاگر برگزاری جشنواره بین المللی مد و لباس فجر تو تهران و مراکز استانا هستیم که محفلی واسه آشنایی با بهترین طراحان لباس بانوان و آقایون و تماشای لباسای اوت کوتور فاخر با طرحای ایرانیه.

استقبال از رشته های طراحی پارچه، اکسسوری، طلا، جواهرات و لباس در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال زیاد شدنه و انگار ایران عصر ۱۴۰۰ با شغلای جدید در میدون فشن روبرو می شه که مد پایدار (sustainable fashion) و مد مفهومی (conceptual fashion) از اون جمله س. اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دلیل شده تا تعداد خیلی از فعلان مد بتواننداکسسوریا تا پاپوشا و پابند ها و لباسای شب و کژوال رو واسه طیف مختلفی از استایلا و سلایق دختران و پسران عرضه کرده و از اکو سیستم کارآفرینی دیجیتالی فضای مجازی واسه درآمد زایی بخش فشن بهره  ببرن.

اگه می‌خواهید با الگوهای جدید در طراحی، تولید، بازاریابی، عرضه و فروش لباس بانوان و آقایون آشنا شده و ایده های جالبی بدست بیارین و با اصول مزون داری و استارت‌آپای فشن خبردار شین، بازدید از نمایشگاه بین المللی ایران مد رو در نظر داشته باشین.

 

جزییات برگزاری ایران مد

 

ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران ایران مد با حضور تولید کنندگان معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در فضایی بیشتر از ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار می‌شه. این نمایشگاه با پشتیبانی کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اتحادیه صنایع پوشاک ایران، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و بنیاد ملی مد و لباس ایران برگزار می‌شه.

 

اهداف نمایشگاه ایران مد

 

  • نمایش توانمندیای تولید کنندگان پوشاک ایران
  • گسترش بازار تولید کنندگان مطرح واسه فروشگاه‌های سراسر ایران
  • معرفی توانمندیای تولیدکنندگان پوشاک به سازمان‌ها ونهادها
  • معرفی توانمندیای صنعت پوشاک ایران به تجارکشورهای همسایه و رایزنان اقتصادی کشورای هدف
  • ایجاد فضای گفتگوی مستقیم با عوامل زنجیره تأمین صنعت پوشاک و صنایع نساجی
  • امکان طرح ایده‌های نوین در صنعت نساجی و پوشاک با برگزاری اتفاق (استارت آپی) در نمایشگاه
این مقاله را هم بخوانید :   ۱۰ فیلم ترسناک علمی تخیلی برتر و دیدنی قرن ۲۱ را بشناسید [قسمت دوم]

مهم‌ترین هدف ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران (ایران مد)، پشتیبانی از کالای ایرونی و تولید کنندگانه که قدم‌های موثری در افزایش کیفیت تولیدات داخلی پوشاک کشور ورداشته‌ان. نمایشگاه ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران که از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شه،

برنامه‌های نمایشگاه ایران مد

همایشی سراسری در روز اول نمایشگاه یازدهم آذرماه، در سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شه. تبیین صنعت پوشاک به عنوان یکی از صنایع راهبردی کشور، بررسی مهمترین مسائل و مشکلات تولید کنندگان صنعت پوشاک از جمله مشکلات تولید، قوانین و مقررات، قاچاق و واردات افراطی و غیر اصولی، صادرات و بهبود زنجیره ارزش از جمله محورهای برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایرانه.

هم اینکه در ایام برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران یران مد کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی زیادی هم با عناوین جور واجور برگزار می‌شه. مخاطبان اصلی این کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، تولید کنندگان و طراحان داخلی و خارجی، استادان و دانشجویان جور واجور و مربوط به بخش پوشاک از دانشگاه‌های سراسر کشور هستن.

در این نمایشگاه، بازیگران جور واجور زنجیره پوشاک کشور، مثل فروشگاه‌داران، بنکداران، تولیدکنندگان پوشاک، تولیدکنندگان پارچه، نخ و ملحقات پوشاک، ماشین آلات و قطعات، هستن و از نزدیک با همدیگه تعامل می کنن. این نمایشگاه با پشتیبانی کارگروه ساماندهی مد ولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اتحادیه صنایع پوشاک ایران، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و بنیاد ملی مد و لباس ایران  برگزار می‌شه.